Ga naar inhoud

Ik heb jullie advies nodig


Aanbevolen berichten

Beste dames,

Ik wil binnenkort mijn borstvergroting plannen voor in augustus.Dit zal verschijnlijk rond 20ste zijn. Op 3 september begin ik al met school. Ik heb dus 2 weken de tijd om op te knappen. Zal dit genoeg zijn? Ik ben echt bang dat mensen op school zullen merken dat ik een borstvergroting heb gehad. Ik heb dit aan niemand verteld op 1 persoon na die mij dierbaar is. Nu twijfel ik enorm of ik het in augustus moet doen of toch pas in febuari want dan ben ik ook afgestudeert??

Sorry dames voor zo een lang verhaal.

Groetjes anoniempje28

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken is aan de korte kant, maar bij normaal verloop moet het wel kunnen denk ik.

Je moet echter nog niet verwachten dat je dan al weer volledig de oude bent.

Ik heb zelf ook 2 weken vrij van mijn werk genomen.

Mijn 1e werkweek was dan ook best pittig, maar wel te doen.

(Daarbij heb ik ook nog 3 kids en moest dus ook wel afzien, maar met een beetje doorbijten is het toch allemaal goed gekomen.)

Als ik het nog eens moest doen, zou ik denk ik wel 3 weken nemen om te herstellen....

Wb. het feit of ze het aan je merken:

Ook ik heb maar enkele mensen ingelicht en verder heeft niemand iets gezien. (iig niets over gezegd)

Terwijl het toch een flink verschil is, zie mijn album :2:

Ik denk dat wij zelf veel meer op onze kleine borsten gefixeerd zijn dan andere mensen.

Succes bij je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is verteld dat je de 1e maand / 1.5maand niets mag tillen boven 1kilo

en schoolboeken zijn veel zwaarder.

Je kan het beter aan het begin van je schoolvakantie plannen,

dan heb je zeker 6weken om te herstellen :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames allemaal bedankt voor jullie antwoord! Jullie hebben gelijk 2 weken is idd te kort voor herstel.

Mii18 dat zou wel kunnen, alleen wat ik opving tijdens mijn concult is dat mijn pc op vakantie zou gaan. Ik heb volgende week dinsdag een tweede concult en ga dan vragen of het eventueel begin juli kan! Als dat niet het geval is heb ik een dikke pech en laat k het tot februari :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heykes,

ik ging na 6 dagen al naar school, en op zich ging dat, als je hulp nodig hebt van klasgenoten dan zeg je gewoon dat je een ontsteking hebt aan je schouders, dat was mijn uitvlucht ook, maar had ze niet nodig, ik ben beginnen te werken na een weekje, niemand van mijn klanten heeft iets gezien, doe je gewoon een losser bloesje aan, en dan ziet niemand iets! Twee weken lijkt me dus goed te doen, en zoals ze al zeiden, uw lichaam geeft zelf wel aan wat kan of niet, bij mij ging dat allemaal heel snel!

Veel geluk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ging ook vrij vroeg weer naar school, maar dit is een avondopleiding. Niet veel boeken, dus geen gesjouw. Na 7dgn. Ik had t wel zwaar. Was heel moe, maar had wel een goed cijfer voor hoe ik me voelde. Een 7. Ik denk je schooltas je boobs niet veel goede zal doen. Dit was eerder al vermeldt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals mensen bedank voor jullie reacties! Ik ben eergisteren op consult geweest, en heb besloten om het in februari te gaan doen! Ik ben bang dat het te druk wordt met school dat ik dan niet in staat ben om af te studeren. In januari heb ik examens en dan ben ik klaar! Dan heb ik gewoon zo lang de tijd mogelijk om te herstelen.

Ik kijk nu al uit naar februari! Maar ik blijf meelezen op deze site!!

Groetjes anoniempje28

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Anoniempje,

Dat hangt van meerdere factoren af, o.a. hoe je naar school gaat. Bijvoorbeeld met de auto, dat kan best pittig zijn na 2 weken al, of met het ov. Dat is ook geen pretje ivm drukte en het is lastig om je vast te houden in de tram/metro bijvoorbeeld. Je moet ook rekening houden met je bagage, je kunt geen zware tas tillen. Ook over kleine dingen moet je nadenken, zijn er bijvoorbeeld zware klapdeuren? Hier kan je namelijk problemen mee krijgen aangezien je nauwelijks kracht mag en kunt zetten. Daarnaast is het zo dat je gaat afstuderen, ik weet niet in welke mate dat mentaal zwaar voor je is maar je moet niet verwachten dat je die 2 weken thuis fulltime kunt studeren o.i.d., over het algemeen ben je daar vaak nog veel te moe / suf voor.

Als je echt niet wilt dat anderen het merken zou ik je operatie gewoon in februari laten plaatsvinden, dan heb je die zekerheid in ieder geval. Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten, maar het is denk ik beter om nog even langer te wachten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik heb nog een vraagje, laatst zat ik aan te denken om eventueel me borstvergroting te plannen in december? Dan heb ik twee weken kerstvakantie? Zou dit genoeg zijn en weer terug naar school?

Groetjes anoniempje28

Zou ge nie juist even lang gehad hebben in augustus??? En dan ook nog met de feestdagen ... pfff, druk! Als ik jou was, zou ik het in februari laten doen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij ook dat twee weken zomervakantie even lang duren als twee weken kerstvakantie... :45:

We hebben het hier toch over 14 dagen he? 14 dagen van 24 uur per dag...? :44:

Ik bedoel dit niet verkeerd he, dit zeg ik met een knipoog. ;):D

Misschien is februari toch een betere optie, tenzij je als je afstudeert na twee weken aan een nieuwe baan zou beginnen.... :D

Succes anoniempje

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zou het zekere voor het onzekere nemen..je moet daarna iig wel weer elke dag met je boeken sjouwen,en je wilt niet dat je boobs vervormen daardoor natuurlijk,weet niet hoe ver je ermee moet slepen,maar 6 wkn niet rekken en strekken is wel een vereiste..

succces met je beslissing :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heey meid!!

Ik snap je volledig met of je het moet vertellen in de klas of niet?

Ik heb het zelf niet gedaan en veel mensen hadden het wel door maar durfden niks te vragen! Er is dus wel geroddelt achterom mn rug.

Zelf heb ik me er heel weinig van aangetrokken de mensen die het wilde weten heb ik het gewoon verteld ik ben heel open maar diegene die kinderachtig om mn rug doen die zijn het niet waard!

Ik heb het zelf in de zomervakantie gedaan en heb echt die 6 weken nodig gehad om te herstellen!

Na 2 weken ben ik weer wat op stap gegaan maar had nog wel last van mn spieren en moet er niet aan denken om toen met tassen te schouwen deuren open te maken enzv!

Heel veel succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.