Jump to content

Ceetje90 : 26 juni 2012 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik heb mijn ingreep gepland staan op 26 juni 2012. Ik heb nu een AA75, en de planning is 255 cc anatomisch, achter de borstspier.

24 juli ga ik naar Wenen voor een week. De consulentes zeggen dat dit geen probleem is, medisch gezien mogelijk e.d.. De vriendin met wie ik ga, is echter enorm bezorgd dat ik nog niet in staat ben om op vakantie te gaan.

Ik zou graag willen weten hoe jullie het herstel ervaren hebben? Kan ik een koffer trekken na 4 weken? tillen? kleding passen? mezelf verzorgen en dergelijke?

Groetjes Celine

hoi ceetje

alvast gefeliciteerd met je datum!!

ben zelf afgelopen maandag geoppereerd en ben echt bang dat ik over 4 weken nog niet zo veel kan.

je mag zoiezo 6 weken niet tillen, dus snap je vriendin wel hoor

wou zelf ook naar 3 weken op vakantie gaan maar ben nu blij dat ik het verzet heb tot na de 6 weken.

succes ermee

liefs yvonne

Dankjewel Yvonne.

Ik ben heel beniwued naar je resultaat! Heb je er veel last van?

Groetjes Celine

hoi celine

moet helaas zeggen dat ik er wel veel last van heb,heb zeker 3 dagen kramp gehad (net als in je kuiten maar dan op m'n borst)

en heb veel last van stuwing, nou weet ik niet of ze bij jou drains plaatsen na de operatie, want als dit zo is heb je minder last van stuwing omdat het vocht dan weg kan.

wil je echt niet afschrikken hoor maar waarschuw je wel. hebben ze bij nl niet gedaan en dacht echt dat het wel mee viel. nou helaas

maar je krijgt er wel iets moois voor terug en dat is het belangrijkste!!

groetjes yvonne

Hoi Celine,

Aller eerst gefeliciteerd met je datum! Je hebt een super goede PC uitgezocht!

Hele kundige, betrouwbare man die alleen voor het beste resultaat gaat. Je gaat heeeeel blij worden!!!!!

Ik ben nu zelf 5 weken PO. De eerste 6 weken mag je niet tillen...stofzuigen, je ellebogen boven je schouders houden ect ect.

Een hele waslijst! Dit heeft allemaal met het inkapelen te maken,Vergeet vooral niet de sportBH. In de eerste 6 weken kan zich een soort klitteband vormen die je prothese op zijn plek gaat houden. Heel belangrijk dus..anders hangt ie over een paar jaar...

Ik denk dat je wel op vakantie kan hoor. Alleen hou rekening met zaken. Zwemmen gaat niet. Ga niet slepen..sporten ect.

Zo zonde anders.

Het is niet dat je het niet kan hoor. Ik kan nu al makkelijk een maraton gaan lopen...hahaha

De eerste week is pittig. Daarna kan je alles...alleen is het niet verstandig.

Nu ook....ga naar de 6de week toe....kan niet wachten om weer te gaan sporten.

Pijn heb ik zelf niet echt gehad. Ben heel pijngevoelig, maar bij de Velthuiskliniek spuiten ze extra verdoving in je borst!

Super!

liefs Nana

Wat fijn dat jullie een reactie geplaatst hebben!

@Yvonne, Ik verwacht een hele zware moeilijke eerste week, maar ik hoop dat het heel erg meevalt zoals bij sommige mensen :D

Ik heb geen idee of ze drains gaan plaatsen. ik zal het wel zien :P

@Nana, dankjewel voor je geruststellende woorden. Eerder had ik een consult bij Dr. Koopmann uit de Bergmankliniek Den haag. Ik voelde me niet op mijn gemak bij hem, ondanks dat ik heb gehoord dat ook hij een hele kundige arts is.

Ik wil na twee weken weer in de horeca gaan werken, maar uit jouw woorden haal ik dat dat niet verstandig is?

Ik ga inderdaad niet zwemmen of sporten of gekke dingen doen :P Koffer tillen wordt alleen lastig.

Ben heel zenuwachtig!

hoi celine

kom toch even vertellen dat ik door mijn eerste week heen ben :43: en ik eigenlijk maar 3 dagen echt pijn heb gehad ( en dan ben ik echt wel kleinzerig)

donderdag was het nog heel erg :102: :102: en werdt vrijdagmorgen wakker en geloofde heb bijna zelf niet maar was echt pijnvrij.

nu is het alleen maar lastig dat ik mijn bovenarmen tegen mijn lijf moet houden.

verder valt het met nu weer mee :45: had je me vorige week niet moeten vragen :45:

succes ermee

liefs yvonne

Hey Yvonne,

Fijn dat het weer goed met je gaat. Waarom moet je je bovenarmen tegen je lijf houden?

