Jump to content

Dafra : 28 juni : Dr Damen : Hair & Beauty Clinic te Hasselt

Recommended Posts

Hey!

Ik zal mij dan ook maar eens voorstellen na dagenlang meegelezen te hebben op jullie topics.

Ik ben 29 jaar en samen met mijn vriend heb ik 2 schatten van kinderen. (bijna 3 en 6) We wonen in België.

Al jaaaaaaren wil ik mijn borsten laten vergroten, maar het is er nooit van gekomen. Ik heb nu een 1/3 gevulde A cup, ben nooit verder geraakt dan een A cupje ... nee wacht, heel mss had ik tijdens de borstvoeding van mijn jongste kindje een B cup... een hele kleine B cup dan wel hoor. Ik had al mijn moed verzameld om aan die borstvoeding te beginnen omdat ik zo onzeker was over mijn borsten en 6 maanden later bleef er niks meer van over... nog minder dan eerst! En het weinige dat ik heb is nog slap ook!!! Mijn dochter is er goed mee geweest, maar ik ... pffff... er zijn dagen dat ik mezelf niet eens kan aankijken. Ik vind het verschrikkelijk om nieuwe bh's te gaan kopen. Zelfs met de dikste vulling zitten ze nog niet vol! En dan weten dat mijn moeder met een volle D cup rondloopt!

Mijn vriend heeft al die jaren tegen mij gezegd dat hij mij zo goed vind .... jep, lief! Maar daar voel ik mij nog altijd niet compleet mee. Hij heeft jarenlang gezegd dat het geldverspilling zou zijn, al zei hij het niet altijd met die woorden, maar ik ken hem goed genoeg.

MAAR 2 weken geleden heeft hij ineens toegegeven!!!! HUH???? En ik was nog maar net aan mijn jaarlijkse portie zagen begonnen! Zou hij eindelijk doorhebben dat ik dit echt nodig heb om mij beter in mijn vel te voelen? Zou hij mij eindelijk begrijpen?

Of zou het door mijn super duidelijke hint geweest zijn die ik hem een paar weken geleden heb gegeven? "Blijf daar af, ik wil nie dat ge aan mijn borsten komt die ik nie heb!" Tja, soms moet ge 't eens rechtuit zeggen. En begrijp mij nu niet verkeerd hè. Hij is echt geweldig! Ik hou superveel van hem! <3

Ik ben direct in actie geschoten en ben als ne gek op 't net gaan zoeken naar klinieken, reacties, prijzen...noem maar op. Zo ben ik ook hier terecht gekomen en ik heb hier al heel veel goede raad gelezen. Zo wou ik eerst mijn eerste afspraak bij Beaucare maken, maar heb nu gelezen dat ik dat beter niet kan doen.

Aangezien mijn budget niet zo hoog is en al 1 kliniek van de lijst is geschrapt blijven er nog 2 opties over; Hair & Beauty Clinic in Hasselt of Antwerpen en BCAS in Brussel. En daarstraks, toen er niemand in huis was, heb ik met veel zenuwen, mijn 1ste afspraak gemaakt!!!!!!

1ste consultatie; BCAS Brussel

Woensdag 30 mei om 12u30 !!! :D

Spannend! Er Werd mij aan de telefoon al gezegd dat ik waarschijnlijk al 2 weken na de consultatie terug mocht komen voor de operatie. Ben eens benieuwd of het zo ook wel zal zijn als ik voor die kliniek kies, of het maar een gewone verkooptruc was.

Zo sè, nu kennen jullie mijn verhaal. Merci om te luisteren... hahaha!!! :D

Zodra ik meer weet, laat ik het hier ook even weten. En natuurlijk kom ik dagelijks even piepen voor updates van anderen.

Groetjes!

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Welkom en wat goed dat je gelijk in actie gekomen bent!

Gefeliciteerd met je eerste consult datum en succes met het voorbereiden op je consult

Hoi Hoi,

Spannend allemaal hoor, en heel erg fijn dat je man nu ook mee wil gaan in je plan!

En al meteen de stoute schoenen aangetrokken en een consult gepland, super!

Wat is je budget ongeveer? Dr Plovier van Beclinic (Brusselsesteenweg in Overijse) doet ook vergrotingen voor 2700 euro.

Heel veel succes met je speurtocht en de voorpret :D

Hoi hoi,

Welkom!! Op jou manier heb ik het ook duidelijk moeten maken aan mijn man, haha, net zo, hij mocht er niet aan zitten en al helemaal niet naar kijken, hihi.

