carotje Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Hallo lady's, Ik ben ook nieuw op dit forum, vind het onwijs leuk om alle ervaringen en meningen te lezen van iedereen. Zal me zelf even kort voorstellen, meid van 21 jaar en zit eigenlijk ook al een paar jaar met de gedachte in mijn hoofd iets aan mijn borsten te laten doen. Ik heb meestal 80C in mijn bh's en ze zien er dan wel oke uit.. Maar zodra ik mijn bh uit doe dan is het een slappe boel er zit totaal geen volume in mijn borsten en omdat ik niet hele kleine borsten heb hangen ze ook wel wat.. vaak heb ik dan ook bh's wat een beetje open staan omdat ik zo weinig bolling/volume heb. Ik heb geen kinderen het feit dat ik slappe borsten heb is echt een 'familiekwaaltje' Heb het er eigenlijk nooit met iemand over gehad omdat ik me zo schaam voor mijn eigen borsten.. heel vervelend !! Ook in relatie's is het erg vervelend als je jezelf niet helemaal bloot durft te geven. Gelukkig heb ik met mijn moeder er uitgebreid over kunnen praten, omdat zij ook hetzelfde probleem heeft. Eerst was ik bang voor haar reactie omdat ik natuurlijk ook nog jong ben maar gelukkig had ze er begrip voor en wilt ze me zelfs financieel ondersteunen, Nu moet ik natuurlijk een keuze gaan maken bij welke kliniek ik het beste kan gaan er zijn er zooo ontzettend veel! Heb overal al een beetje rondgesnuffeld en nu zie ik toch wel veel goede berichten over Plovier! Denk dat ik volgende week toch maar de stap ga zetten en ga bellen voor een eerste consult. Zit met zoveel vragen, het liefst zou ik geen lifting willen maar alleen een prothese vanwege de littekens maar ik weet natuurlijk niet of dat mogelijk is met mijn borsten. Als er nog dames zijn met goede ervaringen bij Plovier hoor ik het graag het geeft je toch wel vertrouwen om al die positieve verhalen te lezen. liefsss, caro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloontje Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Hee carotjeIk ben super tevreden over dr Plovier! Ook ik had slappe borsten, ooit een c cup en geëindigd met een lege A/B. Nu is alles weer vol en geen hang meer en dat zonder lift!Kijk eens in mijn topic, en in mijn album. De mensen van BeClinic zijn heel aardig, dr Plovier weet écht wat hij doet en ik heb een super herstel gehad.Succes, en ik zou zeker een consult plannen als ik jouw was! Zorg er wel voor dat je alle vragen die je wilt stellen op papier hebt staan, zodat je ze ook echt vraagt en niet de helft vergeet als je daar zit hahaLiefs, Cloontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
carotje Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Hee Cloontje, Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met dr Plovier! Ik heb even bij je foto's gespiekt en ze zijn super mooi geworden !! mooie volle borsten ik zou ook zo graag zo willen mooi volle en stevigere borsten. Ik heb een foto gepost op mijn profiel van hoe ze nu zijn.. Ik denk dat ik wel in aanmerking kom voor een lift omdat ze toch wel flink hangen. Vind alleen zo jammer van de littekens bij een lifting.. Maar goed ik denk dat het inderdaad het beste is om gewoon te gaan bellen en eens laten kijken wat er aan te doen valt. Ik ben het eigenlijk steeds een beetje aan het uitstellen om te bellen haha heel raar eigenlijk, ik wil er zo graag iets aan laten doen maar ergens vind ik het ook allemaal wel heel erg eng. Maar daarom is het juist wel heel fijn om goede verhalen te horen En ik zal mijn vragen inderdaad maar allemaal goed opschrijven want ik denk als je daar eenmaal zit dat je de helft vergeet van de spanning hahaha.. Liefs caro Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Haaii Welkom hier! Ik ben zelf ook bij dr.plovier geweest anderhalf jaar geleden! nog heel erg happy neem een kijkje bij mijn fotos zou ik zeggen Succes en gewoon bellen he ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carotje Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Ja Aardbeitje daar heb je gelijk in. je moet ook gewoon op je eigen gevoel afgaan en doen waar je je goed bij voelt! en mii18 jouw boobies zijn ook echt super mooi!! haha echte droom borsten hihi Ik ga deze week gewoon bellen en hopen dat ik gauw terecht kan bedankt voor de reactie's het is goed te horen dat jullie zo tevreden zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Thanks voor het compliment !! Welke cupmaat zou je graag krijgen..? xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 ook ik ben heel tevreden ben nu 6weken po . Ben echt heel blij met wat ik gekregen heb Heel veel sucses met je keuze en ben ook benieuwd voor welke maat je wilt gaan . