Ga naar inhoud

Mirres : 15 mei 2012 : Dr. Lommen : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Het Mirres,

Ik heb je foto's nog niet gezien, maar wil je zeker geruststellen wat dat zakken betreft.

Na 6 weken zakken ze nog zeker hoor! Jouw borsten moeten nat soepeler gaan worden en ze moeten zich nog zetten. Ik ben ruim 3 maand PO en begin nu pas tevreden te worden, dat geduld hè!

Als je het toch niet OK vindt ga dan even op consult bij je PC om te horen wat hij te vertellen heeft.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen lieverds, dank jullie voor je reacties, doet me echt heel erg goed

Het is heel dubbel..

Ik had echt niet heel veel noten op mijn zang, de mogelijkheden waren gewoon beperkt voor me, met mijn bouw en geen borst. Maar ik had wel passende en nette incisies verwacht die met de borst plooi meegaan/er in vallen. Een borst is rond nietwaar..?

De afgelopen weken heb ik veel gelezen, vergeleken en me vooral rustig gehouden, mezelf er op ingesteld geduld te hebben. Daar heb ik ook eigenlijk niet zo veel moeite mee.. Maar toen ik bij de controle twee weken geleden hoorde van de verpleegkundige dat ik echt niet veel verandering meer (ook betreft vormen en indalen) kon verwachten, sloeg lichtelijke paniek toe. Want dit is niet het eindresultaat waar ik blij mee zou kunnen zijn

Ja van de zijkant/schuin opzij vind ik ze echt heel erg mooi, zeker als ik me er op kleed. Na lang te hebben nagedacht en gekeken, vergeleken, denk ik niet dat ze veel groter hadden moeten zijn. Beetje was mooi geweest zoals ze net OP waren, maar dat hebben bijna alle dames wel. Ik ben ook absoluut niet ontevreden dat de chirurg me 20cc meer heeft gegeven dan hij in eerste instantie uitgesproken had.

Maar van de voorkant ziet het er raar uit. Ik had niet verwacht een "spleetje" te krijgen omdat mijn borsten enigzins naar buiten wijzen, en voor kleinere borsten is dat ( naar mijn persoonlijke mening ) ook niet zo heel erg. Maar doordat ik van voren gezien ook de zijkanten mijn lijf/borstkas kan zien, en ze ook nog eens ver uit elkaar staan, krijg je een soort van rare optische illusie ( ik kan het niet anders verwoorden :) ) Op de foto zie je dat niet zo, maar van normale afstand erg duidelijk

Ik ben idd heel smal, maar heb wel een naar verhouding brede borst- ribben kas, vandaar dat ik het idee kreeg dat de protheses wellicht te smal zouden kunnen zijn, wat dan ook weer weer versterkt wordt door de uitstekende littekens

Ik heb begin volgende maand een afspraak met de chirurg en wil het zeker aankaarten. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit hoe ik dat moet gaan brengen zonder meteen een klaagzang over hem uit te storten :) Hij heeft me tot nu toe keurig en professioneel bejegend. En ja, wat als ik het zelfde antwoord krijg als de verpleger me gaf..

Moeilijk hoor

liefs,

( PS: Choucky, ik heb je toegevoegd )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mirres

Jouw verhaal, het is eigenlijk precies hetzelfde als dat van mij, alleen gaat het bij jou om te smalle prothesen en bij mij om te brede. Ik weet niet of je mijn topic gelezen hebt, van mijn operatie in de valkenhorstkliniek? Vooral de laatste paar pagina's (anders ben je tureluur eer je aan het einde bent :D )

Wat ik gedaan heb is eigenlijk het volgende, misschien dat je er iets aan hebt.....

Ik heb mijn medische dossier opgevraagd (daar heb je recht op om dat in te zien, of toegezonden te krijgen) via de e-mail. Daar zat een tekening in van de chirurg waar mijn borstbreedte op aangegeven stond. Bij mij waren de implantaten die geimplanteerd waren, breder dan mijn eigen borstbreedte, en na veel gegoogel en zoeken vooral op amerikaanse sites, kwam ik erachter dat dit toch niet helemaal de bedoeling is/was.....

Een te smalle prothese is ook niet goed, want je krijgt dan zo een gevoel dat je puntborsten hebt (al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik dat op je foto's niet echt kan zien... maar bij mij was het op foto's ook niet te zien, dus dat zegt niks)

Verder heb ik daarna enkele second opinions gepland, om ook van andere pc's te horen, wat zij vonden van mijn theorie en van mijn borsten. Mijn vermoeden werd hierin bevestigd. Dit heeft mij ertoe gezet, omdat ik niet gehoord werd door mijn eigen pc, om een klacht in te dienen bij de kliniek. Ik ben het gesprek met de directrice aangegaan, en heb op basis van feiten toch een bepaald resultaat behaald. Omdat ik niet meer opnieuw geopereerd wilde worden door de pc van de eerste bv, ik had geen vertrouwen meer in hem, heb ik een gedeelte van de operatie vergoed gekregen.

Misschien voor jou ook handig om eens een ander consult te plannen en te kijken wat die arts zegt, zo heb je meer in handen als je dadelijk weer terug gaat naar je eigen arts?

De littekens... ja, je hebt gelijk. Ze zitten te laag en ze zijn idd niet in de vorm van je borst mee gesneden.... vreemd...

Bij mijn eerste bv zaten de littekens een cm op de borst ongeveer, niet lelijk, maar NU, na mijn wissel, zitten ze precies in de plooi en zo kan het dus ook!

Je hoeft met mijn verhaal niets te doen, maar ik wilde het je wel laten weten. Het is je eigen keuze om te kijken of je hier verder mee gaat! Ik ben er wel mee verder gegaan omdat ik vind dat ik voor het geld dat ik betaald had, best mocht verlangen dat ik 100% tevreden ben over het resultaat, of toch op zn minst voor 99% !

Als je wilt kijken hoe breed jouw prothesen zijn en of ze dus te smal zijn voor in jouw borsten, dan kun je altijd een catalogus downloaden van internet.

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt heel goed van je dat je een afspraak met je pc hebt gemaakt.

En als hij hetzelfde antwoord geeft zou ik bij een andere ov een second opinion aanvragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.