Ga naar inhoud

Tjikkie : 23 november 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis : Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meiden,

Dank jullie wel!

Heb gewoon echt nog geen zenuwen sprong net me bed en en riep tegen me man tietuhhh haha

Hij schrok geloof ik een beetje :P

Had gister foto van voor gemaakt en toen dacht ik huh zijn die van mij zijn ze echt zo klein?!

Normaal maak je daar geen foto's van althans ik niet ;) dus ziet er dan ineens anders uit als voor de spiegel.

Ik ga straks nog even lekker slapen en als ik wakker word heb ik ook eindelijk mn boobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou meiden daar ben ik dan!

we waren 3 kwartier te vroeg en ik moest heeeel nodig naar de wc!

ik had knetter last van mn darmen waars omdat ik lactose heb en met de AB dat dat ff wat minder ging...

heb ze dan ook maar even gewaarschuwd dat als ze iets zouden horen dat ik het was :45:

eigenlijk ging het best snel en was tot dusver niet zenuwachtig maar toen ik op de tafel lag begon het wel te komen hoor!!

ik had al een infuus met spul gehad om te ontspannen toen ik ineens riep ' shit me tongpiercing'

die moest ik uit doen en toen werd ik al wakker....

leek alsof ik zwaaaaar lazerus was haha had wel moeite met wakker blijven en lag als een malle te klappertanden en te rillen maar wat een lekker warm bedje!!die wil ik ook wel haha.

iedereen kwam even vragen hoe het was...de zusters, anesthesist,2 meiden die mochten kijken voor stage tijdens de OK en dr.de meyere zelf.

wat een goede zorgen daar!

eenmaal goed wakker geworden vroeg ik aan mn man waar is me piercing eigenlijk en die lag netjes naast me bed in een bakje...ik hoefde niet te tellen of wat die heb ik gewoon net op tijd uit weten te doen :44:

na m'n glaasje water en cola mocht ik me al aankleden...

dr de meyere kwam nog even netjes mijn prothese kaartje brengen en het is mentor,rond, 275cc geworden meer paste echt niet iig niet als ik het natuurlijk wilde houden.

ik ben er blij mee!!

na het aankleden mocht ik naar huis en zaten in de auto toen ik mn envelop vond met de betaling!!

me vriend zei laat het maar ik kan dat niet he!

dus hij is nog gauw even gaan betalen en ze dachten dat het al geregeld was...

maar ik zou daar dus echt niet van kunnen slapen als ik niet had afgerekend,ben zo blij dat ik ze heb dan ga ik iemand niet naaien :106:

onderweg naar huis ging alles goed ,zijn nog even bij de MAC langs gegaan en zit nu lekker op de bank...

ik vind de pijn meevallen alleen die olifant herken ik uit duizenden maar pijn kan ik het (nog) niet noemen.

mn bevalling was 1000x erger en mn oog operatie bij me 2de oog ook...maar ja niet te hard juichen want we zijn er nog niet :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tjikkie

Wat fijn dat het zo goed gegaan is!!! En Gefeliciteerd met je BOOBS!! Je hébt ze eindelijk :D

:1big_boobs: :1big_boobs:

Heb je de high profile?

Doe het rustig aan, ook als je je goed voelt!!! Heeeeeeeeeeeeel belangrijk :)

Een goed herstel!!

Liefs, BB

uhhh moderate is toch t profiel of ben ik nu blond :P

anders weet ik het niet haha

en ja rustig aan is wel lastig als je niet kapot gaat v/d pijn maar tillen doe ik zeker niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG ik ben écht blond vandaag....

Je had het in je pb al over je onderschrift....

Ik kijk in je topic en vraag of je HP hebt......

Je geeft er antwoord op, en ik ga ook nog wéér blond zitten doen.

Het valt me echt nú pas op, toen ik je post in een ander topic las, dat je moderate plus profile in je handtekening hebt staan!! :45:

Sjeesus, hoe blond kan iemand zijn, sorry :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee meer hoe blauw maar t valt mee.

draag nu een kliniek BH maat 70D alleen zit deze niet heel strak.

vind ze wel wat groot maar dat is een kwestie van wennen denk ik verder moeten ze nog veel zachter worden zijn knetter hard.

en me rechter tepel doet gemeen zeer als me BH uit is.linker is een verdoofd gevoel.

wil foto's in me album zetten maar geen idee hoe het moet,iemand die me kan helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Gefeliciteerd met je boobs! Hopelijk verloopt het genezingsproces voorspoedig en je gaat straks vast heel tevreden zijn over het uiteindelijke resultaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.