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carotje Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Ik denk dat een mooie volle D wel bij mij past. Heb nu een C en in sommige bh's een D. Maar het probleem is dat er gewoon weinig volume inzit en ik zou ze zo graag voller willen! en dat ze niet meer zo hangen.. Dus ik ben eens benieuwd wat er mogelijk is en of het wel/niet gelift moet worden, of alleen protheses.Missboobymoon ook jij hebt prachtige borsten!liefs, carotje Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Bella* Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 hey carotje..ik had nog veel meer hang als jij, en uiteindelijk is alles goed gekomen zonder een lifting hoor. Met een lifting zouden ze waarshijnlijk wat meer naar elkaar toe staan , maar dan heb je ook die littekens erbij en dat wou ik ook absoluut niet. En ik ben hartstikke blij met het resultaat, ben nu 3 weken PO.ga anders maar eens kijken in mijn album, ( eerst even vriendjes worden ) dan kun je het zelf even vergelijken. Ga maar gauw over de 'voor' fotos, vind het verschrikkelijk die fotos, maar ik heb ze geplaatst juist om deze reden dat misschien andere er iets aan hebben.xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
carotje Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Hee Bella, wat fijn voor je dat je zo blij bent met het resultaat! Ik ben benieuwd na je foto's en wat goed van je dat je toch de foto's erop heb gezet wat je zelf minder mooi vind, andere mensen kunnen er inderdaad iets aan hebben. Ik zelf vind het ook verschrikkelijk om de foto van te voren hoe het nu is erop te zetten maar je kunt er andere inderdaad bij helpen. Ik heb je toegevoegd ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten haha xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 hihi thxxx ben er ook heel blij mee Kan niet wachten op het eind consult ben benieuwd hie hij het zelf vind geworden. Heel veel sucses in je keuze !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueBird Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Wat mooie borsten hebben jullie zeg Maar voor mij persoonlijk zou ik maar een kleine C willen, heb wel al enkele fotos bijeen gevonden maar heb geen idee van die maten. Hebben jullie allemaal fotos meegenomen als jullie werden geopereerd? En doet Dr Plovier echt zoals op die fotos staat? Lieve groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
carotje Posted May 15, 2012 Author Share Posted May 15, 2012 ik heb gebelt en heb 11 juni mn eerste consult bij dr plovier !! ben zo benieuwd, echt spannend allemaal!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Gefeliciteerd!!! Op die dag ga ik voor de na controle @bleu het is het beste om foto's mee te nemen zeker naar Dr.Plovier die werkt bijna niet met pas sessie en probeert je foto' s te evenaren .... toevallig zat ik van de week de foto's te bekijken die ik had meegenomen moet zeggen dat is hem heel goed gelukt:d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilly19 Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Ik zit ook te denken om naar dr Plovlier te gaan. Mag ik vragen wat jullie ongeveer betaald hebben? wil graag weten wat de kosten zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
carotje Posted May 15, 2012 Author Share Posted May 15, 2012 missboobymoon dankjewel haha wat toevallig dan zal ik ook maar wat fototjes gaan uitzoeken voor mee te nemen na m'n consult vind het wel lastig om foto's uit te zoeken eigenlijk omdat ik niet weet of ik borstlift ga krijgen of alleen protheses.. Heb ook nog een ander consult een week eerder bij Dr nelissen global care clinic. Kan nooit kwaad om meerdere consulten af te gaan toch.. liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Gewoin meenemen wat je mooi vind , dan maar dat ie heel goed gaat knutselen haha . Maar neem ook wel aan dat ie je verteld wat er haalbaar van is Ik had ook foto's mee van wat ik niet wilde. Nee meerdere consulten kan zeker geen kwaad . Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Oeh spannend hoor 11 juni consult ben benieuwd ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carotje Posted June 4, 2012 Author Share Posted June 4, 2012 Heyy ladie´s Vandaag eindelijk mn eerste consult gehad bij dr Nelissen / global care kliniek. Was best nerveus.. achteraf gezien helemaal nergens voor nodig maaargoed!! Ging allemaal heel gemakkelijk en alles is mij duidelijk verteld. Ik was bang dat ik een lift nodig zou hebben maar dr nelissen zei tot dat niet nodig was en tot het met enkel een prothese al mooi zou kunnen worden.. daar was ik wel heel blij mee om te horen! Hij zei dat ik wel eventueel een tepelhofcorrectie erbij zou kunnen laten doen omdat een tepel iets meer na buiten staat als de andere.. dus daar ga ik me dan nog eens over bedenken.. Hij zou bij mij anatomische protheses aanraden voor het natuurlijker effect en met aan de bovenkant wat meer volume. merkprothese is eurosilicone. hij zou bij mij dual-plane aanraden.. het aantal cc's zou tussen de 275 a 305 zijn.. dan zou ik uiteindelijk een volle C hebben.. Het lijkt mij best weinig cc..? volgende week maandag heb ik ook nog een consult bij dr plovier, ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Ook ben ik benieuwd wat jullie ervan denken.. liefss, Caro Link to comment Share on other sites More sharing options...
