Ga naar inhoud

denisje83 : 27 september 2012 : Dr. van Tits : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Eventjes voorstellen:

Ben een moeder van 29 jaar, 2 kids van 11 en 7. Heb een nagelstudio met zonnestudio.

Denk zoals iedereen: druk druk druk!

Ik heb 17 juni 2002 een bv laten uitvoeren door dr Martin Janssen. Ik was toen 19 jaar. Dit mede door mijn 1e zwangerschap en doordat De rechterborst was ingedeukt door een fibroadenoom die ze me verwijderd hadden, dus er zag er na mijn zwangerschap al helemaal niet meer uit. Ik had nog maar een klein a cupje.

Dr Martin Janssen plaatste toen de Mcghan 410 style prothese van 310cc. Kreeg ze volledig

achter de borstspier. Ging van een a cupje naar een grote B, kleine C. Was zeer tevreden, had alleen veel last an een branderig gevoel in mijn rechterborst. Maar volgens dr Janssen bleek dat normaal te zijn en zou vanzelf wegtrekken. (niet dus).

Na mijn 2e zwangerschap in 2004 kreeg ik eigenlijk nog meer last van beide borsten. Ze waren wat gaan zakken en begonnen steeds meer uit mekaar te staan. De rechterborst gaf steeds een stuwend gevoel. De linker viel qua pijn mee. Ik begon wat klachten te krijgen zoals moeheid, pijnlijke botten, duf enz.

Ik wil ze graag laten vervangen, dus ben eens gaan rondneuzen naar pc. Die dr Janssen wat mij heeft geholpen blijkt een horrorarts te zijn geworden. Dus daar ga ik niet meer terug. Ben vorig jaar bij de velthuiskliniek geweest, dr hoogbergen. Deze vond mijn borsten nog mooi uitzien. Hij wist natuurlijk niet hoe ze er direct na de operatie uitzagen. Niet te vergelijken met nu. Maar goed. Hij raadde af om nieuwe te nemen. Okey, dacht ik toen.

Maar nu stoort het me steeds meer. Een triangel bikini gaat niet meer. Ze staan echt te ver uit mekaar. Als ik ga liggen, zakken ze onder mijn oksel! Bij een beugel bikini eigenlijk hetzelfde verhaal.

Nu las ik veel goede reacties over dr koeijers. Denk dat ik een afspraak bij hem ga maken om te kijken wat hij vind. Twijfel nog tussen hem als pc en de Bergman kliniek.

Dus meiden, deel aub jullie goeie, maar ook slechte ervaringen met mij over deze klinieken: contour kliniek, aesthetic beauty clinic en Bergman kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben bij Accz geweest en ben daar heel tevreden over. Heb ook een consult bij Boerhaave in Amsterdam gehad en ook daar had ik een zeer goed gevoel over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi denisje, ik heb niet veel advies voor je helaas in jou geval, maar had wel een vraagje: er is voor mijn bv ook een fibroadenoom ontdekt. Iets goedaardigs zeiden ze. Maar het zit me toch niet lekker dus heb als woe 6-6 een afspraak bij de ha om dit te bespreken en een gen-test. Dit, omdat er bij mij borstkanker in de familie zit. Daarom moest ik voor mijn bv een echo laten verrichten. Hoe groot was die van jou weet je dat nog en Is het nooit meer terug gekomen. Zouden ze dit kunnen verwijderen ondanks de siliconen?

Heb je nog steeds last van de klachten moeheid, pijnlijke botten enz?

Het allerbeste. Gr. Miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi denisje, ik heb niet veel advies voor je helaas in jou geval, maar had wel een vraagje: er is voor mijn bv ook een fibroadenoom ontdekt. Iets goedaardigs zeiden ze. Maar het zit me toch niet lekker dus heb als woe 6-6 een afspraak bij de ha om dit te bespreken en een gen-test. Dit, omdat er bij mij borstkanker in de familie zit. Daarom moest ik voor mijn bv een echo laten verrichten. Hoe groot was die van jou weet je dat nog en Is het nooit meer terug gekomen. Zouden ze dit kunnen verwijderen ondanks de siliconen?

Heb je nog steeds last van de klachten moeheid, pijnlijke botten enz?

Het allerbeste. Gr. Miss sport

Hey Miss sport,

Ik durf je niet meer de exacte grootte te zeggen. Een fibroadenoom is ook iets goedaardigs, maar vooral omdat er bij jullie borstkanker in de familie zit, zou ik goed laten nakijken en vooral oplettend zijn. Ik vind zo'n dingen maar akelig.

Ik heb er mastopathie bij. Ha raad een prothesewissel af. Dit omdat er zich steeds cystes ontwikkelen en het borstweefsel is erg onrustig en pijnlijk. (was ik vergeten in mijn voorstel ronde te zetten)

Ik ga van de week een afspraak bij de ha maken voor de overige klachten. Heb al 10 jaar de protheses, misschien dat er iets niet klopt met een van de prothese. Je weet maar nooit.

Ik denk dat ze zo'n fibroadenoom wel kunnen verwijderen als je protheses hebt. Bij mij zat hij vrij diep. Was net alsof ik 1/4 van de borst miste toen ze hem hadden verwijderd. Tot nu toe nooit teruggekomen.

Groetjes denisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij de heer Koeijers op consult geweest en vond het een hele aardige, fijne man! Goede service, mocht ook nog een tweede keer op consult komen en ze nemen echt de tijd voor je (tweemaal iets van 45 min).

