Ga naar inhoud

Nouelle : november 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorst Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben "Nouelle" en ben 30 jaar oud en woon in Noord-Holland.

Sinds 5 maanden ben ik trotse moeder van een dochter.

Al jaren lang wil ik een borstlift ondergaan, maar ik wou eerst wachten totdat ik kinderen had gekregen. Mede ook omdat het na de borstlift misschien niet meer mogelijk is om borstvoeding te geven.

Na mijn bevalling ben ik begonnen met borstvoeding. Alleen al heel snel ben ik over gestapt op flesvoeding omdat ik me niet prettig voelden bij borstvoeding. Voor mij dus nooit meer borstvoeding.

Omdat ik ook weet dat ik maar 1 kind wil is voor mij nu de tijd aangebroken dat ik de borstlift wil ondergaan.

Ik ben bij deze kliniek terecht gekomen op advies van mijn schoonzus. Zij heeft daar een borstverkleinig laten doen en is erg tevreden over het resultaat.

Op 8 Augustus 2012 heb ik een 1e intake gesprek bij dr Malfeyt in de Valkenhorstkliniek om het te hebben over een borstlift.

Heeft iemand van jullie ervaring met deze ingreep, arts of kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Een grote 3maanden geleden heb ik een borstlift ondergaan met prothesen,en dat is me super meegevallen,dat was bij mij voor de 2 de keer gebeurd maar das een ander verhaal,ik had pips en de lift was totaal verkeerd gedaan,maar nu super tevreden en dat dank zij mijn pc,die me echt goed geeft geholpen,ik kan je wel niet helpen met de keuze van je pc want ik kom uit Belgie,maar er is hier wel iemand op het forum die werd geopereerd door dr malfeyt,dus kijkt eens naar haar topis,ze noemt bestboobie en is een hele lieve leuke meid,grtjs shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi,

Wie heeft hiermee ervaring en kan mij gerust stellen ?

Ik heb nu precies 4 weken geleden een borstlift ondergaan zonder prothese.

Op zich redelijk tevreden met het resultaat.

Alleen zijn mijn borsten niet helemaal mooi rond.

Aan de onderkant van de borst is het als ware een beetje plat. Precies bij het "3-landen punt" van het litteken (ik heb een anker methode gehad).

Kan iemand mij vertellen of dit nog bij trekt ? Of dat het zo blijft.

Groetjes Nouelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik heb ook een lift zonder prothese gehad Nouelle, en ik ben ook wel benieuwd naar je foto's!

Vaak trekt het wel bij, bij mij was het vlak na de operatie rechter aan de onderkant dan nu. Ik ben nu een flinke maand po, en je kunt de foto's zien in mijn Galerij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.