Ga naar inhoud

B cup + 350 cc


Aanbevolen berichten

Hi Ladies,

Ik heb over twee weken mijn BV... spannend!!

Ik heb nu een 70B en mijn arts heeft me 300 - 350 cc geadviseerd.

Ik heb aangegeven eerder 350CC te willen, omdat ik graag een D cup wil.

Heeft een van jullie ook deze maten en vulling gehad en kun je mij vertellen of ik dan zeker op een D uitkom?

Soms twijfel ik een beetje over het aantal cc. Ik ben een klein meisje van 1.65, maatje 38 dus ik denk dat een D best wel mag en staat bij mij. Maar ik wil zeker niet dat ze TE groot worden, dat ze niet meer bij mijn lichaam passen.

Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi.

Vervelend hè die eeuwige twijfel.

Ik zit met het zelfde naar de zwangerschap heb ik niets meer over. Een slappe à.

Hij adviseerde mij een 400cc maar zei zelf dat ik dat misschien te groot vond.

Nu word het 350cc duo plane. Ronde, medium high.

Nu ik thuis ben en 2 zakjes met water heb gevuld. De ene 350 en de andere 400 zie ik weinig verschil.

Nu heb ik met de arts afgesproken dat hij tijdens de operatie kijkt welke beter staat bij mijn wensen.

Hoop dat je er an uit komt.

Wanneer word je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk dat ik tot de dag van de operatie nog steeds twijfel.

Ik word 11 juni geopereerd, dus dat is al heel snel.. spannend! Ik ben al gestopt met roken, dat schijnt beter te zijn voor de wondgenezing.

Het ligt ook heel veel aan de vorm van je borst hoe het uitpakt.

Ik heb hier een site waar je veel verschillende leeftijden, maten e.d. kunt zien. Je kunt selekties maken.

De site is wel in het zweeds: http://www.victoriakliniken.com/fore_efterbilder/brost

Kies Fore/efterbilder en dan brost.

Ik denk dat je weinig verschil ziet in 50 cc, zeker als het in je borst zit en achter of tussen de spier wordt geplaatst.

Bij mij komt hij achter de spier en via de oksel.

Ik heb gewoon heel veel fotos overlegd met mijn arts zodat hij precies weet wat ik mooi vind. Hij gaat dan op de operatie tafel kijken wat hij er precies indoet en wat ik het mooiste zou vinden.

Het is zo moeilijk in te schatten wat 350 cc met mijn of jou borsten zou doen. Daarom die foto's en verder vertrouw ik dan op hem.

De kliniek heeft goede resultaten gemaakt in het verleden en mensen zijn erg tevreden.

Heb jij al een datum staan, nana?

En op welke maat zou je graag uit willen komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej.

Ja mijn datum staat ook al vast.

Ik mag 25 juli.

Eerst zou ik morgen al gaan. ( heb spijt dat ik het heb verzet) maar was echt beter zo.

Heb een kleintje van er. Half jaar en kan haar daarna echt niet optillen.

En kon voor deze week geen oppas regelen.

En 25 juli is mijn vriend 2 weken thuis en heeft ie alle tijd om mij te verzorgen en onze dochter.

Wel spannend hoor 11 juni!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is idd de beste keuze, alleen als je dan de keuze hebt gemaakt, dan wil je ook snel... Vrouw eigen zeggen ze ;)

Maarrrr hoe dichterbij het komt hoe meer zenuwen..

Zou het erg pijn doen?

Word het zoals ik wil?

En dan ook nog eens stoppen met roken.. Je moet er wel iets voor over hebben.. Rook jij toevallig?

Op welke cup wilde jij ongeveer uitkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hoi,

ik had een lege 75c en ben met 350 cc dual plane naar een 75 e gegaan.

Ben 1.73, 59 kilo en draag maat 36/38.

Dus jij gaat echt een d krijgen, trust me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou eerste instantie een volle c.

Maar Dr stevens adviseerde mij 400cc

Dat dat de mooiste grote was bij mij.

Maar vond hem nogal groot ogen.

Dus had ik gekozen voor 350cc medium duo plane ( omdat ik niet genoeg weefsel heb) dat hele kleine hangende theezakje.

Nu ik hier alle verhalen hoor dat er cc wegvallen als die achter de spier gezet word is het misschien beter om tochde 400cc te nemen.

Hmm.

Twijfel twijfel.

Ik heb met 320cc dd/e gekregen. Succes met dromen tot de werkelijkheid. Spannend

Van welke cupmaat kom je af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nana,

Ik denk dat je met 400 cc op een d uit komt, maar ik denk ook dat je daar zeer tevreden mee zal zijn.

Als ik alle verhalen hierzo lees twijfel ik ook nog steeds of 350cc niet te klein zal zijn en dat ik dadelijk niet op een volle c, kleine d uitkom en dat ik dan denk: had ik maar wat groter gedaan.

Veel meiden zeggen, dat het snel went...

Alleen ik denk dat ik me niet zo druk moet maken en het beoordelen van het aantal cc aan de arts over moet laten. Ik heb foto's verzameld van wat ik wil en in mijn dossier laten doen. Ik vertrouw mijn arts dat hij richting die maat gaat. ik weet in iig dat ik hem kan vertrouwen dat hij ze niet te groot maakt.

En vlak voor de operatie zal ik uitspreken dat ik bang ben dat ze te klein uit gaan vallen dus dan zal het allemaal wel goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he,

Ik ben zelf 1.60 cm en maatje 36

ik heb ook een omvangsmaat van 70 had ook een b, ( ik had twee maten )

In de een wat ooit een btje was zit 380 en in mijn wat ooit een volle b was zit 340 cc

Wel heb ik druppeltjes en geen ronde prothese's

En ook duel plane,

Ben nu uit gekomen voor het oog op een mooi volle C -D en in de bh maat een E.

Neppertjes hebben een cupje meer bh nodig.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm.

Wat ik wel graag zou willen is dat ik een mooie spleet zou willen maar toch natuurlijk.

Toen werd er gemeten en gedaan en was als eerste wat ie zei dat word dan 400cc medium profiel rond.

Ik schrok toen wel ff toen ik deed passen.

Maar denk meer van yes nu gaat het eindelijk gebeuren.

Droom al heel lang van mooie grote ronde borsten.

Dus word gewoon die 400cc 😉

En op naar 25 juli 😍

Hoor inderdaad veel van iedereen dat ze toch een e van bh dragen maar oogt als een d of zelfs c.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.