yvonnedejong Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 hoi meiden gisteren eindelijk geoppereerd!! viel me echt mee, was wel errrrggggg zenuwachtig. moest om 9 uur aanwezig zijn, toen wachten en dat duurde lang tot kwart voor 10. eindelijk kwan iemand mijn ophalen en kreeg een schort aan, dokter geweest en daar na naar de OK was echt bang!! dacht dat ik nooit meer wakker zou worden. half 11 kreeg ik narcose en om kwart voor 12 al wakker. even uitslapen en om 2 uur mocht ik al naar huis maar met de pijn vind ik het echt meevallen heb alleen gruwelijke spierpijn. het slapen vanacht was wel verscrhrikkelijk kon echt niet slapen of bewegen was om 3 uur wakker dacht nu kan ik wel eruit maar dat ging dus niet, toen had ik wel echt veel pijn. en ik heb een jeuk onder die bh en dat is echt niet lekker!!! heeft iemand hier ook last van gehad en tips voor? HET RESULTAAT: echt super!!!! wat ik er nu van kan zien. was ook nog even iets. had zelf gekozen voor 430 cc en had dus van mezelf nog geen aa ben 1.72 en 59 kilo mijn omtrek is 75. nu was het maar de vraag of 430 cc zou passen anders zou de pc teruggaan naar 380 cc zat echt zo in de stress!!! dacht ja dan heb ik nog niks dan baal ik dadelijk weer dat ze te klein zijn. maar het is gelukt ik kreeg mijn 430 cc en ben nog nooit zo blij geweest. het is wel even wennen want er zit nu in een keer een borst en dat ben ik dus helemaal niet gewend dus dat voelt nog even onwennig maar dat went vanzelf. knuffel yvonne Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim75 Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Gefeliciteed, klinkt allemaal goed, top!Groetjes Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
liss Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Gefeliciteerd!! Fijn dat het allemaal zo mee viel!!groetjes liss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jersey Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Gefeliciteerd!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Prachtige hoeveelheid cc's dus dat zal wel wennen zijn voor je straks als je vanaf aan aa komt Get ready for the boobmania Veel plezier ervan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Proficiat met je boobs. So..430cc, dat is mooi!!! Ikzelf ben 1.73 en weeg ook 59 kilo. Ik had een lege 75c en heb nu met 350cc een mooie 75e. Die maat zal je prachtig staan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvonnedejong Posted June 6, 2012 Author Share Posted June 6, 2012 hey meiden bedankt voor de leuke reacties!!! ben nu op dag 3 en ze hebben me verteld dat gister de ergste dag was!! nou helaas niet heb vanacht echt veel pijn gehad en het lijkt wel of mijn pijnstillers nu ook niet werken. ze zeiden in de kliniek ook dat vrijdag de ergste pijn over is maar heb er op dit moment een zwaar hoofd in. ben ik nou zo kleinzerig of hebben jullie ook z'n pijn gehad?????????? thanks knuffel yvonne Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvonnedejong Posted June 6, 2012 Author Share Posted June 6, 2012 Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Prachtige hoeveelheid cc's dus dat zal wel wennen zijn voor je straks als je vanaf aan aa komt Get ready for the boobmania Veel plezier ervan! hoi piepke heb van tevoren echt heel erg getwijfeld over het aantal cc's ( bang dat ze te groot werden) maar ben toch blij dat ik hiervoor gegaan ben moet denk ik blij zijn als ik uitkom op een c cupje het is idd wennen hoor er zit nu in een keer een borst en dat is echt heel wazig maar wat ik tot nu toe gezien heb ben ik er wel blij mee thanks knuffel yvonne Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvonnedejong Posted June 6, 2012 Author Share Posted June 6, 2012 Proficiat met je boobs. So..430cc, dat is mooi!!! Ikzelf ben 1.73 en weeg ook 59 kilo. Ik had een