twijfeltje03 Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 hallo allemaal, Na lang twijfelen heb ik een afspraak gemaakt voor consult bij beaucare maar door een tijdje opzoekingswerk te doen begin ik weer te twijfelen.Op het eerste gezicht positief tot ik wat beter begin te zoeken. Na mijn 2 zwangerschappen ben ik van een kleine mooie B naar een verrimpelde A gegaan en zou graag terug een mooie borst hebben alleen al voor mijn zelfvertrouwen. Moet zeker geen grote cup zijn maar een mooie volle cup. kunnen jullie ervaringen met mij delen over Beau care? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 Hoi twijfeltje03, Er gaan hier negatieve en positieve verhalen rond over Beaucare. Ik zelf heb maandag as een consult, en wil wel graag bij beaucare mijn bv doen omdat ik dr Bosselaers ontzettend goede chirurg vind en ze heeft een hele mooi cv. Veel meiden hier op het Forum zijn bij Beaucare en dan dr plovier geholpen. Die is helaas daar niet meer werkzaam en heeft zijn eigen kliniek. Ik denk dat alles klinieken zn voor en nadelen heeft. Maar kijk gewoon bij het consult waar jij je goed bij voelt:) Dat is denk ik het allerbelangrijkste. en zoals Tettie (vrouw hier van het forum) zo mooi heeft gezegd in haar topic, dat het slechte deel over beaucare ging over de PIP implantaten en dat vrouwen geen kaartje hadden gekregen over welke protheses ze hebben gehad en een aantal dossiers kwijt zijn geraakt. Het gaat niet specifiek over de chirurgen die daar werken. Ik zelf heb altijd wel een goed gevoel gehad bij beaucare, en daarom maandag ook mijn consult daar Ik ga niet goed of slecht over klinieken praten, want iedereen heeft voor en nadelen:) Probeer anders ook op consult te gaan bij Be-clinic van Dr Plovier. Daar zijn ook een heleboel meiden positief over:) Laat je niet gek maken en doe waar jij je goed bij voelt:) Doen wij ook;) Liefs groetjes.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 maar door een tijdje opzoekingswerk te doen begin ik weer te twijfelen.Op het eerste gezicht positief tot ik wat beter begin te zoeken. Je geeft het antwoord zelf al. Bij voorbaat al twijfels..... dan zegt mijn gevoel NIET DOEN. Maarja, ik ben iemand die erg op mijn gevoel afgaat. Misschien kunnen er mensen reageren die eerder bij Beaucare zijn geweest voor hun consult/operatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twijfeltje03 Posted June 2, 2012 Author Share Posted June 2, 2012 bedankt meiden!!!!Ik moet woensdag gaan om 13uSpannend, ik ben er 24u mee bezig in mijn hoofd.Eindelijk een droom die misschien uitkomt!!!! weg met de schaamte, moet echt zalig zijn.Maar wie gaat er nog bij Beau care, positief of negatief? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tettie Posted June 2, 2012 Share Posted June 2, 2012 Hallo.... ik heb een consult gehad bij beaucare... was voor mij heel aangenaam, had een goed gesprek en voelde me gerust gesteld. Heb eerdere consults gehad waar ik ferme twijfels had, heb beslist om voor beaucare te gaan, mijn pc is Sara Ulens. Is zoals Deborah 89 zegt... ik zie hier niemand klagen over hun ingreep of borsten enkel over papieren. heb echt specifiek gevraagd om certificaat en dat komt in orde. Twijfels? ja, is normaal...is een grote stap natuurlijk Maar ik ga ervoor!!! Mijn dag word 21 september eindelijk!!!! Kijk er zo naar uit... Laat je gerust horen, en vertel je iets over je consult??? Dikke knuffel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted June 2, 2012 Share Posted June 2, 2012 Hoi Twijfeltje, Goed van je dat je een afspraak voor een consult heb gemaakt zo kan je toch kijken wat je zelf vind:) Mocht je het echt niks vinden kan je altijd nog naar een andere kliniek:) Maar nu kan je in elk geval wel je gevoel volgen:) Ja ik maandag om 10 uur:) Pfff.. ben hier al vanaf dat ik 16 was eigenlijk mee bezig.. ben nu bijna 23.. dus ben er helemaal klaar voor en heb er super veel zin in:) Ik heb een aantal foto's hier van het forum vandaan gehaald.. Volgens mij van Tamaraatje (zij is ook geopereerd door Dr Bosselaers).. en nog van wat meiden hier van het forum die tussen de 240 en 300 cc zitten:) Ben benieuwd hoe je het woensdag zal vinden Zie graag je consult verslagje tegemoet:) Ik laat je maandag weten hoe de mijne is gegaan:) Liefsgroetjes.