Ga naar inhoud

schattie : 12 juni 2012 : Dr. Reservie : Ziekenhuis Berhoven : Veghel


Aanbevolen berichten

Hoi hoi.schattie hier.

Ik zou graag jullie mening horen betreft wat jullie vinden over 553 cc.

Zouden jullie dit voor de spier of achter de spier plaatsen ik zeg alvast dual plane is geen optie xxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Schattie,

Eh..waarom is dual plane geen optie?

Het hangt heel erg van je weefsel af of jij ze voor de spier kan nemen.

Op zich is dat wel het mooiste (voor de spier) in mijn ogen.

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hoi,

het is gelukt om een topic te openen...

Je gaat nu voor een wissel, of heb ik dat fout?

Voor de spier is alleen mooi volgens mij als je van jezelf genoeg vetweefsel hebt, anders word het vaker afgeraden, omdat je dan randen zou kunnen zien.

Wat is eigenlijk de reden dat je ze niet dual plane geplaatst wil?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai lieverds inderdaad ze zijn aanwezig ik moet zeggen dat ik nu meer last heb dan de tweede keer maar als we er iets moois voor terug krijgen mag dat wel ze hebben links en rechts een holte aan de onderkant van de borsten gemaakt zodat ze een beetje zouden zakken ze zaten namelijk best hoog voorheen en hij heeft de borstspier in het midden wat los gemaakt voor een spleetje ik had voor de borstspier gevraagd maar dat kon hellaas niet heb nu nog een drukhes aan maar het voelt allemaal heel porreus aan vooral me ribbenkast maar ja morgen is even kijken hoe het eruit ziet de chirurg had de oude implantaten onder me kussen gelegd dus ik moest hard lachen toen ik erachter kwam ik was namelijk moeilijk wakker te houden na de nacose ik zei geen wonder ik was in de zevende hemel omdat ik op die implantaten lag haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu 535cc uhp gekregen achter de borstspier en ik zal inderdaad foto,s maken. Oja, sorry voor de leestekens! Ik typ vanuit me telefoon heb alle moed verzameld voor een verslagje.

Hoi Schattie, Ik heb je foto's gezien en ik vind ze mooi geworden. Sterker nog ik wil ze ook zo. Bij wie ben je precies geweest en waar. Is het je mee gevallen en ben je er blij mee?

Groetjes Bubbles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.