lege 75c en heb nu met 350cc een mooie 75e. Die maat zal je prachtig staan! hoi luky71 dan zie je er wel super uit! denk niet dat ik uitkom of D of E want had van tevoren echt helemaal niks. en als ik groter had gewild had dat niet gekund want er was niet genoeg ruimte. hoop dat ik in ieder geval een C cup heb en spring een gat in de lucht met een D. thanks voor je leuke reactie knuffel yvonne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clarisa Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Gefeliciteeerd! Hoe is de implantaat geplaatst (dual plane)? Ik moet maandag, spannend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 hoi luky71dan zie je er wel super uit!denk niet dat ik uitkom of D of E want had van tevoren echt helemaal niks.en als ik groter had gewild had dat niet gekund want er was niet genoeg ruimte.hoop dat ik in ieder geval een C cup heb en spring een gat in de lucht met een D.thanks voor je leuke reactieknuffel yvonneHey Yvonne,denk wel dat je een 75D gaat halen, jij hebt ook 430cc. Bij mij was 350cc ook de max, pc kon er niet 380 inkrijgen. Dan kon de borst niet goed gesloten worden. Maar ben erg blij nu...Die 30cc is ook te verwaarlozen.Ben ook benieuwd hoe je ze geplaatst hebt gekregen.Ik zelf ben er wel een tijdje zoet mee geweest. Wil je niet demotiveren, maar heb best veel en lang pijn gehad.Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Hay!Komt echt wel goed hoor! Ik heb ook veel pijn gehad wat overdraagbaar was door echt optijd de medicatie te nemen.Vanaf dag 10 had ik pas echt het gevoel dat het elke dag wat beter ging.Nog even volhouden!XIk bedoelde verdraagbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvonnedejong Posted June 7, 2012 Author Share Posted June 7, 2012 Gefeliciteeerd! Hoe is de implantaat geplaatst (dual plane)? Ik moet maandag, spannend!hoi clarisaja het is idd dual planezeker spannend joh!!! waar laat je het doen en hoeveel?wens je vast veel succes hoor!!!groetjes yvonne Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvonnedejong Posted June 7, 2012 Author Share Posted June 7, 2012 Hey Yvonne,denk wel dat je een 75D gaat halen, jij hebt ook 430cc. Bij mij was 350cc ook de max, pc kon er niet 380 inkrijgen. Dan kon de borst niet goed gesloten worden. Maar ben erg blij nu...Die 30cc is ook te verwaarlozen.Ben ook benieuwd hoe je ze geplaatst hebt gekregen.Ik zelf ben er wel een tijdje zoet mee geweest. Wil je niet demotiveren, maar heb best veel en lang pijn gehad.Liefshey luckyhoop echt dat ik die D ga halen, maar dat duurt nog even voor ik dat weet.schilt wel dat jij al iets van jezelf had, had echt niks.ben wel blij met mijn 430 alleen die pijn had ik niet zo verwachtmoet ik zeggen dat ik dat ook niet veel gelezen heb( of wou het niet zien)had vandaag de kliniek aan de telefoon en die vertelde dat het na vandaag beter ging. (oowww dat hoop ik echt)hoe sliep jij na je operatie?knuffel yvonne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clarisa Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Bij een privé kliniek in Amsterdam (Amsterdam Plastic Surgery), ook dual plane en tussen de 400 en 450 cc, maar wil ook max. op een D uitkomen!!Ben benieuwd op welke maat jij uitkomt, aangezien je ong. hetzelfde aantal cc hebt!Jij ook succes met herstellen, zal je volgen om te zien hoe het gaat ben wel benieuwd.