Ga naar inhoud

Strijken


Gast Kelly71

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Ik weet dat ik geen zwaar huishoudelijk werk mag doen en dat hoeft ook niet want mijn man is ook thuis maaaaar we willen volgende week een paar daagjes weg en ik vraag me af of ik een beetje, heel voorzichtig mag strijken. Dat is toch niet zo zwaar of wel? Ik heb donderdag een bv gehad maar ik denk dat ik het wel zou kunnen. Wat zeggen jullie, wel doen of absoluut niet doen?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kelly

wat zeg je now??? strijken :wacko: deze bewegingen kon ik met pijn en moeite naar 3 weken doen. zekker strijken en ramenzemen .niet doen. je lichaam zou het ook zeggen hoor. het doet pijn alleen de stekker er in drukken aan de muur. meid doe rustig aan. goed naar je lichaam luiteren. en geniet van je rust.

mag ik je fotos zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Nee, strijken lijkt me echt nog te snel hoor, de strijkbout zou je nu al niet eens

op moeten tillen!

Mag ik ook je foto's zien, ben erg benieuwd!!!

Alvast veel plezier met je paar daagjes ertussenuit!!!!

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strijken heb ik tot 5 weken ook niet gedaan.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik maar heel weinig strijk omdat mijn strijk altijd gedaan wordt. Schaam, schaam, ik heb een strijkservice.

Als je perse wat moet hebben is er vast iemand die het hoognodige even kan doen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké oké het is duidelijk haha, ik zal niet strijken, beloofd!! Maar ik zou het echt kunnen, ik heb nergens last van namelijk.

Nou ja, nergens, nee eigenlijk niet echt. Beetje moe nog maar we zijn vanavond al uit wezen eten, dat zegt genoeg neem ik aan... :blush:

Groetjes Kelly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar MAG het echt niet? Of deden jullie het niet omdat het pijn deed?

Want ik heb dus zelf nergens last van en zit me met alles in te houden, ik heb al een aantal dingetjes gedaan waarbij mijn lijf mij dus niet terug heeft gefloten. Ik weet dat ik uit moet kijken en doe dat ook zoveel mogelijk, maar ik vraag me echt af: als je 6 weken NIETS mag doen, hoe ziet jullie huis er dan uit ;)

Ik ben nu namelijk 2 weken alleen en zit met een kat met een oorontsteking waarvoor ik al de hele week dagelijks naar de dierenarts moest, de wasjes moeten gedraaid worden, de kattenbakken raken vol, de afwasmachine moet ingepakt worden en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Nogmaals, ik kijk echt goed uit met wat ik doe en doe alles heel rustig aan, maar als je kan strijken en je voelt verder geen pijn, moet je het dan echt laten liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wat excella vraagt dat heb ik ook, bij veel dingen heb ik helemaal geen last, heb bijv ook een konijn thuis zitten en een vriend die ik wel tig x kan vragen een beetje te stofzuigen (hebben laminaat dus dat gaat heel licht) maar die de helft van de rotzooi toch niet 'ziet'grrr :77: ..dus had ik het zelf een beetje (voorzichtig) gedaan, ben nu bijna 2 weken PO.

en het konijn verzorgen en kleine boodschapjes dragen lukt me ook..of komt dit omdat we (Excella) ook jaren aan fitness hebben gedaan en wat meer kracht enzo hebben opgebouwd?? ik weet het ook niet..

moet je pas stoppen met iets als je iets voelt of sowieso niet doen..en wat mag precies wel niet na 2 weken bijv??? ik vind het ook erg moeilijk hoor!!

daag!!groetjes

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly

Allereest wil ik ff zeggen dat je borsten er al heel mooi uitzien op je fotos.Wees maar trots.

Strijken mag echt niet hoor ook al heb je geen pijn.Mij vertelde de arts toen dat de prothese moet inkapselen en daarom heeft dit 6 weken rust nodig en mag je niet teveel bewegen.Met strijken beweeg je natuurlijk veel hè.

Ik weet dat het lasig als je geen pijn heb maar ff volhouden. :rolleyes:

Groetjes Tesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik weet dat ik geen zwaar huishoudelijk werk mag doen en dat hoeft ook niet want mijn man is ook thuis maaaaar we willen volgende week een paar daagjes weg en ik vraag me af of ik een beetje, heel voorzichtig mag strijken. Dat is toch niet zo zwaar of wel? Ik heb donderdag een bv gehad maar ik denk dat ik het wel zou kunnen. Wat zeggen jullie, wel doen of absoluut niet doen?

Groetjes Kelly

Wow,ik ben ook geopereerd donderdag en dat zie ik me echt nog niet doen :-s

Enkel de afwas enzo dat lukt wel al een beetje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zei wel dat het vast meespeeld dat ik nog jong ben (23) en verder gewoon gezond, misschien dat het daarom gewoon goed gaat. En idd, ik sport heel veel. Ik weet niet of het daardoor komt, maar misschien dat het daarom wel 'goed' voelt allemaal. Maar ik probeer ook wel uit te kijken hoor :D

Als het moet inkapselen, waarom mag ik dan al wel masseren? Als ik er zo aanzit, dan ben ik bang dat ik ook alles verdraai. Weet iemand dat? Of is masseren weer goed en kan het daardoor ook inkapselen? Want dan denk ik 'als je sport beweegt alles, maar als ik ze masseer toch ook?'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zei wel dat het vast meespeeld dat ik nog jong ben (23) en verder gewoon gezond, misschien dat het daarom gewoon goed gaat. En idd, ik sport heel veel. Ik weet niet of het daardoor komt, maar misschien dat het daarom wel 'goed' voelt allemaal.

Hier wil ik even op reageren want ik ben niet meer zo jong (38) en ik heb ook bijna geen last en moet echt uitkijken dat ik niet teveel doe. Verder ben ik niet echt een sporter dus daar kan het ook niet aan liggen. Maar het zal gewoon bij iedereen verschillend zijn, dat lijkt me wel duidelijk. :blush:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm dan hebben we dus gewoon geluk gehad Kelly :lol:

Ik denk het ook Excella, ik voel me echt goed. Ik ga vandaag met man en kids naar de dierentuin. :blush:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.