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted June 2, 2012 Share Posted June 2, 2012 Nou... Het maakt niet uit of het wel of niet wat met de chirurgen te maken heeft.Als een kliniek zo liegt over dossiers en over merk prothesen dan zou ik er al niet meer heen gaan!!Beaucare liegt gewoon kei hard dat ze de dossiers kwijt zijn !!!!!!!!!! Waarschijnlijk hebben die meiden PIP prothesen maar daar wil Vrambout natuurlijk niet eerlijk over zijn! Nee ik zou klaar zijn met die kliniek !Ik ben er zelf overigens ook geholpen en ben er ook niet super over te spreken.. Ook geen kaartje meegekregen en nu soms angstig zijn dat ik PIP heb.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted June 2, 2012 Share Posted June 2, 2012 @mii18Ik vind dat ook allemaal heel erg vervelend voor jullie, en er is geen goed woord over te zeggen. Alleen ik heb wel een goed gevoel bij beaucare en er zijn ook andere die er ook een goed gevoel hadden. Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat er overal negatieve en positieve dingen over te vertellen zijn. En nogmaals het is niet goed te praten wat vrambout heeft gedaan, daarom vraag ik specifiek ook om een certificaat na de operatie, maar dat neemt niet weg dat dr bosselaers een hele goed arts is:) en dat is eigenlijk belangrijker voor mij:) maar ik snap je boosheid:) Soms op het forum krijg je zulke reacties dat eigenlijk geen enkele kliniek echt iedereen super tevreden is. Daarom zeg ik ook, ga op consult, kijk waar jij je het fijnst bij voelt en kies daarvoor.. Maar ga niet allemaal tegen elkaar negatieve dingen zeggen.. Want ook ik wordt onzeker:(Ik bedoel dit allemaal goed hoor:) en ik snap jou heel goed:) hopelijk komt dit niet lelijk over want dat is het echt niet:) en hopelijk vind je het wel leuk om onze verhalen nu over beaucare na afloop te horen:) tenslotte willen we allemaal hetzelfde:) grotere borsten:)Liefs Deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted June 2, 2012 Share Posted June 2, 2012 @Deborah: Ja hoor ik snap jou ook zeker wel!! En ik ben ook niet boos, tenminste niet op jou Waarschijnlijk als ik niet in deze situatie zat dacht ik er misschien ook wel anders over. Het is gewoon lastig om het even van een andere kant te zien.. En tuurlijk vind ik het leuk om dan jullie verhalen te horen.. Het is ook niet dat ik het jullie niet gun ofzo.. het zit me gewoon ff dwars dat hele gedoe wat er nu op dit moment speelt.. Ik hoop in ieder geval dat je prachtige borsten krijgt Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted June 2, 2012 Share Posted June 2, 2012 @mii18,Ooh gelukkig:) ja snap het ook hoor:) denk dat ik hetzelfde zou reageren in jou situatie:) vind het soms jammer hoe sommige mensen op het forum hun dingen uiten.. En dan hebben ze misschien wel gelijk, maar soms komt het zo bot over, dat ik soms zelf ook niet meer door de bomen het bos niet meer zie:)Dankjewel!! Ja jij heb trouwens al prachtige borsten:) dat zit helemaal goed:)Fijne avond, liefs deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirres Posted June 2, 2012 Share Posted June 2, 2012 Hoi hoi gefeliciteerd met je afspraak, best een grote stap en inderdaad zo moeilijk een keuze te maken. Ervaringen zijn altijd persoonlijk, dus dat maakt het nog moeilijker. En resultaat is nooit 