Op een gegeven moment zijn ze dat wel zat : p

Ik kan jou global care kliniek aanraden in Zolder, hij doet vergroting vanaf 1900 of 2000 euro. Hij is heel goedkoop maar met vergroting wel goed en hecht heel netjes.

Succes!

Hey!

Mercikes voor de verwelkoming! :D

Ik heb altijd al tegen mijn vriend gezegd dat het minstens 3000 euro zou kosten, maar toen ik bij de eerste klinieken prijzen tussen 2000 en 2500 aan hem liet zien zei hij dat het wel heel goed mee viel van prijs. Een paar dagen later begon ik verhalen te lezen over Dr Plovier. Ik zou zoooo graag door hem geopereerd willen worden, maar toen ik tegen mijn vriend zei dat het 2700 euro zou gaan kosten zag ik aan hem dat hij dat te duur vond. Stom hè! Eerst had hij zich erbij neergelegd dat het 3000 zou gaan kosten en nu wil hij niet meer dan 2500 uitgeven. Ach ja... ik mag al blij zijn dat ik eindelijk de kans krijg om mijn borsten te laten vergroten! En der zijn dokters genoeg die het voor mijn budget willen doen. Ik had ze blijkbaar nog niet allemaal gevonden... bedankt, Risje! Ik ga sevves eens kijken op de site van Global Care Kliniek.

Groetjes!

Guest Lucky71

Hey Dafra,,

:viannen_01:

....tuurlijk mag je erbij :43: .. Wel jammer dat je liefie nu zo reageert, maar het komt allemaal goed. Laat hem maar eens meekijken/lezen op het forum..dan word hij mss wel enthousiast. Die mijne werd dat zekers wel hahaha.... Maar even zonder gekheid, je kunt niet alleen maar naar de prijs kijken, jij moet je er goed bij voelen. Het gaat immers om je lijf! Hoop dat je samen met je mannetje eruit komt en ik wens je veel succes op je eerste consult.

Liefs

Heykes!!!!

Ik ben zoooo blij! Ik zei hierboven al dat ik heel graag bij Dr Plovier wou gaan voor mijn bv, maar dat ik aan mijn vriend kon zien dat hij dat toch wel iets te duur vond. Ik heb hem juist uitgelegd waarom ik graag bij die pc wil en nu mag ik een afspraak maken bij hem!!!! JEEEEEJJJ!!!!! :D

Goh en nu moet ik wel 2 dagen wachten om te bellen, want we zitten met een verlengd weekend. :82:Hopelijk kan ik snel bij BE-clinic terecht voor een consultatie want wachten is niks voor mij! Natuurlijk ga ik ook nog bij BCAS langs want ik wil er wel meer als 1 horen. En dan nog langs Hair & beauty clinic... moet ik ook dinsdag voor bellen.

Seg, vanwaar hebben jullie die banners/tickers of hoe noemen die dingen ook alweer? Ik wil der ook 1! :D

Groetjes!!!

Hey meis,

welkom op het forum..!! Spannend allemaal,

Op 19 april heb ik mijn b.v gehad in de hair & beauty clinic..( ben ook geen Dagobert Duck,dus vandaar tripje naar Hasselt vanuit NL)

dus mocht je vragen hebben..

stel ze gerust..

ik kan 18 juni bij dr plovier terecht en maandag kan ik naar hair & beauty ... wel spannend ze! :)

Mensenlief seg.... ik heb zenuwen!!! En dit voor een consultatie!!!! Wat gaat dat geven met de operatie zelf??? :wacko:

Alles ligt klaar voor morgen. Ik heb al wel wat tegenvallers gehad en ik ben nog nie vertrokken. De printer werkt niet goed, dus kon ik geen foto's afprinten en moest ik mijn mooiste geschrift bovenhalen voor mijn vragen op te schrijven. Mijne GPS doet ook al raar, dus heb ik op google maps maar moeten opzoeken hoe ik moet rijden... dat heb ik dan ook weer moeten overschrijven. Da gaat nie goed komen hè! Ik ga deze nacht vies dromen denk ik. Tja, ik ben een stresskip op da gebied.

En dan moest ik daarstraks ook nog eens een BH zonder vulling gaan kopen. Ik heb natuurlijk alleen maar BH's met extra vulling. Die van Hair & Beauty zeiden dat ik dat maandag moest meebrengen en ik moet dan ook een strak T-shirt aandoen. Ik ben dan maar zo'n sporttopje gaan halen, want ik had geen idee welke maat ik moest nemen! Als ik mijn maat neem, dan kunnen die pasprotheses daar toch onmogelijk in?? Die dingen zal ik dan morgen ook maar ineens meenemen, want daar heb ik niet aan gedacht om dat te vragen toen ik belde voor de afspraak te maken van morgen.

