Tiettia Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 9 dagen geleden een bv gehad. Best wel veel pijn gehad en nog steeds. Mijn huid van mijn rechter borst voelt aan alsof ik verbrand ben na het zonnen. Is dat normaal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Het klinkt heel logisch dat je huid verbrand kan voelen na het. zonnen hihiaar neem an dat je dot niet bedoeld? Je bent pas9 dagen po dus alles kan gevoeliger voelen dus kijk een beetje uit met het zonnetje ook je huid heeft het nu extra zwaar Goed insmeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiettia Posted June 4, 2012 Author Share Posted June 4, 2012 Het klinkt heel logisch dat je huid verbrand kan voelen na het. zonnen hihiaar neem an dat je dot niet bedoeld? Je bent pas9 dagen po dus alles kan gevoeliger voelen dus kijk een beetje uit met het zonnetje ook je huid heeft het nu extra zwaar Goed insmeren nee heb niet in de zon gelegen maar mijn huid voelt wel zo aan alsof ik wel in de zon gelegen heb. Mijn borsten doen gewoon aan de zijkant ontzettend veel pijn. Maar in ieder geval heel erg bedankt voor je reactie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 Sja, brandend gevoel kannnn erbij horen. Voelen je borsten ook warmer aan op die plekken? Even je temperatuur in de gaten houden en dat je borsten niet heet aan gaan voelen.Beterschap!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonaruby Posted October 11, 2015 Share Posted October 11, 2015 Heeft afvallen geen gevolgen voor de vorm van je borst? En hier doel ik meer op de ronde borst ipv druppel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonaruby Posted October 11, 2015 Share Posted October 11, 2015 Iemand 70 kilo 1.72cm met b-75 die 430 cc rond erin heef laten zetten? Ben benieuwd naar de cupmaat (ongeveer ik weet dat dit verschilt per persoon) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meiske@1 Posted October 11, 2015 Share Posted October 11, 2015 Iemand 70 kilo 1.72cm met b-75 die 430 cc rond erin heef laten zetten? Ben benieuwd naar de cupmaat (ongeveer ik weet dat dit verschilt per persoon)Ik ben 1.71 met 68 kg en 400 cc ronde mentor dual plane en 10 dagen po Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.