Ga naar inhoud

denisje83 : 27 september 2012 : Dr. van Tits : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

  • 5 weeks later...
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi,

Krijg 27 september een prothesewissel. Ga van 310cc naar 370 of 410. (denk dus voor de 410).

Nu is mijn vraag: krijg je een groter effect met dual plane dan helemaal achter de spier? Of blijft t effect hetzelfde met beide methodes? Vergeet dat steeds te vragen aan de chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denisje,

Ik heb je topic even naar het vragenhoekje verplaatst ipv bij de operatieverslagen ;)

Ik denk niet dat je een groter effect krijgt met dual plane, ondanks dat de prothese half achter de spier ligt ipv volledig achter de spier.

Enkel de vorm is iets anders ;)

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames,

Even mijn verslagje.

Operatie zelf is goed verlopen. De pijn was zo weinig, dat ik dacht: soooo, kan zo naar huis.

Had op de recovery 2 x 2 mg morfine gehad en drains erin. Duurde in totaal 3 uurtjes voordat ik op de kamer terug was.

Beschuitje met kopje thee gehad.... En toen begon het.

Bleef spugen en duizelig. Dacht een paar keer dat ik van mijn stokje ging. Op de afdeling besloten ze dat ik zo niet naar huis kon. Was net zo wit als een melkfles.! Kreeg een middeltje in het infuus voor de misselijkheid. Nadeel was dat je er erg suf van werd. Maar goed, als de misselijkheid maar weg was!

De nacht in het ziekenhuis niks geslapen elk uur heb ik gezien. Om 1uur kreeg ik flinke pijn. Toch maar om een pijnstiller gevraagd. Dat hielp tot 3uur. Weer wakker. Even geplast. Om 4.30 weer om een pijnstiller gevraagd.

Om 6.15 in slaap gevallen tot 7.15.

Krentenbrood gegeten met een kopje thee... Voelde me weer super. Pijn was goed vol te houden.

Dacht dat ik de drains eruit zou krijgen, maar blijkbaar zat er meer in dan 30ml. Dus daar moet ik na het weekend mee terug.

Heb me aangekleed en god, wat was ik blij dat ik dat verband eraf mocht. Was net een corset! Bleek iets te klein te zijn!

Ik mocht de sportbh aan. Had een d-tje en een e-tje meegenomen. Had al een 70d van te voren, kreeg 100cc meer. De E was veel te groot. Zelfs de D zat niet helemaal strak.... Kan toch niet zo zijn dat ik met 100cc meer op een c/d ben uit gekomen?

Maar goed. Ik vind t resultaat mooi. HEb ze ietsjes dichter naar mekaa toe, meer ging niet.

Dus ben benieuwd of ze nog iets gaan uitzetten. Heb geen zwelling, niks blauw of rood, dus eb eigenlijk helemaal niks te klagen.

Dames, bedankt voor jullie steun!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, wat vervelend dat je zo misselijk bent geworden zeg! En moest je sowieso een nacht blijven of deden ze dat omdat je zo ziek was?

Maar gelukkig voel je je nu goed en is de pijn ook goed vol te houden.

Tsja, en de maat...je zou toch inderdaad zeggen als ze er iets BIJ stoppen het ook meer zou moeten worden?

Nog een goed en rustig herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wel vervelend dat je zo moest spugen en duizelig was, maar wel goed om te horen dat je erg tevreden bent met het resultaat.

Want daar gaat het uiteindelijk om toch :)

Ik wens je een goed herstel en rustig aan doen dan komt het allemaal goed.

Vergeet 1 ding niet, het is een kwestie van geduld haha .

Liefs en xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

nou gelukkig voel je je alweer wat beter.Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

100 cc is ook niet veel(als t maar t resultaat geeft wat je wilt is t goed)

maar natuurlijk zijn ze groter joh dat is de welbekende

niet never kloppende maat in de sportbh!!Ik schoot ook meteen in de stress dat ik een D paste

ik heb 550cc gekregen en had AA,want ik wou minimaal een E/F .

Gewoon ff afwachten,,,maar minder als dat t was gaat t echt niet zijn hoor!!

Lekker rustig aandoen,ook al heb je weinig last hoor.

groetes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zijn er nog meer gekke namen, hahahaha, he pety?

De arts van pety, heet (vertaald vanuit het spaans) : de metselaar!!!

:45: :45: :45: jaa maar die Tits slaat wel alles hoor..als dat geen meester stuk geworden is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, tits heeft goed werk afgeleverd.! Gister vond ik ze perfect!

Heeft met me besproken dat er niet meer cc in konden.

net had mijn zusje ze eens bekeken. Dacht ze dat de drains los kwamen. Kreeg me net toch steken eraan! Brak me effentjes het angstzweet uit....

Zij vond dat mijn rechterborst, waar ik voor de prothesewissel kapselvorming had, al een stukje lager zit dan links. Ze zei: heeft hij rechts wel een wissel gedaan? Terwijl ze gister nog beide hoger zaten... Zit nu hetzelfde als voor de operatie! Vond het zelf ook al anders aanvoelen. Het voelt ook alsof er niks aan is gebeurd. Ja, iets gevoelig, maar meer ook niet. Toch ff melden als ik de 12e terug moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 4 dagen po!

Heb al sinds gister geen pijnstilling meer genomen. Alleen toen vanmorgen de drains eruit gingen.... Pffff, heb ik nu nog een brandend gevoel van! Maar goed. De rest gaat super. Zwelling is al minimaal

En slaap nu ook ietsjes meer op een nacht. Vooral last van rugpijn. Maar hoort erbij. Hoop alleen echt dat er wat meer volume komt! Zal ze morgen eens opmeten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.