Ga naar inhoud

littekens in zon


Aanbevolen berichten

Heej meisjes,

ik word op 26 juni geopereerd.

ik weet dat je met je littekens niet in de zon mag liggen en blijkbaar ook niet met een bikini erover.

mag het dan wel met een bikini + topje.

of komen de UV stralen daar toch door?

hoe lang moet je dan wachten om in de zon te lopen?

Allesinds al bedankt:)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Maar na hoelange tijd mag je wel in de zon? Snap natuurlijk dat het beste is om de littekens met een hoge factor in te smeren, maar ik zon topless..Ikzelf ben nu bijna 8 maanden po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga met mijn littekens (8 mnd) po in de zon. Ik smeer er wel factor 40 op (van de kids haha)

Ik zie geen negatieve reactie optreden en ik heb echt al minstens 30x vol in de zon/zonnebank gezeten/gelegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb in januari mijn operatie gehad (armen/benen en borst) en dus veel littekens, en ben gisteren gewoon lekker (topless) op t strand gegaan, wel ingesmeerd met factor 50 (diverse keren natuurlijk, zo om t uur ofzo) en dat gaat prima! Ik heb met mijn vorige operaties ook gewoon na een paar maanden weer onder de zonnebank enzo, gewoon insmeren met factor 50 en dan is dat ok hoor.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Ik ga met mijn littekens (8 mnd) po in de zon. Ik smeer er wel factor 40 op (van de kids haha)

Ik zie geen negatieve reactie optreden en ik heb echt al minstens 30x vol in de zon/zonnebank gezeten/gelegen.

Hey piepke,

zag jouw profielfoto, dus dacht..nu moet het ook weer mogen en kunnen.

heerlijk zo in de zon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.