Hoe heb jij geslapen?

Heb je ook foto's van het resultaat?

XXX

Ik zou graag in contact komen met mensen die ook 255 cc anatomisch dual plane hebben laten doen!

Hallo,

ik heb 26 juni de ingreep gepland staan.

Ik ben 21 jaar, 1.75m, 62 kg, en ik heb een AA cup. De chirurg heeft besloten om een anatomische prothese te gebruiken en maar 255 cc voor een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Graag zou ik in contact komen met mensen die ook maar weinig cc hebben genomen.

Liefs Ceetje

Als je geen grote borsten wil, maar natuurlijke borsten. Dan is dit een mooi aantal cc. Wil je wel grote borsten, dan zul je een andere arts moeten zoeken. Met 255 cc zul je wss een b/c behalen. Maar dat is bij elk lichaam anders!

Hallo Ceetje,

Er zitten hier genoeg dames met 240 /255cc. Ook die een startcup AA hadden. Ik moet wel zeggen dat 240cc bij iedereen anders eruit ziet, ook al heb je van nature een AA. Sommige krijgen met 240cc een C cup en een ander een B cup.

Misschien heb je hier wat aan:

http://www.aboutplasticsurgery.com/breast-enhancement/before-after-photos/A-to-B

Succes.

Hoi Ceetje90,

Ik zelf ben nog niet geopereerd.. mijn operatie is 9 juli.. ik ben zelf 1,70 en maar 52 a 53 kg.. mag ik vragen waarom Anatomisch? Ik krijg ronde protheses achter de borstspier.. doordat ze achter de borstspier komen krijg je ook een 'druppel' vorm.. Wat ik heb geleerd van een heleboel filmpjes en hier op het forum kijken, is dat anatomisch eigenlijk 'minder' natuurlijk is.. want stel dat je de handstad zou doen met anatomische protheses dan blijven je borsten precies staan, als hoe je overeind staat.. ronden protheses bewegen mee.. daarbij heb ik ook heel veel gelezen dat anatomische protheses kunnen draaien.. rond blijft altijd rond.. hoe je ook staat, zit ligt en doet:)

Ik heb van mezelf ook niet veel en wil daarom rond proteses.. die bewegen meer met je lichaam mee zeg maar als anatomisch.. Waarom ga je anders ook niet op consult bij iemand anders :)?

En met 240 a 255 cc krijg je vast een hele mooie kleine c :)..

Wil je niet absoluut niet bang maken of iets:) maar dacht vertel het toch even:) En misschien toch ook even naar een andere pc gaan, kijken wat die zegt:)

Liefs Deborah

Hallo Ceetje,

Er zitten hier genoeg dames met 240 /255cc. Ook die een startcup AA hadden. Ik moet wel zeggen dat 240cc bij iedereen anders eruit ziet, ook al heb je van nature een AA. Sommige krijgen met 240cc een C cup en een ander een B cup.

Misschien heb je hier wat aan:

http://www.aboutplas...r-photos/A-to-B

Succes.

Hey Tiva,

Het gaat mij niet zozeer om de cupmaat, maar dat ze er mooi en natuurlijk uit zien. Ik weet dat als ik voor groot ga, je altijd zult zien dat het nepborsten zijn en dat wil ik zoveel mogelijk voorkomen :) Ik loop bij 295 cc al het risico dat het te onnatuurlijk zal ogen.

Bedankt voor de link!

Groetjes Ceetje

Hoi Ceetje90,

Ik zelf ben nog niet geopereerd.. mijn operatie is 9 juli.. ik ben zelf 1,70 en maar 52 a 53 kg.. mag ik vragen waarom Anatomisch? Ik krijg ronde protheses achter de borstspier.. doordat ze achter de borstspier komen krijg je ook een 'druppel' vorm.. Wat ik heb geleerd van een heleboel filmpjes en hier op het forum kijken, is dat anatomisch eigenlijk 'minder' natuurlijk is.. want stel dat je de handstad zou doen met anatomische protheses dan blijven je borsten precies staan, als hoe je overeind staat.. ronden protheses bewegen mee.. daarbij heb ik ook heel veel gelezen dat anatomische protheses kunnen draaien.. rond blijft altijd rond.. hoe je ook staat, zit ligt en doet:)

Ik heb van mezelf ook niet veel en wil daarom rond proteses.. die bewegen meer met je lichaam mee zeg maar als anatomisch.. Waarom ga je anders ook niet op consult bij iemand anders :)?

