Gi-ela Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Hallo lady's,Nu mijn grote dag nadert en ik het halve forum heb afgelezen wordt het wel tijd om mijn eigen topic te starten.Ik ben moeder van 2 jonge kindjes en heb eigenlijk nooit grote borsten gehad, na de zwangerschappen was er zelfs niets meer over van mijn kleine B.Vorig jaar heb ik al een aantal consults gehad, helaas is er toen niets meer van gekomen. Ik ben dit jaar opnieuw opzoek gegaan en ben uitgekomen bij Diana Gabriels in Barendrecht.Mijn consult daar is me goed bevallen, kreeg op al mijn vragen duidelijk antwoord en uiteindelijk besloten om voor ronde mentor protheses te gaan 450cc op de spier.Ik had zelf verwacht dat ze bij mij niet voor de spier zouden plaatsen want ben niet erg groot en zwaar, (1.64 & 56 kilo) maar volgens hun heb ik genoeg weefsel, heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.Ik word geopereerd door Dr.Roddi, enige nadeel is dat ik in Duitsland geopereerd word (2,5 uur rijden voor mij) maar goed dat heb ik er wel voor over!Groetjes Gi-ela Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Van harte met je datum meid, nog een paar daagjes. Spannend hè? Aftelllluuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gi-ela Posted June 3, 2012 Author Share Posted June 3, 2012 Dankje!! Ja gaat nu echt snel, ik moet er do. 7 juni in de middag al zijn en vr. 's ochtends vroeg gaat het gebeuren Heb ook al wat nachtmerrie's achter de rug maar zal er wel bij horen haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Hahaha iedereen krijgt t wel een afscheidsdroom. Ik had volgens mij een nachtmerrie dat ik na de ok nog legere cup ever. Gelukkig is het allemaal hoed gekomen en dat komt ook bij jou op z'n tieten terecht. Geen zorgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Spannend hoor! Sterkte met aftellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonfire Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Spannend!! Succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gi-ela Posted June 6, 2012 Author Share Posted June 6, 2012 Dankje meiden, gaat nu wel heel dichtbij komen!!Heb ff een vraagje, mag je gelnagels ophouden (ik las dat je geen nagellak op mag hebben en dit dan?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Alleen je rechter wijsvinger eraf halen werd mij gezegd. Ik had voor de zekerheid alles eraf gehaald. Op de tafel werd de registratie gemeten vanuit mn linker duim. Dat is heel wat anders. Ach als je er maar 1vrij houd. In mijn pre papieren stond boven genoemde vinger. Succes ze hoeven dus gelukkig niet allemaal. Ook nagellak eraf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clarisa Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Ja ik moest 1 middelvinger vrijmaken, maar heb ze er ook allemaal afgehaald voor de zekerheid. Was toch toe aan een nieuwe set. En vorig jaar onder narcose geweest toen hebben ze een wijsvinger gebruikt (heel iets anders dus). Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Nog 1 nachtje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saretta Delicious Posted July 17, 2012 Share Posted July 17, 2012 Hi Gi-ela, sorry I can't really write in Dutch, (but I understand quite good).I was wondering how went the surgery, because I have to do the same the 31 august (Roddi in Germany).Can you tell us something about it? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaenne Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Hey Gi-ela, ik ben ook heel nieuwsgierig hoe het gegaan is met de operatie.Ik ben namelijk ook aan t orienteren, en ik kom steeds weer uit bij diana gabriels, en voor mij is Aken het dichtste bij.groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.