Ga naar inhoud

Welke kledingmaat kiezen jullie met grotere cup?


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik hoop dat ik dit in het goede gedeelte neerzet.

Ik dus heb in mn enthousiasme 3 dagen na mn operatie al wat dingen online besteld, leuke truitjes, jurkjes en zo, maar was zo stom me niet te bedenken dat ik de helft kan ik nog niet eens aanproberen omdat het over mn hoofd moet :) Nou ik zie het wel, maar ik blijf me afvragen:

Welke kledingmaat nemen jullie met een grotere cup? Nu heb ik altijd S of zelfs XS gedragen met mn kleine AAtje, anders hing het als een zoort zak om me heen.

Maar nu heb ik een paar prachtige borsten en ik weet het even niet meer

Hoe doen jullie dames dat met kleine maat en grote(re) borsten? Ik ben benieuwd

gr. Mirres

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mirres,

Zag dat je 240cc hebt gekregen en nu op een 70D zit, vermoed dat je kledingmaat nog wel hetzelfde zal blijven, alleen veel beter gevuld nu! Ik heb 200cc gehad en zit nu op 70C en het meeste pas ik nog gewoon, alleen twee niet rekbare dingen (topje en kleedje) heb ik moeten wegdoen,

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voor mijn bv een 70a? (Wist mijn maat niet eens hihi) en droeg altijd xs of s. nu heb ik een 70e en draag nog steeds hetzelfde :D

alleen alles wat niet meer dicht gaat moet ik een maatje meer hebben maar verder gewoon wat ik al had alleen nu gevuld :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon proberen dus.. kan niet wachten leuke nieuwe kleding te passen die voorheen echt niet zaten

voel me nu all 100% meer vrouw, en niet alleen tussen de oren ;)

ps. Marisjuh die foto van jou is om van te smelten met dat kitten zo lief

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon proberen dus.. kan niet wachten leuke nieuwe kleding te passen die voorheen echt niet zaten

voel me nu all 100% meer vrouw, en niet alleen tussen de oren ;)

ps. Marisjuh die foto van jou is om van te smelten met dat kitten zo lief

Jaaaa alles zit nu geweldig. Mooi vol in wat je dan ook draagt! Komt helemaal goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey ,

ik zelf heb ook nog gewoon dezelfde kledingmaat als voorheen. Kom van een lege 75 c en heb nu een e cup. Vandaag toevallig gaan shoppen en kwam wel het eerste nadeeltje(als je dat al zo mag noemen) tegen. Voorheen kon ik altijd de jurkjes van Steps aan in maat s. Vandaag een paar exemplaren gepast, maar kreeg de rits aan de zijkant nauwelijks dicht. Pfff..die zaten strak van boven. Als ik hetzelfde jurkje in maat M aandeed, was hij weer te wijd overal. In die jurkjes zat dus ook geen stretch, anders zou het qua maat niets uitmaken. Alles staat nu ook veel mooier en sexier... :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik koop ook gewoon nog s/xs hoor,zit alleen allemaal nu iets mooier..

Mijn werk tenue heb ik wel allemaal een maatje groter genomen,die hoeven niet zo sexy look te hebben haha...

succes met shoppen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Je zal gewoon dezelfde kledingmaat houden alleen meer gevuld idd. Zie mijn profielfoto, is gewoon xs en dat droeg ik ook voorheen. Ik had een startcup van 70AAA.

Tip: blijf slank haha dan lijken je borsten optisch groter, lol.

Bij mijn eerste bv was ik mager, nu 5jr later ben ik 10kg aangekomen terwijl ik nu meer cc heb lijken ze net groot en ik dikker haha.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik houd er wel rekening mee me welke kleding ik draag, b.v. stretch shirts, die passen gewoon in maatje s/m. Maar bv met blazertjes heb ik met een 36-38 wel een probleem hoor, die kunnen echt niet dicht. Een 40 is dan dikwijls weer veel te wijd aan de taille. Ik probeer altijd spul met stretch erin te vinden, dan kan t allemaal zonder probleem dicht. Maar b.v. een katoenen zomerjurkje (zonder stretch) die krijg ik niet over m'n boobs in een 36 hoor. Ach, ieder voordeel heb z'n nadeel, maar hier zijn de nadelen verwaarloosbaar :46:

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de kleding is binnen hoor, en ik heb de helft te groot besteld ;) zo zonde maar eigen schuld dikke b hihi

De eerste dagen na mijn operatie was ik ook best, eh, opgezwollen en niet alleen mn bortsten! Mn vriend begon me al dikkie (liefkozend) te noemen wat wel wat pijnlijke giegelbuien heeft gemaakt :D Ik probeer al jaren een beetje aan te komen, en ze zeiden altijd, ja als je de 30 voorbij bent dan komen de kilo's vanzelf maar zie er weinig van.

maar t zijn inderdaad verwaarloosbare nadelen, dr gaat zo'n wereld van mogelijkheden open nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.