Ga naar inhoud

Tjikkie : 23 november 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis : Gent


Aanbevolen berichten

hey debster,

goed te horen dat je blij bent.

en ieder zijn eigen ding toch?

de reden is idd de protheses en dat omdat ik in het vele zoeken er minder prettige dingen over heb gelezen en dat was voor mij

persoonlijk de reden om het niet te doen.

natrelle is bij hem 3300 euro en vandaar dus niet daarvoor gegaan.

verder was ik ook een beetje bang om grotere borsten te krijgen dan dat ik graag wil dus vandaar allemaal ;)

ik ga dus daar niet heen en dat is puur voor mijn eigengevoel.

weet dat er heel veel meiden tevreden zijn dat was ook de reden dat ik daar een afspraak had gemaakt.

groetjes tjikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

gister op consult geweest bij Demeyere.

mijn hoop bij hem was dat hij zou vertellen dat een volle C(stiekem een kleine D :44: ) geen probleem moest zijn maar helaas het tegendeel bleek waar.

ik ben niet stevig en heb weinig borstweefsel dus een ronde prothese voor de spier zou heel misschien net gaan maar dan mag ik niet meer afvallen ivm dat je dan de prothese zal zien zitten.

ik woog altijd rond de 60 kilo maar dat ging net voor mijn zwangerschap naar 57 kilo en na mijn zwangerschap door 7 maanden BV ging ik naar 54 kilo.nu eindelijk weer op 56 kilo dus ik vond voor de spier een te groot risico!

dan was de andere optie een druppel voor de spier maar dit wil ik 100% zeker niet ivm eventueel draaien v/d prothese.

de kans is klein maar t kan wel en daarmee zou ik uitkomen op een ruime B (dus de maat die ik had voor mijn zwangerschap) dit vond ik al klein dus daar ga ik ook niet voor.

het is een hele aardige man die echt de tijd voor je neemt maar aangezien hij niet achter de spier plaatst kon hij mijn droom niet waar maken.

ik ben al op consult geweest bij van Selms maar twijfelde over de aantal CC's die hij wilde plaatsen want ik wil echt mooie volle borsten.

nu ben ik dus bij 2 (in mijn ogen ) goeie pc's geweest en deze vertellen me allebei zo'n beetje hetzelfde ik moet dus kiezen of delen....

ga ik door met wat ik nu heb? of ga ik ervoor en zie wel hoe groot/klein ze worden?

mijn besluit staat vast 29 okt ga ik voor een BV bij van Selms in het SLAZ

deze man gaat zijn best voor mij doen en ben ik teleur gesteld in de grote van mijn borsten als ik wakker wordt dan is dat gewoon pech voor mij......zo is mijn lichaam en dan kan het gewoon nu nog niet groter.

en ik denk maar zo 'alles beter als wat ik nu heb!'

dus wie weet als ik ze dan nog te klein vind ,vind ik een wissel tegen de tijd met misschien wel grotere prothese ook niet erg ;)

ach dan weet ik waar ik voor moet sparen ;)

ik heb voor mijn gevoel genoeg gedaan en weet dat het nu oke is mochten ze kleiner uitpakken dan ik wil.

1 voordeel is dat ik niet hoef te twijfelen over de aantal CC's Selms gaat plaatsen wat hij kan zo groot mogelijk maar geen ballen effect dus dat is een zorg minder ;)

ik ga ervoor ze worden iig mooier als nu dat is 1 ding wat zeker is :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tjikkie

Wat goed om te horen dat je een datum hebt, en dat je gekozen hebt!

Ik ben zoals ik eerder zei erg tevreden over het resultaat bij van Selms.

Ik was ook eerst bang dat mijn borsten alsnog te klein zouden zijn(naar mijn idee dan), en voor de operatie zei ik dat ook nog tegen hem.

