Ga naar inhoud

Verschil in grootte tussen een natuurlijke en silicone cup bij dezelfde maat


Aanbevolen berichten

Ik lees heel vaak dat silicone borsten kleiner zijn dan natuurlijke borsten wanneer ze dezelfde cupmaat hebben. Bijvoorbeeld een echte D cup is groter dan een silicone D cup.

Wanneer ik borsten wil die de grootte hebben van een natuurlijke volle 75 D-cup, voor welke cup in silicone borsten moet ik dan gaan om het effect van die volle D te bekomen?

Is een silicone 75E vergelijkbaar met een echte 75D of moet je al voor een 75F gaan om even grote borsten te hebben als een echte 75D cup?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vraag ik mij ook af? Maar een natuurlijke borst is meestal platter. En met een prothese heb je een meer rondere borst die dan echt de cup vult, dan bedoel ik ook de bovenkant. Nou ik denk juist eerder dat wij een grotere cup passen dan dames met echte borsten. Bijv een 75D is bij ons meer gevuld terwijl een natuurlijke D alleen de volume onder heeft en boven platter. ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hoi boobies,

ik denk dat je een 75E nodig hebt om het te laten ogen als een natuurlijke volle 75d. Ikzelf heb na mijn bv een 75 e , maar vind het zelf eruitzien als een natuurlijke 75d. Ik denk zelf ook dat dit komt omdat je nogal wat aan de zijkanten hebt zitten. Een natuurlijke borst vormt zich beter in een cup. Bij de mijne zit de BH er meer omheen. Steun heb ik niet echt nodig, want vind het zelf verschrikkelijk als een bh in maat 75 e van die brede sluitingen heeft met 3 haakjes of van die brede schouderbandjes. Natuurlijk is het van belang een goed passende bh te dragen, begrijp me niet verkeerd, maar zoals ik vrouwen hoor klagen over striemen in de schouders van die bandjes, dat hebben wij niet. Bij hun hangt het natuurlijk ook in de cup.

Hoop dat je hier iets aan hebt

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boobies... misschien kun je foto's zoeken van borsten die je mooi vind kwa grootte, en deze meenemen tijdens je consult. Dan kan de chrirug bepalen hoeveel cc erin moet om dat te kunnen behalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had foto's bij tijdens mijn consult.

Dr Plovier dacht aan 350 cc. Ze worden achter de spier geplaatst. Ik vertrouw hem wel volledig.

Ik had een 75D in gedachte maar als ik hier soms foto's zie van een silicone 75D dan denk ik het mag iets groter. Anderzijds wil ik ook niet te groot gaat omdat ik zelf maar 1.60 m ben voor 52 kg.

In de gallerij staan voor foto's van mij. Ik ben benieuwd op welke maat ik ga uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Boobies78

Met een 350cc en startcup 75A krijg je echt wel een 75D. Omdat je 1.60 bent en 50kg weegt neem ik ook aan dat je heel smal bent. Had er niet eens meer bij je in gepast en niet mooi geweest.

Want met een kort bovenlichaam ik neem aan dat je dat hebt. Betekende dat met een grotere prothese dat ze halverwegee je ribben komen en dan hou je bijna geen bovenlichaam over, zijn je vormen weg. Of ze eindigen boven je oksel zit de bolling tot je kin met het gevolg dat je tepels naar beneden gaan wijzen. Of de diameters zijn te breed zodat je borsten voorbij je lichaam gaan steken. En als je zo klein bent is dat niet mooi iedereen ziet dat het nep is. Mooi?

Ik ben zelf 1m58 en bij mij kon er niet meer dan 335cc in vergelijkbaar met een 350cc prima hoor.

Krijg je low, med of highprofiel?

Je past zo echt wel die 75D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobies,

Ik kom ook van een d en heb met 320cc volgens mij nu een dd of e. Maar ik ben wel een tikkeltje zwaarder dan jou. 1.65/80kg. Ik heb er een vollere onopvallende boezem voor gekregen. Ik weet niet wat er over blijf, want ben 3 1/2 week geleden geholpen. Ik hoop groter.

Succes met jou boobjob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Ik heb 280cc medium profile eurosiliconen gekregen. Ik had maat 75a of aa en ik draag nu 70e! Eerste instantie dacht ik de verkoopster is gek! Maar 70d is echt te klein. De verkoopster vertelde mij dat het allemaal te maken heeft met omvang. Ze zei ook dat de cup van 75d gelijk is aan die van 70e. En ik heb 75d gepast en die cup paste mij wel. Alleen die omvang ik gewoon te groot voor mij. Dus hoe ik het begrijp heeft het gewoon te maken met de omvang en niet zozeer met de cup.

In principe denk ik dat daarmee ook die verschillen per persoon met cupmaat en cc verklaard worden.

Ik en trouwens 1.70 en weeg 56 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.