Ga naar inhoud

denisje83 : 27 september 2012 : Dr. van Tits : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Nou, foto's krijg ik er niet op via mijn tel!

Maar goed. Volgens cup- maat tabel kom ik nog steeds uit op 70b, raar maar waar.. Net een oude bh gepast, 70d, en hij pastte! gelukkig!!!!!

Dus blijkt wel weer: geduld geduld geduld!

Want t huilen stond me nader dan het lachen!

Maar dit maakt t weer goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey liesje,

Las het toevallig. Heb je foto bekeken. Wat een verschil met die van mij.

Ik krijg die foto's er niet op via mijn tel! Anders kon je vergelijken... Die van mij zitten vrij laag. En zeker niet tegen mekaar. Vind ik wel jammer, maar wist dat ze niet meer dan dit naar nekaar toe gezet konden worden ( stiekem hoop je dat t wel lukt). Maar ik heb nu eugenlijk al geen last meer van zwelling. Kan zelfs mijn vel weer vastpakken.... Kan wel nog mijn oude bhtjes aan (70d) dus ja. Moet eigenlijk niet klagen. Dream boobs zullen die van mij toch niet worden, dus heb me er maar bij neer gelegd... Ze vallen Nu wel heeeeeel natuurlijk bij mij, haha.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je fotos naar je eigen email adres stuur ,en dan op je laptop/computer m open en dan op download druk,kan je m daarna zo op

je gallerij zetten,...offfeeeeee bedoelde je dat niet zo en zit ik effe lekker bijdehand tedoen :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

staan een paar foto's op.

Als ik al die andere foto's hier op het forum zie, word ik alleen maar depressiever. Bij iedereen zijn ze mooi van vorm. Die van mij lijken alsof ze al zijn uithgezakt!

pffff, echt frustrerend..... Maar goed. Kijken hoe het er over 6 weken uit ziet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook al bij je foto gezet en hier ook nog maar een x, ik vind ze heel mooi hoor.

Maar je zegt dat je meer bolling had gewild, hebben ze je dan niet aangeraden om ronde te nemen?

Ach en wat zijn droomboobs, voor de een is dat heel wat anders als voor de ander.

Je moet ze niet vergelijken met andere, maar met je eigen voorsituatie.

Ik vind ze in ieder geval WEL mooi, als dat je misschien iets helpt.

Liefs Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik ook!! en wat diesel zegt over je voor situatie is echt waar !vond de mijne eerst ook niet op mn ideaalbeeld lijken,en de vorm was echt raar.Maar als je het vergelijk met voorheen:jeemig wat een verschil en iedere dag worden ze beter(al hadden ze wel veel groter mogen zijn hhahaha)

Over een paar dagen zien ze er al weer anders uit joh!

Ze zijn mooi natuurlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor jullie opfleurende berichtjes.

Ik heb gevraagd voor iets meer opvulling boven. Had daar namelijk wat vel over. En iets naar mekaar. Dat is vergeleken hoe het was ook echt gelukt. Heb geen foto van voor de prothesewissel. Anders hadden julle het verschil kunnen zien. De teleurstelling komt ook voort uit de reacties van famile en vrienden. Die vinden dat er geen verschil is. Maar goed. Kapsel is verwijderd, dus geen pijn meer daardoor. Das een pluspunt!

Ik wacht gewoon een paar weekjes af, kijken hoe het resultaat er dan uit ziet.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.