Jump to content

Boobiesss : 7 juni 2012 : Dr. Visser : Welness Kliniek

Recommended Posts

Hello Ladiessss,

Over 2 dagen op 7Juni wordt ik geopereerd door Dr.Visser.

Ik wil van een cup AA naar een cup D gaan.

Op mijn consult kreeg ik een prothese om te passen en toen ik vroeg welke cup

het was wilde zij het niet zeggen want zij vond dat ik niet naar de cup moet kijken

maar gewoon moest kijken hoe het staat. Toen ik thuis was bedacht ik me dat ik het toch echt te klein vond dus

heb ik het kliniek weer gebeld. Zij vertelde mij dat op de dag van mijn operatie ik het nog met dr.Visser kon bespreken.

Ik heb verschillende verhalen gehoord dat Dr.Visser van zo klein mogelijk houdt.

Nu vraag ik me af als ik gewoon op mijn strepen moet staan of als ik gewoon naar haar oordeel moet luisteren want

zij is toch de professional.

Hoop dat iemand mij kan helpen??

XxXxXxXxX

Hey meis,welcome op het forum en gefeliciteerd me je datum!!Ik zou gewoon aan je pc kenbaarmaken wat jij graag wilt.Ze geven je dan vast wel een goed advies over wat er mogelijk is.Hoeveel cc is je nu aangeraden?Mij was 300cc aangeraden,pc wilde het zo natuurlijk mogelijk houden omdat ik klein en slank ben.Tijdens het passen vond ik 400cc toch echt mooier.De pc had het afgeraden maar zei het past en als jij dat graag wilt doen we dat.Pas anders voordat ze gaan beginnen nog een keer!!Alvast succes met je operatie en beslissing..!!

Heey Boobiesss,

Wat spannend!! Bijna is het zover!!

Over je cub maat.. Raar is dat he dat ze alleen in cc praten.

Als ik jou was zou ik voor je operatie nog ff kijken en dan ook met een wat grotere prothese en dan even goed kijken wat jij mooi vindt. Ik bedoel jij moet er de rest van je leven mee lopen. Niet je pc.

Zou ff lekker worden dat als je pc van kleine titties houdt je ook kleinere krijgt.. Wat als die van heel groot zou houden dan zou je misschien wel eindigen als lola hahaha

Jij moet doen wat jij het mooist vind. Als het niet zou passen dan is het misschien een ander verhaal.

Zou helemaal klote zijn als je thuis komt en je heb spijt.

Heeeeel veeel succes!! Zal je zeker blijven volgen want ben heel benieuwd naar je verslag en wat het is geworden natuurlijk!!

Liefs Liss

Hey Boobiesss,

Gefeliciteerd met je datum, is al snel! :D

Zou me geen zorgen maken over dr. Visser hoor, als jij goed hebt aangegeven wat je wilt zal het vast wel goedkomen, zover als ik weet is zij iemand die heel goed kan inschatten wat bij iemand past!

Alvast veel aftelplezier en succes met je operatie!

Liefs, :54:

Hoi meid, dat is mij ook overkomen bij mijn eerste bv!

Hoewel ik uitdrukkelijk had aangegeven dat ik graag grote borsten wilde, werd ik wakker met véél te kleine borsten!

Hij had het voor de operatie over245cc maar ik wist toen nog niet wat dit voor resultaat zou geven!

Bij de nacontrole heb ik toen geklaagt dat ik ze écht veel te klein vond, maar hij antwoordde doodleuk: ik vind ze wel mooi zo!

Ja hallo!! Mijn wissel heb ik toen bij een andere pc laten doen die mij wél mijn droomboobs heeft gegeven!!

Laat je dus niet van de wijs brengen en eis wat je wil, dat bespaard je een hoop ellende achteraf!

Xxx

Mijn mededatum vriendin is door de.visser geholpen en E weet echt wel goed te vergroten. Bij een aa is ze met een 220cc naar een volle c gegaan, het ziet er heel mooi uit. Dus met die 300cc krijg je echt wel een d. Ik zit op f met 320cc.

