Jump to content

Gi-ela : 8 juni 2012 : Dr. Roddi : Franziskushospital Aken

Recommended Posts

Hallo lady's,

Nu mijn grote dag nadert en ik het halve forum heb afgelezen wordt het wel tijd om mijn eigen topic te starten.

Ik ben moeder van 2 jonge kindjes en heb eigenlijk nooit grote borsten gehad, na de zwangerschappen was er zelfs niets meer over van mijn kleine B.

Vorig jaar heb ik al een aantal consults gehad, helaas is er toen niets meer van gekomen. Ik ben dit jaar opnieuw opzoek gegaan en ben uitgekomen bij Diana Gabriels in Barendrecht.

Mijn consult daar is me goed bevallen, kreeg op al mijn vragen duidelijk antwoord en uiteindelijk besloten om voor ronde mentor protheses te gaan 450cc op de spier.

Ik had zelf verwacht dat ze bij mij niet voor de spier zouden plaatsen want ben niet erg groot en zwaar, (1.64 & 56 kilo) maar volgens hun heb ik genoeg weefsel, heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Ik word geopereerd door Dr.Roddi, enige nadeel is dat ik in Duitsland geopereerd word (2,5 uur rijden voor mij) maar goed dat heb ik er wel voor over!

Groetjes Gi-ela

Dankje!! Ja gaat nu echt snel, ik moet er do. 7 juni in de middag al zijn en vr. 's ochtends vroeg gaat het gebeuren :D

Heb ook al wat nachtmerrie's achter de rug maar zal er wel bij horen haha

Hahaha iedereen krijgt t wel een afscheidsdroom. Ik had volgens mij een nachtmerrie dat ik na de ok nog legere cup ever. Gelukkig is het allemaal hoed gekomen en dat komt ook bij jou op z'n tieten terecht. Geen zorgen

Dankje meiden, gaat nu wel heel dichtbij komen!!

Heb ff een vraagje, mag je gelnagels ophouden (ik las dat je geen nagellak op mag hebben en dit dan?)

Alleen je rechter wijsvinger eraf halen werd mij gezegd. Ik had voor de zekerheid alles eraf gehaald. Op de tafel werd de registratie gemeten vanuit mn linker duim. Dat is heel wat anders. Ach als je er maar 1vrij houd. In mijn pre papieren stond boven genoemde vinger. Succes ze hoeven dus gelukkig niet allemaal.

Ook nagellak eraf.

Ja ik moest 1 middelvinger vrijmaken, maar heb ze er ook allemaal afgehaald voor de zekerheid. Was toch toe aan een nieuwe set. En vorig jaar onder narcose geweest toen hebben ze een wijsvinger gebruikt (heel iets anders dus).

• 1 month later...
  • 11 months later...

Hey Gi-ela, ik ben ook heel nieuwsgierig hoe het gegaan is met de operatie.
Ik ben namelijk ook aan t orienteren, en ik kom steeds weer uit bij diana gabriels, en voor mij is Aken het dichtste bij.

groetjes!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.