Ga naar inhoud

Sport bh aanschaffen


Aanbevolen berichten

Heej dames.

Heb even een aantal vraagjes over sport bh's.

Welke zitten fijn?

Waar kan ik goede vinden?

En degene die niet al te duur zijn? ( voor eventueel even te tijd te overbruggen als de goede in de was zit)

Wat zit fijner voor of achter sluiting.

Weet iemand welke maat ik straks overhoud.

Het nu 76 omvang onder en 81 boven.

Dus eigenlijk nog geen aa.

Er word 350 cc of 400cc ingeplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had en heb ook 76 onder en had 82 boven.

nu heb ik met 405cc 92 boven.

Qua sport bh heb ik de 80D van de Hema gehaald. Opzich zit die lekker maar de bovenkant is niet goed gecultiveerd dus eigenlijk is hij iets te groot. Helaas hebben ze van de Hema sportbh niet alle maten.

Niet goed gevuld bedoeldevik

Stomme telefoon vult telkens zelf woorden in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey Nana,

ikzelf heb de Shock Absorber gekocht. Die heeft zelfs 2 sluitingen. ééntje extra aan de achterzijde wat hoger. Die heb ik na mijn 6 weken periode nog heel lang overdag gedragen voordat ik normale BH-tjes ging dragen.

Is ook fijn voor sporten, is level 4, die is ook geschikt voor belastende sporten zoals hardlopen. Super-fijn. Wel wat aan de prijzige kant, maar zoals gezegd, die is altijd fijn voor te sporten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die van de Hema gekocht, bevallen me prima, sluiten lekker aan en zitten stevig.

Ik heb getwijfeld tussen voor en acuters uiting. Maar heb gewoon voor een acuters uiting gekozen, ben ik nu achteraf blij om, het is bij mij tussen de borsten namelijk erg gevoelig en ik weet niet of een voorsluiting daast dan prettig had gezeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb 1 van tri-action al reserve, maar de sport BH van Marie-Jo, zit gewoon echt lekker! Ook wel een achtersluiting, maar sluit perfect aan en je voelt dat de borsten toch steviger zitten dan de tri-action!

Gr. Pitou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nana,

ikzelf heb de Shock Absorber gekocht. Die heeft zelfs 2 sluitingen. ééntje extra aan de achterzijde wat hoger. Die heb ik na mijn 6 weken periode nog heel lang overdag gedragen voordat ik normale BH-tjes ging dragen.

Is ook fijn voor sporten, is level 4, die is ook geschikt voor belastende sporten zoals hardlopen. Super-fijn. Wel wat aan de prijzige kant, maar zoals gezegd, die is altijd fijn voor te sporten.

Liefs

Goedemorgen,

Ik ben het helemaal met Lucky eens !

De Shock Absorber level 4 is echt een topper en gebruik hem zelf ook om hard te lopen .

Hij zit echt heerlijk en bied heel veel steun !

Groetjes Chantalle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de kliniek een Mirena steun/sportbh meegekregen. het ziet er niet uit maar wel de enige die echt lekker zit

Als tweede voor als deze in de was zit heb ik eentje van Fila gehaald. Het viel wel vies tegen hoe weinig winkels er een hadden met voorsluiting. Om over maten maar te zwijgen

Die shock absorber ziet er goed uit, heeft hij voor of achter sluiting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook die Shock Absorber en die zit perfect...

Sluiting achter net als een gewone bh,en een extra sluiting bij je schouders..

Vond deze toch wel het stevigst ogen,die van de hema vond ik persoonlijk net iets te weinig steun bieden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Ik heb van de kliniek een Mirena steun/sportbh meegekregen. het ziet er niet uit maar wel de enige die echt lekker zit

Als tweede voor als deze in de was zit heb ik eentje van Fila gehaald. Het viel wel vies tegen hoe weinig winkels er een hadden met voorsluiting. Om over maten maar te zwijgen

Die shock absorber ziet er goed uit, heeft hij voor of achter sluiting?

Is inderdaad met sluitingen achter, maar volgens mij is dat één van de stevigste die er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welke winkels worden deze sportbh's verkocht? Ik ga mij der ook een paar moeten aanschaffen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagje over sportbh's..

Bedoeling van zo'n bh is dat het stevig zit, maar hoe stevig moet dat zitten? Ik heb echt 0 ervaring met bh's, te los heb je geen steun maar wat is strak?

Ik heb er een paar online besteld, in 70C en 70D

C kom ik echt niet in, de D lijkt mn borsten een beetje "naar elkaar toe te trekken/duwen"

ik vraag me af of dat kwaad kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

vraagje over sportbh's..

Bedoeling van zo'n bh is dat het stevig zit, maar hoe stevig moet dat zitten? Ik heb echt 0 ervaring met bh's, te los heb je geen steun maar wat is strak?

Ik heb er een paar online besteld, in 70C en 70D

C kom ik echt niet in, de D lijkt mn borsten een beetje "naar elkaar toe te trekken/duwen"

ik vraag me af of dat kwaad kan

Beter te strak dan te los. Mijn kliniekbeha's zaten ook mega strak en duwden ook alles plat en tegen elkaar. Denk dat jij dan het beste de 70d kunt nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal,

Ik was de sportbehas ah uitpluizen op kiesdejuistesportbh.nl en zag daar zeer positieve commentaren voor de 'Friction Free' beha, er wordt zelfs gesuggereerd dat deze beter zou zijn dan de Shock Absorber.... Heeft iemand de Friction Free beha al uitgeprobeerd? En vergeleken met de Shock Absorber?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC adviseerd enkel de Tri-action type ''Workout'' van Triumph aan. Hij bied veel steun, ook onder de oksel!!, en is voor High impact sports geschikt. Hij is bij de V&D te koop en mag binnen 2 weken geruilt worden als je niet vooraf de goede maat heb gekozen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.