En daarjuist dacht ik ineens... nu kan ik evengoed de rijsttest eens doen. :4: Ik had hier eens ergens gelezen dat ze zakjes met rijst hadden gevuld om zo thuis al eens te kunnen zien hoe het zou kunnen zijn. Wel... ik heb mij kostelijk geamuseerd! De hele keuken lag wel vol met dessertrijst, maar ik heb een positief resultaat behaald! :45: Ik ben zo te weten gekomen dat ik zeker niet te groot mag gaan met men nieuwe borsten... ik ga heel tevreden zijn met een volle B cup... denk ik. :D

Pfff...en nu maar proberen te slapen, anders gaat die dokter morgen denken dat ik voor men wallen onder mijn ogen kom en niet voor mijn borsten. :141:

Salukes!

Succes morgen!

En dat gaat helemaal goedkomen hoor.

nog een tip, trek geen zwart of wit shirt aan morgen (het ene laat het groter lijken en de ander juist kleiner) maar wel een shirt met een effen kleur.

Jah ik heb het overleeft !!! :D De rit was verschrikkelijk! Ik was helemaal juist gereden tot ik wist dat ik er bijna was... moest nog 2 straten doen...en ineens ligt daar de hele boel open! Mijn routebeschijving klopte langs geen kanten meer en het was zoooo druk! Voor ik het wist zat ik terug op de snelweg richting de luchthaven.... AAARRGH PANIEK!!!! Toch maar eens geprobeerd of mijne gps het ondertussen al deed en gelukkig werkte die ineens wel goed. Na een kwartiertje was ik daar... en dan nog wel veel te vroeg. :lol:

Ik heb een goeie uitleg gekregen en effe gepast. Toen hij de prijsofferte had gemaakt zei hij dat die maar een bepaalde tijd geldig was. Ik wou de operatie liever na mijn festival dat tijdens het eerste weekend van augustus valt. Hij zei dat ik tegen dan beter nog maar eens een afspraak kon maken, want dan zijn die prijzen niet meer geldig en ze sluiten ook 3 weken in augustus. Dus vroeg ik aan hem wanneer het voor hem eventueel het vroegst zou kunnen. Ik heb dus een VOORLOPIGE operatiedatum op vrijdag 22 juni. Dan zitten er exact 6 weken tussen de ingreep en 't festival. Hij vond het perfect kunnen. Maar ik ga maandag toch nog eerst eens bij Hair & Beauty horen. Mss hebben zij een beter "voorstel" voor mij... ge weet maar nooit hè. En dan hebben we natuurlijk ook nog dr plovier. Maar zou ik het geduld wel kunnen hebben ? Ik heb bij hem 18 juni een afspraak voor een consultatie en dat terwijl ik weet dat ik een paar dagen later al geopereerd kan worden door een ander. Pfff...moeilijke opgave voor mij ze.

Groetjes!

*** Hey Dafra,

Ik heb hier meerdere meiden horen zeggen dat je bij Plovier alvast een operatiedatum kunt vastleggen, en dat je die dan altijd nog kosteloos kan annuleren. Dat zou misschien ook nog een optie zijn, om end juni een ok vast te leggen, en als t consult goed bevalt deze door laten gaan, en anders annuleren?

Groetjes van Ingid.

Hey meiden!

Wel, mijn datum staat vast! JEEJJ!!! :126:Eindelijk kan ik gaan aftellen naar de operatie zelf ... goh, daar kijk ik nu toch al jaren naar uit! Ik ben deze maandag bij Dr Damen geweest en het klikte direct. Ik voelde mij er op mijn gemak en werd goed geholpen. Ik had wel door de zenuwen een volledige blackout wat de vragen betreft, maar hij zei dat ik altijd mag bellen of mailen. Dat heb ik diezelfde dag 's avonds laat dan ook maar gedaan. Een mail met een hoop vragen... hopelijk vinden ze snel de tijd op er op te antwoorden anders zal ik ze telefonisch moeten lastig vallen.... hahaha!

Ik heb daar rustig alle maten kunnen passen en voelde mij het beste met 300cc. Ik pas nu een 75B met extra vulling (anders kan ik evengoed geen bh aandoen) en dan moet ik het met de laatste haakjes dicht doen omdat ik een omtrek van 80 heb. Als ik een 80B koop dan is de cup te groot... koop ik een 80A dan is de cup ook te groot. Ik hoop met die 300cc toch wel een volle B-cup te krijgen. Ik wil gewoon van die ellendige gevulde bh's vanaf en wil ook nog iets zien wanneer ik bijvoorbeeld een badpak of mijn pijama aan heb.