De dr visser boobs hebben mij de bv doorslag gegeven om naar de wk te gaan. Je bent in goede handen hoor meid. Ik ben zelf door dr verdonk geholpen. Geen zorgen. Alles komt goed,

Hey meis,welcome op het forum en gefeliciteerd me je datum!!Ik zou gewoon aan je pc kenbaarmaken wat jij graag wilt.Ze geven je dan vast wel een goed advies over wat er mogelijk is.Hoeveel cc is je nu aangeraden?Mij was 300cc aangeraden,pc wilde het zo natuurlijk mogelijk houden omdat ik klein en slank ben.Tijdens het passen vond ik 400cc toch echt mooier.De pc had het afgeraden maar zei het past en als jij dat graag wilt doen we dat.Pas anders voordat ze gaan beginnen nog een keer!!Alvast succes met je operatie en beslissing..!!

Ja ik ga het morgen nog even duidelijk maken. Ik heb veel mensen gesproken en veel foto's bekeken en ben er echt overuit dat ik een D wil dus daar ga ik ook voor.

Maar heb je toch 400 cc genomen? En hoe staat het?!!

Ja dank je wel!!!

Heey Boobiesss,

Wat spannend!! Bijna is het zover!!

Over je cub maat.. Raar is dat he dat ze alleen in cc praten.

Als ik jou was zou ik voor je operatie nog ff kijken en dan ook met een wat grotere prothese en dan even goed kijken wat jij mooi vindt. Ik bedoel jij moet er de rest van je leven mee lopen. Niet je pc.

Zou ff lekker worden dat als je pc van kleine titties houdt je ook kleinere krijgt.. Wat als die van heel groot zou houden dan zou je misschien wel eindigen als lola hahaha

Jij moet doen wat jij het mooist vind. Als het niet zou passen dan is het misschien een ander verhaal.

Zou helemaal klote zijn als je thuis komt en je heb spijt.

Heeeeel veeel succes!! Zal je zeker blijven volgen want ben heel benieuwd naar je verslag en wat het is geworden natuurlijk!!

Liefs Liss

Jaa ik vind die cc wel heel irritant hoor. Hahahah ja precies zou wat zijn!!! Maar ik ga het inderaad nog even passen voordat ik onder 't mes gaat. Want

ik maak me wel echt zorgen dat het toch iets te klein gaat zijn. Maar ik laat je zeker weet hoe alles is afgelopen!!

xxx

Mijn mededatum vriendin is door de.visser geholpen en E weet echt wel goed te vergroten. Bij een aa is ze met een 220cc naar een volle c gegaan, het ziet er heel mooi uit. Dus met die 300cc krijg je echt wel een d. Ik zit op f met 320cc.

De dr visser boobs hebben mij de bv doorslag gegeven om naar de wk te gaan. Je bent in goede handen hoor meid. Ik ben zelf door dr verdonk geholpen. Geen zorgen. Alles komt goed,

Owww ben blij met je antwoord want nu weet ik ongeveer hoe groot die cc's zijn. Naja bedankt voor je geruststelling en hou je op de hoogte!!!

Nog een vraagje welke cupmaat had je voor je bv?

xxx

Morgen dé dag! :43:

Kies voor het aantal cc's waar JIJ je goed bijj voelt! Spijt achteraf is zo jammer, nu heb je de kans nog.... mondje open trekken als je twijfelt! :35:

Heeeel veel succes morgen!!

Ik zou ook zeker aangeven dat je meer cc wil als bij het passen

Cc's vallen trouwens bij iedereen anders het heeft niet alleen temaken met je huidige cup maar ook met je lichaamsbouw en nog veel meer. Dus staar je niet blind op het resultaat van anderen met een gelijke cupmaat.

Hoe dan ook, heel veel succes vandaag!

Ennnnn heb je die boobbies???? Hoe is t gegaan??? Ik kom trouwens van een lege brede d. Kan niet wachten hoe jou ervaring is verlopen. Hoop dat je tevreden bent. Tot gauw lekker uitrusten

Hey Boobiesss,

Ik zie dat jij vandaag door dr Visser geopereerd bent, ben heel erg benieuwd hoe het gegaan is!!

Ik word zelf 12 juli geopereerd door haar!!

