Ga naar inhoud

Wie van jullie, is nou echt 100% tevreden na de operatie.


Aanbevolen berichten

Ik ben zo benieuwd wie er echt 100% tevreden is na de borstvergroting/kleining/wissel.

Is het geworden,wat je ervan had verwacht?

Zo niet, waarom dan niet?

Ik zelf ben nu 1 jaar po, en niet meer tevreden sinds een maand of 3, ze zijn al te veel gaan hangen en ze verdwijnen onder mn oksels.

Ik ga op 18 Juni terug naar mn PC, even horen wat hij erover te zeggen heeft.

Groetjes Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hoi,

ik ben 100% tevreden na mijn bv, nu 8 maanden geleden. :136:

Ik heb ze vanaf het begin niet te groot of te klein gevonden. Het enige waar ik aan heb moeten wennen is het volume aan de zijkant. Ze staan vrij ver uit elkaar en had het idee dat je met protheses borsten het effect kreeg, alsof je een bh draagt. Maar met BH en bikini, helemaal top.

alles beter dan die uitgezakte boezem die ik voorheen had.. :74:

Dus ik ben superblij! :43:

:183::179::176::185::167::175::189:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet tevreden, helemaal niet zelfs!

Ik had hele andere verwachting van mijn operatie. Ik ben hier ook mee terug geweest maar het schijnt echt niet anders te kunnen dan zoals het nu is.

Ik vind ze veel te groot geworden, we hadden C cup afgesproken en is een volle E cup geworden (er zit de kleinste protheses in die bij mij kon) En ze zijn na 6 weken alweer gaan hangen, en ik heb juist een lift ondergaan.

Volgens de pc heeft dat met mijn slechte huidkwaliteit te maken en zal ik zelfs met een a cup hangborsten krijgen.

Ik ben nu bezig om het te accepteren zoals het nu is. Is heel moeilijk mijn dromen vallen in 1 x weg. Ik wilde zo graag lekker zonder bh kunnen rond lopen en dan van die leuke topjes aan kunnen omdat ik dan geen bh aan hoef. Ook na een avondje baderen leek het me heerlijk om geen bh aan te hoeven en lekken een truitje kon aanschieten, maar helaas, dit zal voor mij nooit mogelijk zijn.

Ik ben echt jaloers op al die meiden die dit wel kunnen : ((

Ik kan me haast niet voorstellen dat er veel mensen zijn die echt 100 % tevreden zijn. Ik denk ook niet dat borsten perfect gemaakt kunnen worden, niemand is perfect toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** 100 procent tevreden zal haast niemand zijn denk ik. Ik ben zeeeeeeeeeer tevreden, laten we zeggen 99 % ofzo. De vorm en grootte vind ik echt precies goed, het is alleen dat van mijn lift een heel klein plekje boven bij mijn tepel een beetje wittig is van het litteken ipv lichtbruin. Een ander zou dit totaal niet opvallen geloof ik, (heb er toch nog niemand over gehoord), maar ikzelf zie dat wel. Heb er soms al weleens aan gedacht om het bij te laten tatoëren maar dan zeg ik weer tegen mezelf, je bent gek,dat je over zoiets kleins je druk maakt. Ach, zo zal iedereen wel iets hebben zeker. En owja, mijn rechtertepel (borst is in januari opnieuw geopereerd) doet nog niet helemaal mee zegmaar, maar ik merk wel verbetering dus ik heb hoop dat dat helemaal goed komt. En m'n rechtertepel piept ook bij sommige bh's er soms wat bovenuit, maar soit, zo heeft iedereen wel van die kleinigheidjes denk ik?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tot nu toe want ben nog maar 8 dagen PO wel super tevreden!

Qua vorm enz :) en ook totaal geen pijn gehad...

En ze zijn voor de borstspier dus qua vorm zijn ze echt al niet meer te hoog :)

En inderdaad wat Sokkie zegt is denk ik wel waar, de meiden die heel tevreden zijn zullen wel minder op het forum zijn :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm.... ja ik ben tevreden :35: voor 100%...... maar dat is een gewaagde uitspraak want ik vind sommige andere boobs echt helemaal superrrrrrrrmooi en perfect waarvan ik zeg : wow.. DIE zou ik ook wel willen!

Maarja... ik denk dat je ook 100% tevreden kunt zijn, en andere boobs tóch mooi(er) kan vinden.. of kan dat niet?! Nu ga ik twijfelen aan mijn tevredenheid hahahahahahahaha :P :P :45:

Neeee... al met al ben ik er onwijs blij mee en zou ik zo niks weten wat ik zou willen veranderen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook hartstikke blij met mijn vergroting!

Denk ook dat het scheelt met welke verwachtingen je de operatie ingaat. Ik ging voor borsten, niet per se grote, en die heb ik gekregen dus ik ben tevreden.

Toch vind ik het soms wel jammer dat voor de spier geen optie was bij mij, en dat mijn borsten wat uit elkaar staan. Maar daar kan een vergroting maar weinig aan veranderen. Ook mijn tepels werken nog niet helemaal naar behoren maar ik blijf geduld houden, ben nu 10 maanden PO, en mocht het niet meer ´goedkomen´; geen probleem.