Ik heb ineens een afspraak gemaakt en dat kon al op 28 juni !!! Snel hè!!! :126:Nog maar 23 nachtjes te gaan!!!! SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had eerder al een datum bij BCAS, maar daar had ik dan toch mijn twijfels over, dus die heb ik geannuleerd. Daar ging het trouwens ook allemaal heel snel. De reden waarom ik uiteindelijk toch niet voor Dr Darius heb gekozen is omdat ik het raar vond dat hij daar helemaal alleen zat toen ik op consultatie moest komen. Hij was wel heel vriendelijk en heeft mij alles goed uitlegt, maar de kliniek zelf vond ik ... tja, raar... ik kan het niet anders uitleggen. En ik had mij nog zo voorgenomen om niet te veel rekening te houden met "negatieve verhalen" die ik soms op 't internet lees, maar van hem had ik er toch wel veel gelezen en dan blijft dat toch wel door je hoofd spoken. Maar ja... ik vond Dr Damen veel beter overkomen dan hem... de klik was er, de kliniek stond mij aan, er was voldoende personeel en er gingen veel lachende gezichten naar buiten. :35:

Ik zit nu al sinds maandag de galerij af te schuimen op zoek naar foto's van meiden die ook voor (maar) 300cc hebben gekozen en die eerst een erg lege A/B cup hadden. Ik ben 1m72 en weeg 66kg. Maar de galerij wil precies niet met mij meewerken haha! Der staan een hoop foto's op ja, maar ik heb de indruk dat ze soms door elkaar staan.

Oh ja, en ik kreeg in de bevestigingsmail te lezen dat ik 2 weken voor de operatie moet starten met medicatie voor het voorkomen van blauwe plekken en dat moet ik ook nog een aantal weken na de operatie doen. Ik moet hier 10 tabletten per dag van innemen! Hebben jullie dit ook moeten doen?

Zo, dus ik kan gaan aftellen. Nog juist tijd genoeg om het hele huis nog eens grondig te poetsen en alles voor te bereiden zodat ik niet te veel moet afzien. :P

Groetjes!!!

(ik hoop maar dat ik ga kunnen slapen!)

Gefeliciteerd me je datum spannend!!!! Ik heb mijn bv ook in the hair&beauty clinic gehad.Dus heb je nog vragen ask away!!! Groetjes Jersey

Guest boobsie

Hoi, gefeliciteerd met je datum. Spannend he!

Ik heb ongeveer jou lengte en gewicht ben 1.72 en 62 kilo had een kleine 80a voor me operatie en 325 cc gekregen als je vriendje wordt kan je me foto's zien! Weet je ook wat voor profiel je krijgt en hoe ze geplaatst worden?

Groetjes

*** proficiat met je datum! Goed dat je je gevoel volgt, dat is de beste insteek hoor! Ik heb ook omvang 80 (soms 75 als die ruim vallen), ben 1.72 en 68 kilo, omdat ik heel veel huid over had door t afvallen heb ik een lift met 450 cc gekregen. (foto's galerij). Bij iedereen vallen de cc's zo anders uit, daarin moet je gewoon vertrouwen hebben in je pc (en zorgen dat hij heel goed weet wat jij wilt!). Owja, 10 tabletjes arnica lijkt mij wel wat veel? Ik had granulen en moest die 2 per dag innemen.

Groetjes van Ingrid.

Hoi en welkom :)

300cc lijkt wellicht weinig met alle grote maten hier, voel me soms ook een inimini hier tussen de dames :D Maar hoe het uiteindelijk valt is echt voor iedereen anders, somigen gaan met 350 maar een cup omhoog, en sommigen met de helft bijna 3 cups. Wanneer weet je meer hoe het geplaatst gaat worden?

succes met voorbereidingen en natuurlijk heel veel voorpret!

Hallo,

Ik ben afgelopen maandag door Dr. Luc Damen geopereerd. vanaf het eerste consult had ik er al een goed gevoel bij.

Ook had ik net als jij de mogelijkheid en ruimte om te passen en meten. uiteindelijk vond ik 450cc het beste bij me passen.

Ik had voorheen 80B. en ben 160cm lang

Ik heb maar 10 dagen hoeven wachten tot ik geopereerd werd, dit was dus afgelopen maandag.

De dag zelf verliep goed en vrij snel, ik had om 08:00 de afspraak en was om 11:00 al weer thuis.