Hij stelt je erg gerust, en hij zei ook tegen mij, ik kijk tijdens de operatie wat mooi staat en wat bij je lichaam past. Nu staat ongeveer 250 cc gepland, als 300 cc mooier staat doe ik dat, en als 250 cc echt niet mooi is, dan kijk ik wat wel mooi staat, ik ga je mooi maken!

Erg geruststellend, en ik ben enorm tevreden over het resultaat!

Ik wens je alvast heel veel succes, het aftellen is begonnen! :64:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Hoe lang ben jij, als ik vragen mag? Ik ben ook 52 kg, maar ik denk wel wat kleiner dan jij. Gaat Van Selms het achter/tussen de spier doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

suus het wordt idd dual plane en ik ben denk ik ongeveer 1.63

maar het heeft puur te maken met je borstweefsel dat het niet op de spier kan.

tenminste het kan altijd maar ik wil niet dat me prothese te zien is bij iets meer afvallen.

ik ben trouwens heel smal van boven tenminste dat zei van selms ;)

diesel t is idd nog even wachten maar dat is maar goed ook!

moet nog op vakantie en wil nog even slagen voor me motorrijbewijs voor ik onder t mes ga ;)

dus geen probleem voor mij :D

vera dat heeft hij tegen mij ook gezegd idd en heb nog een extra consult op 11 okt dan ga ik het nog een keer zeggen :)

beter teveel dan te weinig....

heb jij ook dual plane?en heb je foto's? sorry hoor kan t ff niet opzoeken moet eigenlijk de deur al uit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Thanx bb,

Nou meiden hier mijn verhaal...

Ik twijfelde nog steeds en heb dus nog een 3de consult aangevraagd in boerhaave bij dr vd weij.

Ik ging er in me eentje heen met het idee van ik ga luisteren wat hij mij te vertellen heeft maar laat het daar toch niet doen!

Klinkt misschien stom maar selms adviseerde mij dual plane en demeyere op de spier dus ja een 3de zou mij misschien minder onzeker kunnen maken...

Naja goed ik kwam aan en zat daar in de wachtkamer en dacht nog bij mezelf t lijkt wel een school met die trappen maar ja ik ga hier toch niet ?

Toen ik naar binnen mocht bleek deze man echt wel heel kundig op mij over te komen...

Vroeg mn wensen en zou daarna gaan kijken.

Maar eerst foto's....WAT FOTO'S ?! jeetje ik schaamde me kapot! Kan daar gewoon naar buiten kijken!

Nou oke t was klaar en ging meten ,meten en nog een keer meten, en toen mijn borstweefsel met zo'n schuifmaat auwww haha prettig hoor..! Maar goed zijn mening op de spier.dus ik sprak mijn gevoelens uit en zei zeker weten met mijn borstweefsel en hij zei vast besloten ja hoor! Je hebt genoeg en waarom extra pijn lijden als t niet nodig is?

Ok super ik was om ik wil op de spier (ik was allang blij geen drains )

Ik mocht passen,leuk!

Deze?ik twijfelde of ik durfde te zeggen dat ik groter wilde maar dacht het worden mijn borsten :P dus ik zei kan t een maat groter??ja hoor geen probleem dus 300 cc passen en ik zei, JA dat wil ik!maar nu kwam het natrelle anatomisch prothese voor 4500 euro SLIK! Dit was wel even wat meer dan 3100 euro.

Ik zei dus eerlijk dat ik dat geld zeker dit jaar niet meer zou halen en dus wel baalde.

Toen zei hij oke dus geld speelt bij jou een grote rol en zei ja met een kleine erbij valt er niet zo hard te sparen.....oke zegt hij geen probleem....we gaan het anders doen ... Dus ik zei nou vertel maar...hij pakte zijn boekje van mentor erbij even kijken of het kon kwa maten en ja hoor ronde protheses van mentor cohesive 1 met als zekerheid dat je geen randen gaat zien voor 3400 euro.

Ik was zoooow blij! En dan ga je met het idee van ik ga hier toch niet haha.

