Ga naar inhoud

Bv met prothese of eigen vet?


Aanbevolen berichten

Dag lieve dames,

Daar ben ik met toch weer een vraag. Al na mijn geplande bv ben ik heel erg gaan twijfelen of ik het wel wil, weet niet wat ik moet verwachten van de prothese in mijn lichaam. Ben ook wel bang voor het zweten van de prothese, weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken (heb even de site klachten.. gelezen en dat had ik beter niet kunnen doen).

Maar nu zie ik dat het ook mogelijk is om een bv met eigen vet te laten doen. Heb al even gekeken op een bepaalde website (wel usa dus waarschijnlijk over de top) maar daar zijn echt hele mooi en (boven mijn verwachting) grote vergrotingen gedaan met eigen vet. Voor zover ik begrijp is het blijvend zolang je gewicht stabiel is en kan je ong 1 of 1,5 cupmaat omhoog. Omdat ik al wat heb zou 1,5 cupmaat omhoog eigenlijk al prima zijn, met implantaat zou ik nu 280 cc krijgen maar overweeg daar 245 cc van te maken. Ook niet al te groot dus.

Zijn er vrouwen die hier ook naar hebben gekeken? Of gedaan? Of juist niet en toch voor een prothese gegaan en wat was hierbij dan de overweging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Mijn nicht heeft vergroting met eigen vet gedaan en het is super mooi geworden!!

Je ziet niet dat er iets aangedaan is,zeer natuurlijk..

Zij wilde geen groter maat maar gelijke borsten,bij haar was het verschil echt ander halve hele cup maat..

Ze is er heel erg tevreden mee,en inderdaad resultaar blijft goed mits je niet schommelt in gewicht..

Ik zelf had hier ook naar gekeken,maar ik zelf schommel teveel in gewicht dat ik gekozen heb voor een prothese.

succes met je zoektocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het lijkt me superfijn, eigen vet dus eige gevoel en geen prothese. Maar aan de andere kant denk ik soms toch ook weer dat een prothese wel zo ´makkelijk´ is, je hoeft niet op je gewicht te letten enz. Ik heb iig een consult, ga gewoon eens kijken, vind ik het niets laat ik mijn bv doorgaan.

Wel fijn dat het voor je zus zo goed heeft uitgepakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik weet dat mijn pc het doet, dr nelissen in Zolder. Hij doet dit sinds kort, ik had inmiddels als mijn protheses.

Toch zou ik in der loop der jaren ook willen omdat ik vind dat mijn borsten veel te groot zijn geworden met de kleinste protheses. Volgens mijn pc was het bij mij alles of niks (ik heb een lift laten doen) dus een a of zoals nu een e cup. Ik wilde een c cup wat dus niet mogelijk was. Ik ben erg verdrietig geweest en baal enorm omdat ik nu alweer (na 6 weken al) hangborsten heb.

Dus dat met eigen vet lijkt mij ook ideaal voor mij. Maar het geld is nu op hoor, haha! ik heb net een dure operatie gehad. Maar nu kan ik mooi afwachten wat dit gaat doen de komende jaren en kan ik weer aan sparen!

Kijk anders even op de site van global care clinic

Gr Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag risje

ben je nog altijd zo teleurgesteld met je borsten?En hangen ze dan zoveel?Ik heb ook eigenlijk wel grote borsten gekregen alhoewel er maar 270cc is ingegaan.Hoe komt dat dan dat er vrouwen zijn waar de prothese groter is dan de onze,en hun borsten kleiner zijn.Ik kom ook uit op 85 E,best wel groot ,maar ze zijn zo anders en mooier dan die eerste bv met lift.grtjs Shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Borsten vullen met. eigen vetis tijdelijk.

je kan er hooguit1 cup mee omhoog gaan plusje vetvoor 90% word afhebroken door je lichaam.

Ik ken een aantal meiden die dit hebbenlaten doen maar hetis puur voor een mini maatje omhoog en nog niet zekerblijvende ;)

Zou wel mooi zijn als het echt kan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben geweest! Viel me heel erg mee, vond de pc ontzettend fijn. Had ik eerder van hem geweten dan zou ik mijn bv bij hem hebben gepland. Hij heeft heel duidelijk uitgelegd hoe het in zijn werk zal gaan. Zou dan idd een cupmaat omhoog gaan, het is blijvend en het herstel is veel makkelijker. 4 weken niet sporten en werken zodra je je eraan toe voelt.

Op zich merk ik dat na mijn geplande bv ik een soort vrede met mijn borsten heb. Ik twijfel of ik het wel wil en soms denk ik doe maar gewoon niet. Daardoor neig ik naar vergroting met eigen vet. Als in, alles wat er bij komt is mooi meegenomen. Kan dan altijd nog een bv doen als ik het toch te klein vind.

Aan de andere kant zei mijn vriend gisteren dat ik dan toch misschien voor protheses moest kiezen ivm de zekerheid (hij wil het liever niet ivm risico's) dat je iig een bepaalde cupmaat omhoog gaat.

Tja... en nu weet ik het weer niet dus ik ga er maar eens goed over nadenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hallo meiden

Ik zie dat dit forumonderwerp al van juni is, maar wil hier toch even op reageren!

Ikzelf heb ook heel lang allerlei opgezocht over lipofilling en dan uiteindelijk op consultatie geweest om even de uitleg van een dokter zelf te horen. Toen ik buitenging bij de dokter had ik er zo'n goed gevoel over! Ik heb een afspraak voor 10 januari... spannend! Vorige vrijdag ben ik op voorbereidende consultatie geweest, is er afgesproken van welke plek op m'n lichaam het meeste vet zal worden weggenomen en zo. Vind het zo spannend allemaal!

Een borstvergroting met protheses heb ik eigenlijk nooit overwogen. Ik zou me niet goed voelen met iets "vreemds" in mijn lichaam. En inderdaad, er zal nooit zo'n grote vergroting kunnen teweeggebracht worden als met protheses, maar het oogt wel veel natuurlijker. Zelf heb ik nu een grote a, kleine b. Ik zou dus een gevulde b-cup krijgen. Naargelang hoeveel vet er overleeft. Ik heb er echt wel een goed gevoel bij en zie enorm uit naar de ingreep! Ook hou je er geen littekens aan over, wat me ook mooi meegenomen lijkt!

Pietjepuk, wat heb je nu uiteindelijk gedaan? Ben benieuwd!!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.