Ik ben nu alweer redelijk te been maar (natuurlijk) nog erg voorzichtig met alles.

Ook heb ik van hem pijnstillers meegekregen (Valtran) dit vloeibaar goedje moest ik 15 tot 20 druppels max 4x per dag in nemen.

Ik mag maandag terug en dan gaat de tape en het verband eraf.

Het enige wat ik vreemd vind is dat enkele vriendinnen van mij ook 450cc hebben vergroot bij de zelfde Dr Damen en zij voorheen minder dan mij hadden en nu ik net geopereerd ben hebben zei na al die tijd nog grotere borsten als ik nu, zei hebben een grote D cup.

Als ik zo naar me zelf kijk kan ik niet zeggen dat ik dit ook heb. het lijkt mij meer een C cup.

Mijn vriendinnen zeggen zelfs ook dat ze ze naar proportie en cc inhoud maar aan de kleine kant vinden.

Hopelijk ligt het aan mij en vergis ik me als maandag de tape en het verband eraf gaat.

succes op 28 juni!

*** Als ik ff in jouw topic mag antwoorden Dafra, op C&S?

Waarschijnlijk hebben jou vriendinnen een smallere omtrek dan jij? Als je b.v. een omtrek van 70 hebt en je hebt 450 cc geeft dat een heel ander beeld dan dat je net jij een omvang van 80 hebt. Misschien ben je iets groffer gebouwd dan je vriendinnen? Het ligt ook aan t profiel of ze groter lijken, heb je high profile dan komen ze meer naar voren zegmaar, en heb je moderate dan zijn ze wat platter en breder. Er zit echt zoveel verschil in hoe cc's uitvallen bij iedereen!

Groetjes van Ingrid.

Hoi allemaal!!!

Leuk om te lezen dat er al zoveel reacties zijn!

Ik heb gisteren een mailtje terug gekregen waar ik dacht alle antwoorden op mijn vragen in te vinden.... niet dus. :27:Ik moest naar een assistent mailen (denk ik dat ze was) en haar antwoord was; " Het is niet de bedoeling om op zoveel vragen te antwoorden via mail. Hiervoor moet u een nieuwe afspraak maken met de p. c. of u kan mij ook telefonisch contacteren." :20: WAAAAT???!!! En ik mocht zoveel vragen als ik wou via de telefoon of via mail! Het waren er maar 9... is dat veel dan? En ik zie het verschil niet of ik het nu met een mailtje doe of het allemaal via de telefoon vraag. Op de meeste vragen moest ze zelfs maar gewoon ja of nee antwoorden! Grof zeg!!! :26:Dus nu belde ik juist naar daar en ik had al direct door waarom ik dan maar moest bellen. Ik kreeg iemand anders aan de lijn! Die vrouw heeft mij goed verder geholpen en was heel vriendelijk. Al maar goed dat ik verder dan het karakter kan kijken van iemand... hopelijk is die assistent beter in haar job!

Maar goed... ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Dr Damen. Ik ben er zeker van dat ik de 28ste met een mooi stel naar huis zal gaan. :131:Het zijn eurosiliconen, rond en ze zullen achter de borstspier geplaatst worden. Maar ik weet niks van het profiel... dat zal ik de dag zelf wel vragen.

Nu een nog eens een vraagje voor diegene die ook ingetapet werden. Viel het op dat er tape om zat als je je kleren aan had? En deed het pijn als ze het verband enzo eraf haalden? Want dat zit er toch een week lang strak rond.

En ik heb nog een vraag die ik niet durfde te stellen aan de dokter of aan die vrouw die ik aan de lijn had. Het klinkt zo stom.

Ik was mijn haar iedere dag. Meestal ga ik daarvoor gewoon snel voorover hangen in het bad. Zie je mij al hangen... hihi! Maar ik vraag mij af of dit nog wel mag tijdens die eerste weken na de operatie, want ...tja, euh... door dat "hangen" gaan mijn splinternieuwe boobs wel de verkeerde kant op hè... snap ja wat ik bedoel?? En gewoon douchen mag ik pas na 3 weken...pfff. En geloof mij... ge wilt mij echt niet zien als ik mijn haar niet gewassen heb nadat ik wax en lak heb gebruikt. Ik heb een kort "wild" kapsel. :P

Ik ben deze morgen gaan winkelen en ben al eens stiekem gaan kijken wat ik allemaal ga kunnen kopen. Wat een keuze ga ik kunnen hebben!!!! :DBen er nu al zoooooo blij mee!

Tot de volgende! X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.