Vlinder Posted May 30, 2012 Share Posted May 30, 2012 http://www.ad.nl/ad/nl/1100/Consument/article/detail/3263217/2012/05/30/Nederlandse-vrouw-puur-natuur-tijdens-het-stappen.dhtml Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted May 30, 2012 Share Posted May 30, 2012 Jaja, t zal in Belgie niet anders zijn vrees ik Ik heb valse boobies en ben er trots op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diesel Posted May 30, 2012 Share Posted May 30, 2012 Hihi, ik denk dat het niet alleen tijdens het stappen is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda1973 Posted May 30, 2012 Share Posted May 30, 2012 Hahaha! Nou, liever dat dan al die nijlpaarden met hangborsten tot op de knieën!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted May 31, 2012 Author Share Posted May 31, 2012 ja WIJ kunnen ook nog iets vervalsen he,bij mannen is t al wat lastiger ook lol. zouden ze jaloers zijn whahaha en ja idd beter dan hangborsten enzo,brrr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Tssss dat geloof ik echt niet..30% maar.. het halve assortiment bij de Hunkemoller is pushup of super super pushup tegenwoordig ;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
primadonna89 Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 geloof ook niet dat t klopt...zeker t aantal vrouwen met nepnagels niet. sinds dat ik er zelf voor aan t leren ben valt me zo op dat zoveel vrouwen dat doen en maar klein percentage heeft natuurlijke nagels die sterk genoeg zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
meiske Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 ik heb al jaren gel/acryl nagels. mijn eigen nagels zijn nog dunner dan vloeitjes en scheurden altijd in. Pijnlijk!!! nu ziet het er veel verzorgder uit. En Mijn bh's heb ik ook (nog wel) het liefste push up. maar aan de andere kant draag ik alleen maar tijdens uitgaan makeup. En kleding moet verder ook vooral comfortabel zijn. En mijn favo schoeisel zijn sneakers. Ach wat maakt het allemaal ook uit. Ik doe lekker toch waar ik zelf zin in heb. Zou iedereen moeten doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tietenpietje Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 hahahah maar 30% een push-up???of durft de rest er niet voor uit te komen misschien?ik had al jaren bijna niets anders dan push-ups en sinds de maximizer alleen nog maar de maximizer...ze hebben in het onderzoek de Kipfilets niet meegenomen?of wist de interviewer niet, dat die bestaan?en ach... het is toch fijn als vrouwen zich goed verzorgen! of je nu acryl nagels of nagelijk op draagt, een flinke dot mascara of "fake wimpers"... je haar kleurt, toupeert of extentions zet... volgens mij is dat allemaal al een hele tijd gewoon in onze maatschappij!en wat de boobies betreft... ik ben zoooo blij!om nu in een kliniek bh al gewoon borsten te kunnen hebben... die mijn bh VULLEN!zonder enig ander hulpmiddel!wat zal ik straks blij zijn als ik in een gewone bh mijn borsten kan bewonderen!!!!@ meiske...wat je zegt... be your self! heerlijk als je dat kunt zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
primadonna89 Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Haha jup heb mn nagels eraf gehaald nou 2 zijn nog lang de rest moest ik kort vijlen omdat er scheurtjes inzaten...kan niet wachten tot mn nieuwe nagels erop kunnen! Zo leuk te lezen dat je al helemaal happy bent met je borsten in de kliniekbh, tietenpiepje!! Ik ga vanavond naar een sale...dat wordt ruim zittende shirts halen whahahha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.