bella1991 Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 Heej meisjes,ik word op 26 juni geopereerd.ik weet dat je met je littekens niet in de zon mag liggen en blijkbaar ook niet met een bikini erover.mag het dan wel met een bikini + topje. of komen de UV stralen daar toch door?hoe lang moet je dan wachten om in de zon te lopen?Allesinds al bedankt:)xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 De straling gaat er doorheen. Mocht je toch de zon in willen gaan dan moet je er iets van een sunblock op smeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 Als je toch voor een tankini gaat of zo iets, dan kan je beter er nog een pleister op doen. Ziet toch niemand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 Maar na hoelange tijd mag je wel in de zon? Snap natuurlijk dat het beste is om de littekens met een hoge factor in te smeren, maar ik zon topless..Ikzelf ben nu bijna 8 maanden po. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 Je mag na een jaar weer in de zon met je littekens, of een half jaar? Weet het ff niet meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 Ik ga met mijn littekens (8 mnd) po in de zon. Ik smeer er wel factor 40 op (van de kids haha)Ik zie geen negatieve reactie optreden en ik heb echt al minstens 30x vol in de zon/zonnebank gezeten/gelegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingrid k Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 *** Ik heb in januari mijn operatie gehad (armen/benen en borst) en dus veel littekens, en ben gisteren gewoon lekker (topless) op t strand gegaan, wel ingesmeerd met factor 50 (diverse keren natuurlijk, zo om t uur ofzo) en dat gaat prima! Ik heb met mijn vorige operaties ook gewoon na een paar maanden weer onder de zonnebank enzo, gewoon insmeren met factor 50 en dan is dat ok hoor.Groetjes van Ingrid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella1991 Posted May 29, 2012 Author Share Posted May 29, 2012 heej bedankt allemaal!!dus zolang mogelijk wachten en dan nadien nog instrijken met factor 40-50 ofzo...komt in orde:)xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Ik ga met mijn littekens (8 mnd) po in de zon. Ik smeer er wel factor 40 op (van de kids haha)Ik zie geen negatieve reactie optreden en ik heb echt al minstens 30x vol in de zon/zonnebank gezeten/gelegen.Hey piepke,zag jouw profielfoto, dus dacht..nu moet het ook weer mogen en kunnen.heerlijk zo in de zon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirres Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 In de brief die ik meekreeg staat (quote):1e twee weken niet in de zon en daarna een seizoen lang met een hoge beschermingsfactor Link to comment Share on other sites More sharing options...
shemna Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Ik wist niet dat je met je bikini aan ook een beschermingsfactor moest aansmeren...DAT heb ik niet gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella1991 Posted May 30, 2012 Author Share Posted May 30, 2012 dan valt het uiteindelijk wel nog mee..als je echt heel lang niet in de zon mag met/zonder bikini of/en topje is het wel niet zo plezant:)maar komt goed dan....tkomt steeds dichterbij:d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.