100% gegarandeerd. Ik denk dat er geen pc is die nooit een probleem of complicatie heeft meegemaakt, wat wel belangrijk is om te weten, wat gaat hij / de kliniek doen als dat met jou zou gebeuren. succes met het maken van je keuze! en nog van wat meiden hier van het forum die tussen de 240 en 300 cc zitten Mochten deze dames hun foto's niet publiek hebben staan, mischien wel even vragen of ze willen dat je hun foto's gebruikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 @Mirres,Heb maar 2 foto's hier uit de galerij, heb dat ook gevraagd.. De rest komt van een site waarbij je vrouwen kan kijken met verschillende cc's.. Daar heb ik het niet aan gevraagd:) hihii..Groetjes:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
twijfeltje03 Posted June 5, 2012 Author Share Posted June 5, 2012 Hallo dames,Ik ben 29 jaar en mama van 2 schatjes!!!maar jammer genoeg na mijn zwangerschappen bleef er niet veel meer over van mijn borsten :-(heb nu een 75A/B.morgen heb ik afspraak voor mijn eerste consult!!! heb er al stress voor.Ik zou de operatie willen plannen voor midden juli dan heb ik 3 weken een half verlof.Is dit genoeg?????Na 2 weken ga ik ook op vakantie, niks speciaal met de tgv naar frankrijk om te relaxen.Wat denken jullie, is dit te doen?Zou anders niet weten hoe ik het moet plannen, heb dit ook nog aan niemand vertelt buiten mijn vriend natuurlijk.En zou dat precies ook zo willen houden.Denk niet dat ik hier in onze streek veel begrip voor zal krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 mwa.. ik denk dat je na 2 weken best een relaxvakantie kan hebben hoor Succes met je consult, en nu nog maar duimen dat ze nog een plekje vrij hebben in de periode dat je zou willen gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Bella* Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 ik denk het ook, na twee weken kun je wel lekker gaan relaxen in Frankrijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twijfeltje03 Posted June 5, 2012 Author Share Posted June 5, 2012 das leuk om te horen!!! Oke al een zorg minder en nu inderdaad hopen dat ze nog een plekje vrij hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaiya Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Het is denk ik wel te doen, maar houd er wel rekening mee dat je mogelijk wel misschien nog wat pijntjes hebt, dus ik zou persoonlijk wel iets van paracetamol bij de hand houden voor het geval dat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
twijfeltje03 Posted June 6, 2012 Author Share Posted June 6, 2012 dikke merci Kaiya!!!Zal ik zeker op mijn lijstje schrijven om mee te nemen.Spannend straks de concult!!!!Heb het vandaag aan mijn mama en zus vertelt en tot verbazing waren zij heel positief en staan volledig achter mij!!!Het doet deugd om dit te horen, had het in mijn binnenste gehoopt maar had er enorm veel schrik voor.Wou het eerst aan niemand zeggen maar wou die spanning even kwijt en mijn mama moet het toch wel weten.Grtjs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Hoi Twijfeltje03, Succes vandaag met het consult:) gaat helemaal goed komen:) Ik kon ook nog in Juli terecht.. had zelfs keus uit meerdere dagen Maar omdat ik bij dr bosselaers wou kon ik alleen kiezen uit de maandagen:) Moet zeker gaan lukken hoor:) Laat je weten hoe je gesprek is verlopen:)? Liefsxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
