Ga naar inhoud

Wat is het verschil tussen high profiel en Extra high profiel


Aanbevolen berichten

ja gevonden.

wat een verhalen zeg haha zou haast gaan afbellen :131: nee hoor grapje.

maar wel vaag dat hij je zo makkelijk afscheept...althans je weet natuurlijk de kosten nog niet misschien valt dit wel reuze mee??

hoop dat t iig allemaal mee gaat vallen en dat je toch nog mooie boobs krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey diesel

Heb nu je foto's net bekeken en ik was dus idd echt in verwarring met iemand anders.. excuse me :P

Maarrrrrr, dit hoort ook niet na 1 jaar he! Dit moet hersteld worden, en niet op jouw kosten! Dat jij de implantaten zou moeten betalen, kan ik me voorstellen, maar de kosten voor de operatiekamer, de anesthesist, enz enz, dat zijn kosten die hij moet maken. Hij heeft de inschattingsfout gemaakt.

Zit me net even af te vragen of jij ze voor de spier hebt? En weet je waar ik jouw borsten een beetje op vind lijken, correct me if I'm wrong... Op die van Enibas....

Jullie hebben allebei wat hang gekregen, geen bolling bovenin en dat al na zo korte tijd!

Heb je je al bedacht of je nog verdere stappen gaat ondernemen? Lijkt me dat jij toch een heel eind moet komen, want dit is niet wat je voor ogen had toen je voor je wissel ging...

Ook jij wilt mooie borsten, waar je trots op bent, daar heb je je wissel voor gedaan en in eerste plaats je bv!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg Diesel, welk merk heb jij eigenlijk.....?

Ik heb eens even zitten zoeken en de enige 415 cc die ik kan vinden is de 415 extra high profile van Allergan/Natrelle.

Als dit het ideaalbeeld van iemand met een extra high profile zou zijn he, dan zouden er hier heel wat van die borsten op het forum staan als die van jou! Het ideaalbeeld van extra high is net bolling bovenin haha.

Maar goed, ik weet het dus niet zeker he of jij extra high hebt. Misschien dat jij me verder kunt helpen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey D,

Ben ook in spanning aan t afwachten welk voorstel er komt!

Heb je foto's, snel dan :), even bekeken en kan best snappen dat je niet blij bent :(

Zelf vind ik een beetje hang wel mooi, lijkt net wat echter, haha. Bij mij staan ze dan weer te strak, zo,is t altijd wat he :)

Maar inderdaad, ze zijn net iets te plat om gewisseld te zijn. Snap best dat de zwaartekracht zijn werk doet, maar dit kan niet na een jaar he!

Op je strepen staan meid, hij MOET hier iets aan doen!

Als er iets is wat ik hier geleerd heb is dat je zelf moet blij zijn met t resultaat, niemand anders!

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Wij zitten in het zelfde schuitje :( Ik ben op 24 januari geholpen, heb 330 cc rond medium dual plane gekregen, en ik mis ook de bolling aan de bovenkant! Ik ben afgelopen maandag terug geweest naar mijn pc en ben ook in afwachting wat hij en de directeur gaan besluiten/doen. Je kan mijn foto's zien in de galerij. Ben heel benieuwd wat er bij jou besloten gaat worden!!

Ik kan helaas je foto's niet zien, maar wat ik van BB begrijp, lijken onze borsten op elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.