Ik ben ontzettend blij dat ik ervoor ben gegaan, voel me nu echt vrouw! Kleding staat nu zoveel mooier en ik voel me zeker in bikini. :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog niet tevreden, ga maandag voor een her omdat mn protheses na 3 mnd nog net zo hoog zitten als vlak na de operatie. Maar heb geen moment spijt vd ingreep, hoop alleen wel dat t nu goed gaat....

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk idd ook dat de mensen die tevreden zijn, dit nog even vermelden op het forum, maar eenmaal het weer zijn gewone gangetje gaat en je terug aan het werk bent, en de rest is allemaal OK, dat je dan alsmaar minder en minder op het forum komt en er minder van hoort!

Ik was de 1ste x niet tevreden, maar dacht dan dat het aan mijn vorm van borsten lag, dat het wel niet beter had gekund.... maar ik weet nu wel beter!! Nu zijn ze precies hoe ik ze wou!! Heeeeeel erg tevreden!

Bij mij heeft de pech met de PIP, toch nog een positief kantje gekregen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben tevreden,tuurlijk heb ik mijn onzekere momenten.maar ben me er bewust van dat ik waarschijnlijk met een andere verwachting de operatie in ging.

Als ik nu naar mijn borsten kijk zijn het net mijn borsten van voor de operatie.Echt een kopie.Maar dan in het groot!In mijn hoofd had ik een andere verwachting.Maar ben wel zo realistich nu dat dat bij mij nooit zo kon gaan worden.

Het is 100% verbeterd met voor mijn bv!

Dus al met al een gelukkig mens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ook ik ben heel erg tevreden! als ik zou moeten zeggen welk percentage dan word het 97%, ik heb twee kleine min puntjes, ik kan nog steeds niet zonder sportbh slapen, maar daar heb ik mij bij neergelegd en is ook niet gek omdat ik al supergevoelige borsten had (mastophatie) en nu ik ben afgevallen voel ik de protheses beter zitten, vooral aan de onderkant vd borst, dit had ik eerst niet omdat ik meer vet had, ik was 7 kilo zwaarder...

ik vind mijn borsten nu echt heel erg mooi en mijn man vind dat ook (al 27 jaar samen, dus mij neemt hij niet meer in het ootje)

ik vind mijn kleding nu ook veel beter staan en voel me lekkerder in mijn vel, met het mooie weer was ik voor het eerst in jaren weer zeker van mijzelf in badkleding, ook dat is een lekker gevoel.

als ik kijk naar het uiterlijk van mijn boobs dan ben ik van een dikke onvoldoende naar zeker een 9 gegaan! best knap van de chirurg.

het is ook precies de maat geworden die ik wou!!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

ben toch blij dat ik niet de enige ben hier die tevreden is...... :45:

En ja, wat is perfect??!!

Ik denk dan terug aan mijn voor-situatie..van die lege uitgezakte boobies. Als ik nu naar mezelf kijk, kan ik alleen maar blij zijn. Heb nu tenminste weer een volle boezoem

:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tevreden maar soms denk ik wel als ik nou toch de 425cc had genomen heb nu 380cc, maargoed ik heb een 75E dat vind ik wel een mooie maat.

En heb nog steeds geen gevoel aan me linkertepel ben 3 maanden p.o nu

Moet ook vaak nog met een sportbeha slapen maar niet meer elke nacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

ik hoop tevreden te worden, bv binnen 6 dagen :106:

Als ik naar jouw profielfoto kijk, weet ik niet of ik nog 100% tevreden ben..so he..wat een mooie tieties...

Zo had ik de mijne ook wel gewild hahahaha :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik ben ook super tevreden kan wel zeggen 100%..niet alleen met mijn borsten maar ook hoe t allemaal gegaan is. En het feit dat ik t gewoon gedaan heb! Voor mezelf en niet denkend aan anderen.

Het enige wat me nu dus stoort is mijn buik, hij is niet super dik maar heb gewoon net zo'n rolletje boven de broek aaahhh. Nu snap ik ook wel dat t ook komt omdat ik een kindje heb en ook wat ouder word(30 over 5dgn) maar toch...

Voor de rest was de bv de beste keuze die ik ooit gemaakt heb

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Ik ben zeker wel tevreden en super blij dat ik het uiteindelijk gedaan heb.

Ben alleen mega perfectionistisch dus minpunten en twijfels heb ik altijd.

Soms denk ik had ik toch niet groter moeten gaan? Terwijl het super bij mijn lichaam past.

En ik vind het mooi als borsten heel dicht bij elkaar staan en dan heb ik helaas niet. Aan de andere kant krijg je dan weer erger het nep effect en dat hoeft voor mij ook niet!

Dus wat is 100% tevredenheid?! Ze zeggen tel wat je hebt, niet wat je mist! Ben ik blij dat ik 2 mooie heuvels erbij gekregen heb :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaa!!! hier nog een hahahah !

Ben heel erg tevreden en heb het gevoel dat het het beste is wat ik ooit voor meself gedaan heb!!!

Ben super trots op mn nieuwe tet a tetjes! .

Enigste minpuntje is als ik ver voorover buk dat ik wat rimpel vorming heb aan de zijkantjes.

Volgende week op na controle en er even naar laten kijken ..

Voor de rest dus super tevreden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.