Ga naar inhoud

Wie van jullie, is nou echt 100% tevreden na de operatie.


Aanbevolen berichten

En ook ik sluit me aan bij de tevredenen! :D Ben ook na ruim 2 jaar nog steeds heel blij met m'n boobies, passen perfect bij m'n lichaam en voel me zoveel zekerder en lekkerder in m'n vel (ook in kledij). Ik vind ze zelf voor 'maar' 200cc best groot ogen. Bij een wissel ooit mag 1 maatje meer wel, maar echt niet meer dan dat! Voor nu zijn ze precies goed! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobsie

Ik ben ook echt 100% tevreden hoor! Denk idd dat de tevreden mensen minder op het forum zitten en hij topic niet bijwerken!

Liefs a happy girl :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhmm.. nu bijna 2 jaar verder en toch nog wel heel erg happy :D

Ze zijn heeel mooi en mooi van vorm, had wel ietsje groter gemogen!

En die rimpels en rare (voelbare) vorm als ik gebukt sta, dat is wel iets minder!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 100% tevreden!

Kon na 1,5-2 maand zelfs alweer op m'n buik slapen, helemaal geen pijn of dingetjes meer.

Met de maat ben ik ook heel tevreden, ik heb al trots op het strand gelopen (mag alleen nog wel wat meer kleur krijgen, maar dat kun je niet opereren he?)

Ik heb het idee dat het heel natuurlijk is, maar eerst had ik niets natuurlijk...

En ook ik kom niet zo vaak meer op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1e keer niet = pip + complicatie.

2e keer wel = 99%. Grootte vind ik minder interessant, ik ga voor symmetrie en dat is redelijk. Met kleding of zonder zijn ze mooi, gewoon een 75c of 70d.

Soms denk ik 'had ik voor extra high profiel moeten gaan?' Dan werd het 400cc en projectie 6cm. Scheelt maar 1cm, laat maar. Over 15jr weer een nieuwe kans.

Oja het litteken dat is echt niks. Maar ja daar moet ik mee leren leven, donkere huid he?

Voor de rest mag iedereen hier tevreden zijn. Ik zie alleen maar mooie borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Tiva, al eens silliconenpleisters geprobeed? Ik heb ze nu voorgeschreven gekregen door mijn pc omdat ik bij mijn correctie van de armlift stukjes hypertrofisch litteken heb ontwikkeld. Weet dus nog niet of het helpt, maar als ik iedereen moet geloven is het best veelbelovend, we zullen dus zien. Het is voor mensen die minder mooie littekens aanmaken.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1000 % tevreden!!! Vorig jaar stond ik nog te huilen bij het passen van bikini's dit weekend op en top gelukkig geweest met passen! Had nooit gedacht dat ik zo tevreden zou gaan zijn! Mijn lichaam is eindelijk in verhouding en voel me zoooo vrouwelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.