Ga naar inhoud

Bonfire : 11 juni : Dr. Hermens : ATS kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

Hi Ladies,

11 juni heb ik mijn bv... Spannend.

Ik zal zo foto's maken hoe het er nu uitziet.

Oh oh wat twijfel ik toch over de aantal cc's.

Zoals het advies is krijg ik 300-350 cc.

Ik heb nu een 70b en wil graag naar een d cup, maar dan ook dat het een echte d oogt!! Ik hoor veel vrouwen dat ze wel een d of e cup als bh dragen, maar dat ze veel kleiner ogen.

Dat doet mij weer twijfelen of 350cc niet te weinig is?

Het is ook zo moeilijk te zeggen want het pakt bij iedereen weer anders uit..

Ik ben 1.65 dus niet al te groot, wel maatje 38 dus daar mag best wel en (volle) d bij en ik ben bang dat ik teleurgesteld zal zijn met een c cup.

En dan nog niet te spreken over de pijn die het gaat doen? Ben er zoo bang voor!!

Ik slaap nu al slecht van de zenuwen, laat staan de dagen voor de operatie..

En wat denken jullie.. Vitamine c en Arnica een week van te voren??

Ik hoor graag jullie ervaringen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Lucky71

Hey,

had net ook al in je andere topic gereageerd.

ik kom dus van een lege c en heb nu met 350cc een 75e gekregen. Ikzelf ben wel iets groter, 1.73, 59 kilo en draag 36/38. Het is voor anderen heel moeilijk in te schatten, maar als jij jouw wensen goed kenbaar hebt gemaakt aan je pc, zal het vast goedkomen.

Mijn 75eo oogt idd wel kleiner als een natuurlijke e-cup. Het ziet er meer uit als een volle d-cup in mijn ogen

Maar wel spannend nu, nog 2 weekjes..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgenvroeg bloedonderzoek..

Heb al een boek gekocht: Stoppen met roken van Alan Carr.. nu dat ik moet stoppen voor de operatie kan ik het beter proberen door te zetten en aangezien ik een week lang toch niks kan ;)

misschien vang ik wel twee vliegen in een klap: En nieuwe boobies En stoppen met roken :136:

De 9e gaan mijn matten eruit... lekker makkelijk haren, want als mijn mannetje die lange haren van me moet wassen geloof ik niet dat dat goedkomt.. dan maar even met korte haartjes... :106: t is maar voor twee weekjes.. dan me blonde haartjes erin... samen met mijn nieuwe boobies... nice nice :101:

De 10e laat ik me nog eens lekker verwennen in de Hammam.. lekker ontspannen de operatiedag tegemoet..

Begin er heel langzaam klaar voor te zijn... hmm wat een grammatica :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en van de arnica moet je de tabletten hebben en niet de druppels. In de druppels zit alcohol en dat is bloedverdunnend en mag dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest jij persé stoppen met roken???Ik weet dat het beter is voor de wondgenezing maar ik hoefde niet persé te stoppen.....

Mag ik vragen wat jij weeg?

Ik ben nl bijna net zo groot/klein :45: als jij en weeg nu 51kg...bij mij gaat er waarschijnlijk ook 350cc in,heb nu een hele lege B.

Ben benieuwd op welke cup we uitkomen dan.....ik wil graag een volle C/kleine D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest jij persé stoppen met roken???Ik weet dat het beter is voor de wondgenezing maar ik hoefde niet persé te stoppen.....

Mag ik vragen wat jij weeg?

Ik ben nl bijna net zo groot/klein :45: als jij en weeg nu 51kg...bij mij gaat er waarschijnlijk ook 350cc in,heb nu een hele lege B.

Ben benieuwd op welke cup we uitkomen dan.....ik wil graag een volle C/kleine D.

Ik weeg 54/55kg en ben 1.65m groot. Ik heb een 70/75B en hoop op een volle D uit te komen. Mijn arts zal tijdens de operatie bekijken of het misschien iets minder dan 350cc moet zijn, maar heb zelf aangegeven dat ik liever 350cc wil. Liever iets groter want wil zeker een D en denk dat ik snel wen aan de grootte.

Spannend voor je meid! Nog drie dagen!!

Ik moest 2 weken van te voren stoppen met roken idd, echter naderhand las ik in mijn protocol dat ik bij voorkeur vier dagen voor de operatie moest stoppen of sterk minderen.

Ik lees ook heel veel verhalen van meiden die gewoon door gerookt hebben en alles is netjes genezen bij hun. Bij mij is het meer dat ik kan stoppen, het kost me wel moeite maar het niet helemaal killing voor mij... dus ik ben gestopt sinds een week. Mocht er iets mis gaan of de littekens niet zo mooi genezen kan ik i.i.g. niet denken/twijfelen dat het aan het roken lag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, zal jou ook volgen!! Nog 6 dagen! Hoelaat moet je op de kliniek zijn??

Ik ga morgen bellen hoe laat ik mag. Ik hoop in de ochtend, ik kan nl moeilijk zes uur nuchter blijven.. Moet echt altijd eten sochtends anders word ik zo flauw..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum Bonfire, nog maar een paar nachtjes :)

wat goed dat je zo makkelijk stopt trouwens

Makkelijk niet ;) maar ik denk wel relatief makkelijker dan een ander. Ik moet vooral gewoon hard voor mezelf zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

oooo..het word spannend..of beter gezegd, het is al spannend.

Nog een paar nachtjes!

Knap dat je nu gestopt bent met roken, vooral nu de spanning stijgt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooo..het word spannend..of beter gezegd, het is al spannend.

Nog een paar nachtjes!

Knap dat je nu gestopt bent met roken, vooral nu de spanning stijgt :35:

Dank je!! Het is niet altijd makkelijk maar te doen...

Ja spannend... Heb er zo'n zin in!!

En samen met mij volgens mij 4 andere vrouwen die de 11e geopereerd worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik vind het super super super knap van je hoor,dat je kan stoppen..............vind het zelf zoooooo moeilijk!!!Ik rook ongeveer 6 à 7 sigaretten per dag,moet kunnen toch?Vind het juist nu moeilijk,nog maar 3 daagjes...ik denk dat ik morgen en overmorgen minder ga roken....met nadruk op denk,hahahaha......

Maar voor jou is het ook niet lang meer......en geloof me die laatste dagen vliegen als een straaljager voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rookte ook precies zoveel als jij debster, ik denk eigenlijk ook dat het niet zoveel kwaad kan..

Dus je eigen niet te druk maken erover meis, dadelijk jezelf gewoon goed goed verzorgen, goed eten, vitamientjes en lekker rustig aan doen, je lichaam de tijd geven om te herstellen, goed insmeren en wanneer heg mag je lidtekens ook en dan komt dat allemaal goed!!

Ik heb bio ook in huis gehaald voor mijn lidtekens maar ook gewoon voor mijn borsten..

Het schijnt dat ze erg gaan vervellen en dat hef slim is ze meteen zachtjes in te smeren..

Oooooeeeee nog twee dagen voor jou deb!!

Ben je er klaar voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.