Groetjes Melissa

Hey Boobiesss, hopelijk is het vlotjes verlopen vandaag en heb je niet teveel last gehad van de narcose? Rust goed en geniet van je boezem!!! :-)

Heyy Ladiess,

Sorry dat ik zolaat reageer en dat ik niet op iedereen heb gereageerd, het had

allemaal temaken met drukte. Maar iedereen bedankt voor jullie adviezen en reacties heb er veel aan gehad!!

Ik zal nu even vertellen hoe alles is gegaan!!!

Om 9uur moest ik mij melden bij de balie en was er om 5 voor 9 (vanwege file anders was ik er een uur eerder:D)

Ik moest het geld betalen en in de wachtruimte zitten.

Binnen 10 minuten werd ik opgehaald en begeleid naar mijn kamer.

Die kamer zag er echt heel luxe uit en ik moest een zetpil zetten,een schort aandoen,badslippers aandoen, en een badjas aandoen

wat je allemaal van hun kreeg. Daarna werden er foto;s gemaakt.

Ik kwartier later kwam dr.Visser om het aantal cc nog te bespreken ik vertelde dat ik meer dan 330 cc wilde en zij ging kijken en zei

dat gaat helaas niet lukken want me huid is er ook veel te strak voor. Als ik groter zou willen zou ik 2 jaar met 330 cc moeten lopen

en wanneer me huid dan gerekt is kon ik dan meer cc krijgen. Ik was een beetje teleurgesteld maar ik dacht mijn borsten worden

in iedergeval groter.

3 kwartier later werd ik opgehaald en naar de operatiekamer gebracht. De zenuwen gierde door me lijf!! Ik moest gaan liggen en een

verpleegkundige ging de apparaten aan me aansluiten en ik kreeg een infuus. Eerst gaf zij mij een kalmeringsmiddel en daarna blijkbaar

die slaapverdoving want ik was oppeens weg. Maar dat was van korte duur want ik werd wakker toen zij mijn tepels aan het verdoven waren(pijnlijk!)

maar ik was al snel weer weg.

In de kamer deed ik voor het eerst mijn ogen weer open en ze vroegen als ik water of cola wilde. Omdat ik hoorde dat cola goed voor misselijkheid was

nam ik een cola wat ik niet had moeten doen want heb toen 3 x overgegeven was heeeel erg misselijk.

Na een uurtje denk ik mocht ik naar huis maar omdat ik zo misselijk was heb ik een uur langer gelegen en ben om half 3 door een verpleegkundige naar

de auto gebracht zij had me ook kotsbakjes meegegevn (aardige personeel).

Thuis aangekomen was iknog vrij misselijk maar dat werd in de avond al veel minder en de volgende dag was het helemaal weg.

Ik had eerlijk gezegd veel meer pijn verwacht heb alleen maar spierpijn gevoeld en op dit moment heb ik helemaal geen pijn meer.

Daar ben ik harstikke blij om. Ik heb ook al gegluurd en vind 330 cc toch wel goed voor mij al vraag ik me wel af aan gezien het nog

een beetje gezwollen is als het nog veel kleiner word dan dit want dat zou ik echt jammer vinden.

Ik hoop dat jullie wat aan mijn verslagje hebben en nogmaals bedankt voor jullie medeleven!

xx

Hey Boobiesss, jammer dat je zo misselijk was na de operatie, heb je anti-emetica gekregen voor en tijdens het operatie?

Veel rust toegewenst! Ben benieuwd naar de foto's (overweeg ook 330cc :-) )

Ciaokes

• 3 weeks later...

Ik wil ook heel graag mijn borstvergroting bij dr visser in de welnessliniek laten doen, maar wat ik me eigenlijk afvraag is hoe het zit met de nacontroles en eventuele complicaties. Kan je dan naar je huisarts gaan of moet je dan steeds naar belgie? Het is best ver rijden voor mij en ik dacht dat ik msschien voor de hechtingen en kleine dingetjes naar mijn huisarts kan gaan? Ik hoop dat iemand dat weet. Ik heb de welness kliniek ook al gemaild, maar ze sturen geen antwoord. Ik hoop dat iemand dit weet!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.