debsters Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 Hoi carotje,altijd spannend zo'n 1ste consult hè....maar wat heb je nu voor cup-maat?Ik ga a.s. vrijdag voor mijn bv bij Dr. Plovier....ik heb nu een kleine lege B en wil een volle C kleine D en Dr.Plovier zei dat hij aan 350cc dacht om dat resulttat te krijgen....moeilijk hè al die cc's.Vind het ook moeilijk hoor,is het wel genoeg of juist mss te veel????Laat je goed informeren maandag bij Dr.Plovier....Succes!!!!Knuf Deb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carotje Posted June 4, 2012 Author Share Posted June 4, 2012 Hey Deb, Jaa echt heel spannend allemaal haha nou ik dacht dus altijd een 80C te hebben maar dr nelissen zei vandaag dat ik ook een B cup heb.. kan het me bijna niet voorstellen want al mijn bh's en bikini's heb ik toch echt een C haha.. heel raar! Oooh spannend nog paar dagen en dan is het jouw dagje, heel veel succes!!! Ik wil ook graag op een volle C kleine D uitkomen.. ben benieuwd wat dr plovier mij gaat adviseren dan hihi. Inderdaad echt moeilijk al die cc's pfoeee bij iedereen valt het ook zo anders! Had jij bij dr plovier foto's meegenomen? want hij werkt niet met pas protheses had ik gelezen.. En krijg je ronde of anatomische? Liefs Caro Link to comment Share on other sites More sharing options...
debsters Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 Hoi hoi, Ik had foto's meegenomen en neem vrijdag nog een andere foto mee die ik nog gevonden had....van iemand die met hetzelfde gestart is en 330cc heeft gekregen, bij mij mogen ze net ietsepietsje groter dus zal wel goed komen met 350cc!! Ik krijg ruwe ronde protheses van cereform. Knuf Deb Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Bella* Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 hallo!dus je eerste consult heb je al achter de rug. Proficiat. en wat vond je van Dr Nelissen?ik ben ook wel benieuwd wat Plovier gaat zeggen,ik lees hier zoveel goeds over hem dat ik me soms afvraag of hij er bij mij meer in had gekregen. hihi. Ik vind het qua cc's wel meevallen, ik zou daar toch nog eens goed over nadenken. niet dat je achteraf teleurgesteld bent omdat ze kleiner zijn uitgevallen.moeilijk allemaal he, bij mij was het gemakkelijker. ik zei 'doe maar wat erin gaat' . en vind het erg jammer dat er dan toch niet meer in ging. tja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carotje Posted June 6, 2012 Author Share Posted June 6, 2012 Hoihoi, Ik vond dr nelissen wel een vriendelijke man. Het ging allemaal vrij gemakkelijk was best zenuwachtig maar achteraf nergens voor nodig geweest. Hij ging er voor mijn gevoel wel snel doorheen allemaal.. haha hij was onder het gesprek ook nog van zijn stoel gevallen haha oopsie .. Maar hij was wel duidelijk over wat het ´beste´ bij mij zou zijn.. anatomisch tepelhofcorrectie eventueel en dual/plane Maandag ga ik naar dr plovier eens kijken wat hij erover zegt. en hoe hij denkt over het aantal cc. Ik vind jou borsten kwa grootte echt mooi hoor Bella zou je zo nog groter willen dan? liefss Link to comment Share on other sites More sharing options...
debsters Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Succes maandag met je consult bij Dr.Plovier...hoe laat moest je ook al weer???Knuf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.