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 hey lucky hoop echt dat ik die D ga halen, maar dat duurt nog even voor ik dat weet. schilt wel dat jij al iets van jezelf had, had echt niks. ben wel blij met mijn 430 alleen die pijn had ik niet zo verwacht moet ik zeggen dat ik dat ook niet veel gelezen heb( of wou het niet zien) had vandaag de kliniek aan de telefoon en die vertelde dat het na vandaag beter ging. (oowww dat hoop ik echt) hoe sliep jij na je operatie? knuffel yvonne Ik heb echt de eerste weken op mijn rug geslapen, totdat ik dat ook niet meer uithield. Kreeg zo'n last van mijn rug. Ben toen half half op mijn zij gaan slapen. Ik heb een kussen tegen mijn rug aan gelegd, zodat ik toch een beetje op mijn zij kon liggen. Slapen was echt hel in het begin Hoe gaat het bij jou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvonnedejong Posted June 8, 2012 Author Share Posted June 8, 2012 Bij een privé kliniek in Amsterdam (Amsterdam Plastic Surgery), ook dual plane en tussen de 400 en 450 cc, maar wil ook max. op een D uitkomen!!Ben benieuwd op welke maat jij uitkomt, aangezien je ong. hetzelfde aantal cc hebt!Jij ook succes met herstellen, zal je volgen om te zien hoe het gaat ben wel benieuwd.Groetjeshoi clarisawaar je op uitkomt ligt wel aan wat je al van je zelf hebt, ik had echt helemaal niks! nog geen AA.ben wel blij dat 430 paste want dat was maar de vraag, had echt gebaald als het minder zou zijn.maar hoop dat ik een C cup zal hebben maar het zal er om hangen, want echt groot vindt ik het niet en dan is alles nog opgezwollen nu.maar moet er toch maar blij mee zijn wat meer kon echt niet.gelukkig is vandaag de pijn wel iets minder, en daar ga ik je wel voor waarschuwen, en niet om je bang te maken maar het doet echt zeer. MAAR HET GAAT OOK WEER OVER!!succes met je zenuwweekend nog een paar nachtjes slapen meis!houd je op de hoogteliefs yvonne Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvonnedejong Posted June 8, 2012 Author Share Posted June 8, 2012 Ik heb echt de eerste weken op mijn rug geslapen, totdat ik dat ook niet meer uithield. Kreeg zo'n last van mijn rug. Ben toen half half op mijn zij gaan slapen. Ik heb een kussen tegen mijn rug aan gelegd, zodat ik toch een beetje op mijn zij kon liggen. Slapen was echt hel in het begin Hoe gaat het bij jou? hey meis thanks voor je berichtje vandaag eindelijk een beetje beter kramp op mijn borst is gelukkig minder. eerste 2 nachten kon ik wel janken, lag op een luchtbed bij mijn ouders( hier woon ik nl een paar weken want heb 2 kleine kinderen waar ik niet voor kan zorgen en manlief moet werken overdag) maar ik had dus kussens op dat bed liggen maar die schuiven weg en toen lag ik plat en kon niet meer overeind en had z'n pijn in mijn rug maar kon niks :102: echt verschrikkelijk. nu lig ik in z'n stoel die achterover kan en dat slaapt goed hoor heb vannacht gewoon geslapen van half 1 tot half 7 echt super!!! maar heb je echt weken op je rug gelegen??? slaap altijd op mijn zij maar hun zeggen dat je prothese dan gaat zakken. liefs yvonne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dafra Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 Hoi Yvonne! Proficiat!!! Goed, dat je toch de 430cc hebt gekregen! Volgens mij mag je er gerust in zijn dat ge uwe C-cup gaat krijgen. Welke pijnmedicatie krijg je? Ik moet nog wachten tot de 28ste en dat is nog verschrikkelijk lang...hihi! Ik ben ook bang voor de nachten na de operatie. Mijn vriend werkt met de nacht en ik heb ook 2 kindjes. De jongste (word volgende maand 3) is het gewoon om 's avonds nog even op het potje te gaan en word af en toe ook nog wakker. Dat gaat een ramp worden om haar op dat potje te krijgen of haar terug onder te stoppen als ze wakker word. En het slapen zelf.... laat me er niet aan denken! Ik draai naar alle kanten van het bed omdat ik zo al een slechte rug heb. Kan het eigenlijk kwaad om het je armen boven je hoofd te slapen??? want dat doe ik veel tijdens mijn slaap...ja, ik weet 't...raar. Ik had ergens gelezen dat het mss beter is om gewoon in de zetel, al zittend, te slapen. Gelukkig hebben wij daar een perfecte zetel voor. Laat je maar goed verwennen de komende dagen. Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvonnedejong Posted June 9, 2012 Author Share Posted June 9, 2012 Hoi Yvonne! Proficiat!!! Goed, dat je toch de 430cc hebt gekregen! Volgens mij mag je er gerust in zijn dat ge uwe C-cup gaat krijgen. Welke pijnmedicatie krijg je? Ik moet nog wachten tot de 28ste en dat is nog verschrikkelijk lang...hihi! Ik ben ook bang voor de nachten na de operatie. Mijn vriend werkt met de nacht en ik heb ook 2 kindjes. De jongste (word volgende maand 3) is het gewoon om 's avonds nog even op het potje te gaan en word af en toe ook nog wakker. Dat gaat een ramp worden om haar op dat potje te krijgen of haar terug onder te stoppen als ze wakker word. En het slapen zelf.... laat me er niet aan denken! Ik draai naar alle kanten van het bed omdat ik zo al een slechte rug heb. Kan het eigenlijk kwaad om het je armen boven je hoofd te slapen??? want dat doe ik veel tijdens mijn slaap...ja, ik weet 't...raar. Ik had ergens gelezen dat het mss beter is om gewoon in de zetel, al zittend, te slapen. Gelukkig hebben wij daar een perfecte zetel voor. Laat je maar goed verwennen de komende dagen. Groetjes! hoi dafra de 28ste duurt idd lang maar voor je het weet is het ook weer voorbij( makkelijk praten he voor een ander) ik krijg als medicatie celebrex 2 keer per dag en daarnaast 8 x paracetamol maar dan heb ik nog veel pijn hoor!! gister was het iets minder maar vandaag is het toch weer erger. en slapen??? is verschrikkelijk, je kan je armen echt niet boven je hoofd doen, en ik ga je zeggen dat het niet slim is om met je kinderen alleen thuis te zijn want je kan echt niks voor ze doen. ik heb er zelf 2 eentje van 4 en eentje van 2 en kan echt niet voor ze zorgen, misschien wel als de pijn weg is maar nu kan ik echt heel weining. ik ben zelf als mijn man werkt bij mijn moeder en die heeft ook een stoel die helemaal achterover kan en daar heb ik heel de week in geslapen en dat ging toch wel goed thuis is het iets lastiger heb op mijn eigen bed een hoop kussens gelegd dat ik bijna zit in bed. waar wordt je geholpen en hoeveel ga je doen? of ben je er nog niet uit? groetjes yvonne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted June 9, 2012 Share Posted June 9, 2012 hey meis thanks voor je berichtje vandaag eindelijk een beetje beter kramp op mijn borst is gelukkig minder. eerste 2 nachten kon ik wel janken, lag op een luchtbed bij mijn ouders( hier woon ik nl een paar weken want heb 2 kleine kinderen waar ik niet voor kan zorgen en manlief moet werken overdag) maar ik had dus kussens op dat bed liggen maar die schuiven weg en toen lag ik plat en kon niet meer overeind en had z'n pijn in mijn rug maar kon niks :102: echt verschrikkelijk. nu lig ik in z'n stoel die achterover kan en dat slaapt goed hoor heb vannacht gewoon geslapen van half 1 tot half 7 echt super!!! maar heb je echt weken op je rug gelegen??? slaap altijd op mijn zij maar hun zeggen dat je prothese dan gaat zakken. liefs yvonne Hey Yvonne, nee, de 6 weken op mijn rug slapen heb ik niet volgehouden. Ik verging van de pijn in mijn rug. Toen de voorkant iets draaglijker werd, kreeg ik helse pijnen in mijn rug. Ik ben na een paar weken half-half op mijn zij gaan slapen. Heb een kussen in mijn rug gelegd, zodat ik daar een beetje schuin op lag. Echt op de zij slapen durfde ik ook niet, de pc had mij ook verteld dat ik 6 weken op mijn rug moest slapen.Ik moest die periode volhouden. Toen ik eenmaal kon slapen half-half op mijn zij verdween de pijn ook vrij snel in mijn rug, puur omdat je weer anders gaat slapen. Maar op een luchtbed??!!...tsjee. dat zal ook niet makkelijk zijn met opstaan. Leef echt met je mee Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clarisa Posted June 9, 2012 Share Posted June 9, 2012 hoi clarisawaar je op uitkomt ligt wel aan wat je al van je zelf hebt, ik