Ga naar inhoud

Nieuw!!! En onzeker :(


Tetten

Aanbevolen berichten

Hallo ik heet Tetten. Ik wist echt geen andere naam haha.

Ik ben 21 jaar oud. Mijn hobbies zijn tekenen, sporten, gamen, shoppen enzovoort.

Ik ben van 80kg naar 55kg afgevallen. Echt een prestatie waar ik enorm trots op ben. Mijn lichaam, buik...alles is strak nu. Ik heb geen striae, geen hangend vel, geen cellulitis enzovoort. Maar toch ben ik niet tevreden. En om specifieker te zijn...met mijn borsten.

Ze verschillen bijna 2 maten en de rechter borst hangt ontzettend erg sinds ik ben afgevallen. Sinds kort begint mijn linkerborst ook steeds meer te hangen. Mijn rechterborst is daarnaast ontzettend groot vergeleken mijn linkerborst. Ik begin ook allemaal strepen te krijgen op mijn borsten, maar het zijn geen striemen/striae. Het is gewoon los/slap vel denk ik.

Ik denk erover om een operatie te nemen zodra ik een lange tijd op hetzelfde gewicht ben gebleven. Als ik zeker weet dat ik niet meer jojo of aankom, dan wil ik mijn borsten liften. Ik probeer door oefeningen in de sportschool mijn borsten strakker te krijgen maar echt veel helpt het niet.

Hoewel ik er nu goed uitzie schaam ik me toch heel erg en voel ik me zo onzeker. Het is alsof ik toch nog wordt gestraft voor al die jaren dat ik mijn lichaam heb verwaarloosd. Ik zou gewoon blij moeten zijn omdat ik veel ben afgevallen en nergens anders hangend vel of striemen heb maar dat ben ik niet.

Ik heb bijna 2 jaar een vriend en ik durf al bijna 1,5 jaar mijn bh niet uit te doen in zijn bijzijn. We hebben het er over gehad, hij zegt dat hij mijn borsten mooi vindt, dat grotere borsten nou eenmaal sneller hangen en dat ik gewoon hartstikke mooi ben. Maar het veranderd niets aan hoe ik me voel. Daarom wil ik mijn operatie. Mijn vriend steunt mij maar wijst mij ook op de gevaren van zo'n operatie (dat ik bijvoorbeeld een tepel kan verliezen) en dat het van hem echt niet hoeft. Maar ik ben vastbesloten het te doen..

Ik heb alleen niet echt het geld...ik moet nog onderzoek doen naar verzekeringen en anders gewoon zelf sparen. Weet iemand iets over verzekeringen?

Sorry voor het lange verhaal maar het is fijn om dit even van me af te schrijven vooral op een forum waar sommigen zich ook vast en zeker zo voelen of ooit hebben gevoeld als ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Tetten..

Vervelend voor je, want je kunt inderdaad heel erg trots zijn op jezelf.. knap van je dat jou dat gelukt is! Maar vervelend dat dat ook een bijkomstig nadeel heeft en ik begrijp dat je er onzeker door kan worden..

Heb je je al laten informeren door een kliniek?

Vaak worden veel van je vragen dan beantwoord en weet je meteen wat er wel en niet mogelijk is.

Kun je met die informatie lekker op internet gaan surfen (laat je niet te gek maken, want er worden ook veel dingen overtrokken) en een beetje rondsnuffelen wat je wil.

Misschien meerdere consulten aangaan bij verschillende klinieken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo Tetten,

Allereerst proficiat door zoveel af te vallen, super ey! Ikzelf ben ook zeer veel afgevallen (ruim 75 kilo), dus ik weet waar je voor staat, alleen ik ben 40, dus heb niet meer zo'n elastische huid dan jij. Wel super dat je helemaal geen striemen hebt! Ik weet wat je bedoelt dat het van je vriend niet hoeft, mijn man had dat ook, maar zelf zit je gewoon niet lekker in je vel, je wilt je op en top mooi (en vrouwelijk) voelen he!

Ikzelf heb een lifting en vergroting gehad bijna 2 jaar geleden, en nog geen seconde spijt gehad, ben echt zoooo blij en veel zelfzekerder geworden! (foto's zie galerij bij de liften). Over de kosten... dat zal sparen worden, of een lening aangaan denk ik, verzekeringen vergoeden deze kosten niet (of je moet een verkleining moeten hebben, vanaf een D cup vergoeden ze meestal wel). Veel succes met info vergaren.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi en welkom

Knap van je dat je zoveel af bent gevallen, alleen daar mag je al super trots op zijn en wat lief dat je vriend je zo goed steunt. Heel veel mannen/partners zeggen dat ze tevreden zijn, en ons mooi vinden zoals we zijn, en dat is ook ontzettend lief. Maar het is wel jouw lijf en jouw gevoel

Als het je zo onzeker maakt, meis je leeft maar een keer en je bent al zo ver gekomen :) Lees je goed in en laat je informeren door meerdere goed aangeschreven pc's wat je mogelijkheden zijn

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Bedankt iedereen! Ik denk er serieus over om een borstlift te nemen. Eerst wil ik op een bepaald gewicht komen en niet meer jojo'en en dan de borstlift nemen. Ik wil wel een lening sluiten denk ik.

Heb je toevallig niet een slappe d cup overgehouden?

Dan kan je lift wel vergoed worden, alszijnde een borstverkleining.

Hoe dan ook : ontzettend gefeliciteerd dat je zowiezo al die kilo's bent kwijtgeraakt :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.