Ga naar inhoud

Dr. Hermens


Gast rachel82

Aanbevolen berichten

Gast rachel82

Hallo allemaal,

Op meerder forums zag ik dat mensen vragen hadden over Dr Hermens van de ATS kliniek, maar er staat weinig over hem beschreven. Laatst heb ik bij hem een consult gehad en ben zooo tevreden (tot nu toe) dat hij een eigen topic verdiend en zodat meerdere mensen ook iets over hem kwijt kunnen en over hem kunnen lezen. Ik hoop ook dat meerdere mensen hun ervaringen met Dr hermens hier willen beschrijven.

Ik heb het consult met Dr Hermens als zeer prettig ervaren. Heel rustige man, duidelijk en eerlijk. Wist bijna direct mijn vertrouwen te winnen en nam ruimschoots de tijd voor mij en om alle vragen te beantwoorden. Zijn advies weet hij goed te onderbouwen zodat er bijna geen speld tussen is te krijgen. Wel gaf hij zelf ook aan dat het maar een advies was en dat inprincipe alles kan. Ook had hij gepaste humor en dat kan ik ook altijd wel waarderen. Een man met jaren ervaring en dat straalt hij ook uit! Ik heb na dit gesprek dr Hermens ook uitgekozen als mijn desbetreffende PC, en tot nu ben ik daar heel blij mee. Helaas word ik pas in november (ivm werk) geopereerd dus het resultaat moeten we nog even afwachten. Tegen die tijd zet ik ook foto's op deze site dus kunnen jullie zelf bepalen. Voor nu heeft hij mij, mghan410, anatomisch, via borstplooi, 280cc, achter borstspier geadviseerd. Ik kan me in zijn keuze vinden en wanneer het tijdens de operatie blijkt dat een klein maatje groter ook natuurlijk en mooi staat dan doet hij die erin! Helemaal content dus! Dit zou bij mij uitkomen op een goede C, ik ben zelf 162lang en weeg 55 kilo.

Groetjes, Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.