Heb uiteindelijk niet bij hem doorgezet omdat ik het advies van een andere pc qua vorm van prothese fijner vond (breed en wat platter en hij wou smal en hoger) maar dus absoluut niet om hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okey, iedereen voelt zich denk ik bij de een beter op het gemak dan bij de ander. Ik maak gewoon een afspraak voor een consult, en dan kijk ik wel.... Mijn zusje, schoonzusje en schoonmoeder zijn bij dokter hoogbergen vd velthuiskliniek geweest. Mij raadde hij af om nieuwe protheses te nemen, omdat hij vond dat de mijne ( mc ghan 410) er nog heel goed uit zagen. Gesprek duurde hooguit 10 min. Viel mij dus tegen, terwijl t een goeie chirurg moet zijn. Ik volg gewoon mijn gevoel en dan zien we het wel. Wil ze toch pas in september laten doen, heb dus nog ff tijd.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Na lang wikken en wegen toch van gedachten gewisseld. Wilde eerst bij dr koeijers een prothesewissel laten doen. Nu toch maar gekozen voor een consult bij dr tits ( comedi & velthuiskliniek)

Kan er wel pas 24 juli terecht, maar ja, ivm met mijn vakanties en nagelstudio wil ik toch pas in september geholpen worden (rekening houdend met mijn klanten). Het liefste natuurlijk zsm. Maar ach, eerst lekker op vakantie.

Hebben meer meiden hier een operate ondergaan bij dr tits?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee en halve week geleden een vergroting gehad bij Van Tits in de Velthuis Kliniek. Erg tevreden over de dokter; hele vriendelijke man, zeer kundig en neemt echt de tijd om je vragen te beantwoorden! Hoewel het zo kort geleden is, en het eindresultaat nog wat geduld vraagt, ben ik heel blij met mn nieuwe boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das fijn om te horen! Welke heb je gekregen? Ikzelf heb nu 310cc erin. Mcghan 410 style. Maar na 10 jaar zijn ze wat gaan zakken en flink uit mekaar gaan staan. Dus hoop dat ie er nog wat moois van kan maken. Maar als ik et zo hoor van jou, moet dat wel lukken.!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, Dr Tits.

ben ik nu de enige die dit ontzettend grappig vind..? haha. lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

(sorry...ik lees nu pas je berichtje)

Haha....wij hebben er ook om gelachen en ja, met zo'n naam moet je wel borstendokter gaan worden, toch?

Bij mij zijn mentor protheses geplaatst; 300 cc aan elke kant en ik zit nu qua maattabellen op een een kleine E, grote D cup. Ik had een kleine B cup. De jongens beginnen na drie weken al aardig wat minder hard te worden en zakken langzaam naar de gewenste hoogte:) Als ik in de spiegel kijk nu, ziet het er precies zo uit als met het passen indertijd! Ik zou gewoon vertrouwen op je gevoel; deze PC is zeker goed, maar dat zijn er zeker meer als ik de berichten hier lees. Ik had het idee om vier consulten uit te voeren, maar het gevoel na het gesprek in de Velthuis Kliniek was goed dus daarom ben ik daar gegaan.

(Weet trouwens niet of je dat al meegekregen had, maar het geld voor het consult wordt uiteindelijk van de prijs van de bv afgehaald)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

24 juli bij dokter tits op consult geweest.

Afspraak voor de prothese wissel staat gepland voor 27 september.

Ben nog aan het twijfelen voor 370cc of 410cc, mcghan 410 style. Nu heb ik 310cc en zit op een grote c kleine d.

Maar door de 2e zwangerschap (bijna 8 jaar geleden) heb ik vel over.

Dus nu moest er iets meer cc in. Ga van helemaal achter de spier naar dual plane.

Dus ben eens zeeeeer benieuwd naar het resultaat.

Maaaaaare, wat raden jullie aan?

370 of 410????????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denisje

Ik zou zeker voor de grootste gaan!

Welkom op het forum trouwens haha :D

Als je toch gaat wisselen, dan moet het zich wel lonen, lijkt mij (zo denk ik :) )

De meesten zullen je hier hetzelfde vertellen, maar uiteindelijk moet je doen waar jij je het beste bij voelt. Ik weet ook niet wat je graag wilt, of je bang bent dat ze te groot zouden worden of zo?

Ik zal trouwens je titel wat aanpassen, dan zien mensen wanneer je voor operatie gaat en zo en kun je hier straks, als je wilt, ook je operatieverslag in plaatsen. Dan staat alles netjes bij elkaar ;)

Als je iets zoeken wilt, trefwoorden, pc of kliniek: rechtsboven in het scherm is een zoekbalkje :)

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denisje

Ik heb verleden jaar mn 1e wissel gehad van 175cc naar 415cc.

Dan zou je denken dat het behoorlijk gevuld is.

Dat was het 1e instantie ook, maar na een klein jaar had ik toch alweer ruimte over.

Dus over 8 dagen mn 2e wissel.

Dus ik raad je aan, ga voor de meeste cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Zat zelf ook al te denken aan de 410cc. Gaan er gewoon voor!

Operatie vindt trouwens plaats in het mmc in eindhoven, niet velthuiskliniek. Wordt wel uitgevoerd door dr tits van de velthuiskliniek.

Heb samen met de chirurg besloten dat t beter is om in het ziekenhuis de wissel te laten doen, dit ivm de mastopathie. Mijn borsten zitten vol met cystes. Mocht er nou iets zitten wat niet goed is, kunnen ze het gelijk verwijderen!

Maar daar gaan we niet vanuit.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.