Ga naar inhoud

Tjikkie : 23 november 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis : Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

vandaag 12 dagen po en het gaat echt super mag echt niet klagen als ik zo de verhalen van andere lees...
alleen gister had ik even een beetje last een soort scherpe steekjes in mn rechter borst.ze waren wel venijnig!
ik had bij de apotheek een nieuwe pleister(kliniderm film) gehaald voor t douche en deze was speciaal voor hechtingen zei die mevrouw nou dat heb ik geweten!!
ik dacht door die steekjes ik ga die pleister er maar eens vanaf halen en ja hoor heel die pleister zat aan m'n hechtdraadje vast...mn man zegt nou dat uit einde van dat draadje verdwijnt zonder knoopje of iets in je borst ahhhh ieuwww ik kan niet tegen zulke dingen :66: hij zei zullen we ze er maar meteen uithalen maar neuhhh laat nog maar ff zitten haha.
de steekjes waren wel gelijk weg!
gister lag ik in bed en voelde ik aan mn linker borst aan de binnenkant zeg maar waar je beugel van een bh zou eindigen en daar voelde ik een soort hobbeltjes als ik erover heen wreef voelde je t weg ploppen maar kwam wel weer op dezelfde plaats terug...zou dit vocht zijn of rimpeling??op die plek was het wel heel erg blauw dus hoop dat t daar nog van is.
zijn er mensen die dat herkennen?
je ziet niets aan de buitenkant dus ik wacht nog even met me druk maken erover ;)
ik ben heel blij met mn borsten vind ze echt mooi in kleding alhoewel ze dan ook groter hadden gemogen maar naakt vind ik ze nog steeds te groot en rond ogen :68:
mijn man zei had ik nu maar meer gezegd tijdens de OK maar dan kreeg ik randen en ik zei als ben ik even blij dat je daar nu pas achter komt en niet tijdens de OK want dan was ik echt niet blij geweest :93:
vanavond maar een poging doen voor de hechtingen :16:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Ik ben inmiddels bijna 7wk po en heb precies hetzelfde als jij. Aan de binnenkant van m'n boobies is het 1 groot hobbelig landschap zeg maar. Links best erg rechts minder. Ik zie er ook niks van de aan de buitenkant en hoop ook ECHT dat het zo blijft! Let er wel heel erg op nu moet ik zeggen. Zolang ik niks blijf zien aan de buitenkant...prima!

Fijn dat je verder blij bent met je tweeling! En succes met je hechtingen'

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Die hobbels, dat is de prothese neem ik aan. Ik voel dat ook vaker, ligt eraan of ik weer net een kilo minder of meer weeg.... Voel het de ene keer meer dan de andere keer en een tijdje geleden, toen ik wel 2 kilo meer woog, voelde ik het helemaal niet. Bij mij zie je het ook niet aan de buitenkant, maar het gevoel is een beetje gek he, als je eroverheen 'plopt' hihi....

Het wordt trouwens wel steeds wat zachter, maar het kan zijn dat je het toch wat blijft voelen :)

Maar niet panikeren, zolang je het niet ziet, of je het niet op een zichtbaren plek ziet, is er niks aan het borstje he ;)

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

even een update van mij.

gister op nacontrole geweest (had geen zin om eerder te gaan)
wat een pokke eind rijden haha maaaaar alles was goed!
ze waren mooi zacht en (nog) geen kapsel vorming,mooi dus ik heb niet voor niets 6 weken me gedeist gehouden :D
ook weer alle vragen netjes beantwoord o.a waarom ik geen high profiel heb en dat is dus omdat anders mn borsten er echt te onnatuurlijk zouden uit hebben gezien en dat schijnt dus gerust zo een jaar of 4 te kunnen blijven....
mijn volgende vraag was natuurlijk als ik wissel kan ik dan groter?? :66:
en t antwoord was ja,als ik het maar niet te vlug wilde.
maar dat ben ik ook niet van plan,eerst maar alle kindjes die we willen op de wereld zetten en dan zien we wel verder :106:
maar vond het wel fijn om te weten dat het dan wel kon zonder als nog een bal effect te krijgen.
ook vroeg ik aan hem wat denk je nu wat voor cup maat ik heb??hij zei uhhh een volle B
dus ik zei nee niet dus,even voelen...nee je hebt wel een volle C want het is meer als een hand vol....
dus ik zei nou me bh liegt denk ik dus hij vroeg waarom dus ik zei een E maar hij geloofde het echt niet!!
ik zei kijk maar dus begon te lachen en toen ik hem aan deed zei hij 't past nog ook' haha
dus zo zie je maar weer dat die nep borsten totaal niet te vergelijken zijn met echte...
maar ik vind een D ook prima hoor ,ben super tevreden met hoe ze er uitzien en dat vind ik heel belangrijk :126:
kan me niet meer voorstellen hoe ze eerst waren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daarom ging ik ook ff voor de bevestiging dat alles goed zat.
ben geloof ik 10/15 min binnen geweest voor zoooo lang rijden haha maar mijn vriendin was ook mee dus die vroeg gelijk
of hij haar wangen kon opvullen,eerlijk antwoord gekregen dat het heeel duur was en bijna nooit voor komt.en zonder consult te betalen....
dus toen hij dat zei,zei ze dan kom ik wel een keer een paar tieten bij je kopen :20: moest zo lachen om wat ze zei en hij ook.
ze weet dat ik heel tervreden ben vandaar :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Dus ik moet me dan geen zorgen maken dat ze te klein gaan worden?

Ik heb nu een 75A en zou heel graag naar een C gaan.

Er word 250cc geplaatst en Bruno zei dat het een volle B of een C zal worden...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat het is Alicia.. Als dat het maximum is wat erin gaat, om het nog natuurlijk te laten uitzien.......

Zo is het bij Tjikkie ook gegaan. Nu heeft ze supernatuurlijke mooie boobs en ze wilde eigenlijk meer, maar nu is ze supertevreden. Had ze gepusht om meer erin te krijgen, dan had ze misschien wel het 'ballen-effect' gekregen.. Dat zal voor jou ook gelden, anders stelt Demeyere dit niet voor...

Wil je echter meer cc, dan zou je een pc moeten zoeken die achter de spier plaatst.. Al is het nooit zeker dat je dan geen balleneffect krijgt....

Lastige keuze he :) Maar denk dat je wel op Demeyere kunt vertrouwen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.