In de auto naar huis belde ik me man en riep ik krijg mooie nieuwe tieten van die man 'ik wil daar!' haha

Nu een paar dagen verder ben ik weer aan t twijfelen,domme doos die ik ben!

Dan denk ik wat als je wel randen ziet? En waarom kon demeyere geen 300 cc plaatsen?alleen had hij t over natrelle..

Dus straks terug van vakantie ga ik toch een vervolg consult plannen voor met me man erbij.

En dan ook vragen hoe het zit met als er eventuele complicaties optreden,want dat was ik vergeten.

Nou dat was weer voor zover mijn verhaal ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

haha dank je :D

ja volgens mij ben ik wel 1 van de weinige die blijft wisselen :P

maar ben er nu echt zeker van heb er namelijk heel me vakantie over na kunnen denken ;)

dus voor degene die het graag willen waarom ik toch weer wissel van pc...

ik dacht dat voor de spier geen optie was bij mij maar 2 van de 3 pc's zeggen van wel.

aangezien de meyere de eerste was die dit vertelde dacht ik gelijk dat het bij hem geen optie zou zijn maar dr vd weij zei hetzelfde en aangezien ik het een prettig idee vind dat mijn man kan kijken of het mooi staat had de meyere mijn voorkeur.

en na het bellen naar boerhaave over hoe het zat met eventuele complicaties kreeg ik een antwoord dat als het een fout van de pc is het vergoed wordt maar is het door jezelf dan komen die kosten voor eigen rekening...

mijn keus is dus alsnog veranderd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die was goedkoper en ik voelde mij toch beter op mn gemak bij de meyere. Ook het gevoel dat de nazorg als er iets mis is beter is. Dat weet je natuurlijk pas echt als het zo is en je moet er niet vanuit gaan dat het gebeurd. Maar toch...

Maar het is wel een heel eind rijden. Zie wel Op tegen de terugrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben (even ter info) wel een nacht in een hotelletje gebleven, maar neem wel genoeg kussens mee om daar in dat bed wat hoger te liggen (tip) Ik had wel wat kussens van hun gekregen en had zelf ook een raffel meegenomen haha. Lag daar als een prinses op de erwt te wachten tot het ochtend werd en ik die zwachtel af mocht :44:

Toen we de dag erna naar huis gingen, heb ik evengoed mijn boobs nog regelmatig vast moeten houden in de auto, vanwege die enorme gatenkaas daar in Belgie dat ze een 'wegennet' noemen :39:

Ik heb het echter overleefd naar huis :4: Misschien had ik me de eerste dag beter gevoeld om naar huis te gaan, achteraf gezien... Maar zeker weet ik dat natuurlijk niet :106: . Je hebt dan nog meer verdovende middelen in je lijf, en waarschijnlijk iets minder last van vocht. Maar het is voor iedereen anders.

Ik bleef vooral in de buurt van de arts die eerste dag en nacht, omdat ik in het geval van een nabloeding, snel terug zou zijn. Aangezien ik vanuit NL niet zomaar op een Nederlandse eerste hulp kon komen binnenwandelen als ik in het 'buitenland' geopereerd was. (ivm het mrsa-protocol)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ongeveer 2,5 uur rijden heen en ook weer 2,5 uur terug. Nee we hebben hier 2 honden en die kunnen natuurlijk niet mee naar een hotel. En de oppas adressen zijn niet beschikbaar omdat ze allemaal op vakantie zijn. En ik denk ook dat ik heel graag gewoon thuis wil zijn erna.

Ga jij wel in en hotel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik ga de gok wagen en gewoon in me eigen bedje slapen/liggen.

me hondjes gaan naar mn moeder dat is al geregeld en de kleine gaat de nacht ervoor naar oma.

kleine kan ik niet te lang missen!hondjes ook niet maar mn man krijgt t druk zat ;)

dus zodra t kan en ik mag naar huis ga ik ook gewoon en daarna zien we wel verder....

misschien een groot risico maar ik ga er gewoon maar een keer van uit dat alles goed gaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.