twijfeltje03 Posted June 6, 2012 Author Share Posted June 6, 2012 Mijn gesprek is goed verlopen en operatie staat vast. Ook een maandag bij dr Bosselaers, goed he. 16 juli (een weekje later als jij) de dag dat ik het liefste had, de rest van die week zat vol. Het gesprek was kort maar heb alles kunnen vragen maar het meeste had hij al gezegd. Hij raadde mij aan om een 300cc te nemen, een kleine C cup. maar moet foto's meebrengen de dag van de operatie om aan de pc te laten tonen hoe ik ze zou willen. Aftellen nu. Laat mij zeker weten hoe jou operatie is verlopen de 9 juli zo een fantastische gevoel dat dit eindelijk vast staat. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Hoi Twijfeltjes03 Wou eerst ook 16 juli doen, maar toch maar weekje naar voren gedaan naar 9 juli:) We moeten wel allemaal achter elkaar he hoelaat wordt jij geholpen op maandag 16 juli.. Ja heerlijk gevoel he.. ben nu ook echt al begonnen met aftellen ja tuurlijk!! Ik zal zeker een verslagje typen na mijn operatie Liefs Deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
es1968 Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 hallo allemaal, Na lang twijfelen heb ik een afspraak gemaakt voor consult bij beaucare maar door een tijdje opzoekingswerk te doen begin ik weer te twijfelen.Op het eerste gezicht positief tot ik wat beter begin te zoeken. Na mijn 2 zwangerschappen ben ik van een kleine mooie B naar een verrimpelde A gegaan en zou graag terug een mooie borst hebben alleen al voor mijn zelfvertrouwen. Moet zeker geen grote cup zijn maar een mooie volle cup. kunnen jullie ervaringen met mij delen over Beau care? hoi\het voelt voor iedereen anders natuurlijk maar ik ben in utrecht voor het eerste consult geweest en voelt voor mij super aan en ga in september daar heen voor een bv je moet je niets aan trekken van al het goede en slechte wat er over een kliniek gepraat word want in elke kliniek is er wel wat en het ligt er aan waar jij je vertrouwd voel zo voel ik me dus super vertrouwd met beaucare succes en liefs es Link to comment Share on other sites More sharing options...
es1968 Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Hallo.... ik heb een consult gehad bij beaucare... was voor mij heel aangenaam, had een goed gesprek en voelde me gerust gesteld. Heb eerdere consults gehad waar ik ferme twijfels had, heb beslist om voor beaucare te gaan, mijn pc is Sara Ulens. Is zoals Deborah 89 zegt... ik zie hier niemand klagen over hun ingreep of borsten enkel over papieren. heb echt specifiek gevraagd om certificaat en dat komt in orde. Twijfels? ja, is normaal...is een grote stap natuurlijk Maar ik ga ervoor!!! Mijn dag word 21 september eindelijk!!!! Kijk er zo naar uit... Laat je gerust horen, en vertel je iets over je consult??? Dikke knuffel hoija ik ben ook op consult geweest en word ook geholpen door ulens ik heb ook nadrukkelijk gevraagd naar de papieren en dat komt dik in orde ik ben zelf super te spreken over beaucare word soms wel eens verdrietig van diegene die alleen negatief over deze kliniek praten want op elke kliniek valt wat op aan te merken denk ik je moet jezelf gewoon super goed voelen bij een kliniek en vertrouwen hebben ik zie heel erg naar 14 september uit zou willen dat het al zover was maar nee nog 99 dagen of zo pfffffffff snik liefs es Link to comment Share on other sites More sharing options...
twijfeltje03 Posted June 7, 2012 Author Share Posted June 7, 2012 hey Ik moet om 7u15 binnen gaan, ben dan de eerste. zal wel ben ook al aan het aftellen eerst naar jou verslagje en dan naar mijn operatie. Ben er 24 op 24 bijna mee bezig, zelf in mijn slaap niet te doen. veel liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
twijfeltje03 Posted June 7, 2012 Author Share Posted June 7, 2012 dag dames, Gisteren op consultatie geweest, alles kunnen vragen. Ook het certificaat, er kwam onmiddelijk een glimlach. Hij zal de vraag nu wel standaard krijgen Operatie staat ook vast 16 juli, begin van mijn verlof. Gelukkig want het was de enige dag nog vrij van die week. Om 7u15 moet ik daar zijn als eerste bij dr Bosselaers grtjs We kunnen beginnen aftellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.