Ga naar inhoud

Nederlandse vrouw puur natuur??hihi


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

ik heb al jaren gel/acryl nagels. mijn eigen nagels zijn nog dunner dan vloeitjes en scheurden altijd in. Pijnlijk!!!

nu ziet het er veel verzorgder uit. En Mijn bh's heb ik ook (nog wel) het liefste push up.

maar aan de andere kant draag ik alleen maar tijdens uitgaan makeup. En kleding moet verder ook vooral comfortabel zijn. En mijn favo schoeisel zijn sneakers.

Ach wat maakt het allemaal ook uit. Ik doe lekker toch waar ik zelf zin in heb. Zou iedereen moeten doen :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah maar 30% een push-up???

of durft de rest er niet voor uit te komen misschien?

ik had al jaren bijna niets anders dan push-ups en sinds de maximizer alleen nog maar de maximizer...

ze hebben in het onderzoek de Kipfilets niet meegenomen?

of wist de interviewer niet, dat die bestaan?

en ach... het is toch fijn als vrouwen zich goed verzorgen! of je nu acryl nagels of nagelijk op draagt, een flinke dot mascara of "fake wimpers"... je haar kleurt, toupeert of extentions zet... volgens mij is dat allemaal al een hele tijd gewoon in onze maatschappij!

en wat de boobies betreft... ik ben zoooo blij!

om nu in een kliniek bh al gewoon borsten te kunnen hebben... die mijn bh VULLEN!

zonder enig ander hulpmiddel!

wat zal ik straks blij zijn als ik in een gewone bh mijn borsten kan bewonderen!!!!

@ meiske...wat je zegt... be your self! heerlijk als je dat kunt zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jup heb mn nagels eraf gehaald nou 2 zijn nog lang de rest moest ik kort vijlen omdat er scheurtjes inzaten...kan niet wachten tot mn nieuwe nagels erop kunnen! Zo leuk te lezen dat je al helemaal happy bent met je borsten in de kliniekbh, tietenpiepje!! Ik ga vanavond naar een sale...dat wordt ruim zittende shirts halen whahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.