had echt helemaal niks! nog geen AA.ben wel blij dat 430 paste want dat was maar de vraag, had echt gebaald als het minder zou zijn.maar hoop dat ik een C cup zal hebben maar het zal er om hangen, want echt groot vindt ik het niet en dan is alles nog opgezwollen nu.maar moet er toch maar blij mee zijn wat meer kon echt niet.gelukkig is vandaag de pijn wel iets minder, en daar ga ik je wel voor waarschuwen, en niet om je bang te maken maar het doet echt zeer. MAAR HET GAAT OOK WEER OVER!!succes met je zenuwweekend nog een paar nachtjes slapen meis!houd je op de hoogteliefs yvonneHoi Yvonne,Hoe gaat het nu met je?? Ja ik bereid me voor op het ergste. Ik zie bij veel meiden hier dat ze juist een beetje groeien ? Denk dat je met 430 cc echt een heel mooi resultaat krijgt hoor.Nog 2 nachtjes ja spannend!!!Veel success en beterschap!!Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dafra Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Hoi Ivonne, Ik krijg 300cc achter de spier, eurosiliconen... Dr Damen in Hair & Beauty Clinic in Hasselt. Ik weet dat ik niks met de kindjes ga kunnen doen de eerste weken, maar mijn vriend wil al het werk overnemen... 't is een echte schat. We hebben alles al gepland...mijn vriend zal 's morgens de kindjes klaarmaken voor school en wegbrengen en dan 's avonds ook weer ophalen. Hij slaapt wel door de dag, maar dan trek ik mijn plan wel... mijn pijngrens ligt heel hoog... gelukkig! Maar ik hou mijn hart al vast!Ik ga zeker die pijnstillers nodig hebben. Maar ik heb nu al gemerkt dat er veel bezoek gaat komen de eerste weken, dus echt alleen ben ik niet. Ze willen het allemaal zien! hahaha!!! En dan heb ik ze nog gezegd dat ze de eerste weken niks te zien zouden krijgen. Jep, ik ben niet de enige in de familie die er zenuwachtig en nieuwsgierig voor is. Groetjes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvonnedejong Posted June 11, 2012 Author Share Posted June 11, 2012 Hoi Ivonne, Ik krijg 300cc achter de spier, eurosiliconen... Dr Damen in Hair & Beauty Clinic in Hasselt. Ik weet dat ik niks met de kindjes ga kunnen doen de eerste weken, maar mijn vriend wil al het werk overnemen... 't is een echte schat. We hebben alles al gepland...mijn vriend zal 's morgens de kindjes klaarmaken voor school en wegbrengen en dan 's avonds ook weer ophalen. Hij slaapt wel door de dag, maar dan trek ik mijn plan wel... mijn pijngrens ligt heel hoog... gelukkig! Maar ik hou mijn hart al vast!Ik ga zeker die pijnstillers nodig hebben. Maar ik heb nu al gemerkt dat er veel bezoek gaat komen de eerste weken, dus echt alleen ben ik niet. Ze willen het allemaal zien! hahaha!!! En dan heb ik ze nog gezegd dat ze de eerste weken niks te zien zouden krijgen. Jep, ik ben niet de enige in de familie die er zenuwachtig en nieuwsgierig voor is. Groetjes!!! hoi dafra haha ik heb gelukkig ook z'n schat van een man die alles maar dan ook alles doet. gelukkig maar anders want kan echt niet veel moet zeggen ben vandaag een week verder en ben eigenlijk vanaf zaterdag pijnvrij slik vanaf zaterdag ook geen paracetamol meer, maar moet nu echt opletten dat ik niet teveel doe omdat ik geen pijn meer heb. maar ik heb alleen een sportbh aan en z'n band daarboven dus ik kon het reslutaat al vanaf dag 1 zien ( durfde alleen pas dag 2 te kijken ) dus alles komt goed alleen moeten we even geduld hebben liefs yvonne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonfire Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Fijn om te lezen dat het nu beter met je gaat.Heb even je topic gelezen..Je had in het begin ook zoveel pijn hè..Ik hoop dat ik over tien dagen weer mezelf sterk genoeg voel om te werken.. Heb maar twee weken vrij.. M'mmm soms denk ik dat dat te weinig is..Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.