En met 240 a 255 cc krijg je vast een hele mooie kleine c :)..

Wil je niet absoluut niet bang maken of iets:) maar dacht vertel het toch even:) En misschien toch ook even naar een andere pc gaan, kijken wat die zegt:)

Liefs Deborah

Hey Deborah :)

Ik heb me door drie chirurgen laten adviseren, van wie ik bij 2 echt vertrouwen heb. Deze twee zeiden allebei anatomisch, en die andere arts zei rond. Wel dual plane allemaal. Ik heb van mezelf geen mooie vorm borsten en ik denk dat anatomisch me beter zal staan dan rond. maarja, dat weet ik pas als het resultaat zie :)

Bedankt voor het filmpje, ik ga zelf ook even kijken of ik meer op youtube kan vinden!

Ik zal voor en na foto's plaatsen. Ben ook heel benieuwd naar jou resultaat!

Ik kan in ieder geval niet wachten! :D

Hoi Ceetje,

ik heb 6 weken geleden mijn bv gehad, ook met anatomische prothesen, voor de spier geplaatst met een ook niet al te groot aantal cc's. Ik vind dat ik hier een heel natuurlijk resultaat mee heb behaald en ben blij dat ik voor anatomisch heb gekozen. Mijn wens was zo natuurlijk mogelijk en dat is gelukt.

Van mijn pc heb ik gehoord dat anatomische prothesen niet draaien zolang de pc de pocket precies op formaat heeft gemaakt. Het is dus van belang dat de pc hier heel nauwkeurig in is.

Ieder z'n eigen keus natuurlijk, maar ik wou je ook even een positief bericht laten lezen over anatomische prothesen.

@ kaar;

Ooh maar ik wou helemaal niet slecht praten over anatomische protheses hoor:) Alleen had filmpjes en dingen gelezen hier op het forum:) en dacht vertel even hoe ik er tegenaan kijk.. maar zeker geen negatieve dingen over anatomische protheses hoor:)

Maar inderdaad zoals je zegt, als de arts dan wel de pocket goed maakt..alleen het voorbeeld met de handstad is wel waar.. het blijft anatomisch en rond vormt zich naar hoe jij staat zeg maar.. ja vind moeilijk uit te leggen.. maar ieder zijn keus.. :)

En nogmaals bedoelde het niet slecht hoor :)..

liefs Deborah

Hi Deborah, oké! Het kwam op mij wel een beetje negatief over en wilde daarom ook even een positieve ervaring over anatomische prothesen met haar delen.

No hard feelings verder hoor! Ieder zijn eigen keus.

Groetjes

Kaar

Dat is ook zo Deborah. Het is soms lastig om duidelijk te maken wat je precies bedoeld. Iets kan zomaar anders geïnterpreteerd worden. Geeft niks.

Dat idee heb ik ook Blontje. Ik denk als je een ronde prothese neemt met cohesieve gel je ook dezelfde vorm behoudt als je op je kop gaat staan. Alleen vloeibare siliconengel verplaatst zo makkelijk.

Maar ook met cohesieve gel kan je een soepele borst krijgen, daar hoef je niet perse vloeibare voor te nemen.

Ik zelf heb gekozen voor cohesieve gel, omdat dat het veiligst is aangezien er bij het eventueel scheuren van de prothese geen siliconen in je lichaam kan lekken.

Hoi Ceetje,

ik heb 6 weken geleden mijn bv gehad, ook met anatomische prothesen, voor de spier geplaatst met een ook niet al te groot aantal cc's. Ik vind dat ik hier een heel natuurlijk resultaat mee heb behaald en ben blij dat ik voor anatomisch heb gekozen. Mijn wens was zo natuurlijk mogelijk en dat is gelukt.

Van mijn pc heb ik gehoord dat anatomische prothesen niet draaien zolang de pc de pocket precies op formaat heeft gemaakt. Het is dus van belang dat de pc hier heel nauwkeurig in is.

Ieder z'n eigen keus natuurlijk, maar ik wou je ook even een positief bericht laten lezen over anatomische prothesen.

Hey Kaar,

Bedankt voor je positieve bericht :P

Ik zou graag jouw resultaat willen zien!

Ik wil graag anatomische omdat ik bang ben dat het bij rond te nep lijkt.

Mijn pc zei ook dat hij pas twee keer heeft meegemaakt dat de prothese is gaan draaien en dat bij één keer die vrouw het zelf niet eens door had!

Ik zal maar geen handstanden doen naakt in het openbaar :D Het enige wat mij zorgen baart is dat ze niet meevormen als ik op mijn zij lig. Maar dat lijkt me sterk?

Liefs Ceetje

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.