Ga naar inhoud

Wat is het verschil tussen high profiel en Extra high profiel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Hey Diesel,

Ahhh dat valt me nu echt tegen meis... Je was toch bij van Selms geweest, of vergis ik me?

BB heeft wel gelijk he, JIJ moet t mooi vinden! En hij had vantevoren beter moeten schetsen hoe het er na 1 jaar uit zou zien, dan had je ook altijd nog voor een lift kunnen kiezen, heeft hij t daar nooit over gehad? Of wilde je dat zelf absoluut niet?

Ff al je punten op papier zetten zodat je voor jezelf een beter overzicht hebt, en wachten op t antwoord... succes.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben bij van Selms, hij zei dat ik van 175cc naar 415 cc al een grote stap heb gemaakt, en dat het verleden jaar niet groter kon. En nu na 1 jaar kan het inene wel?

Maar ik vraag me af of ik wel een |Double Bubble heb hoor.Want dat zie ik zelf eigenlijk ook niet. Het is gewoon te weinig vulling, waardoor ik geen mooie bolling meer heb en mn borsten zijn vanaf de voorkant afgeplat, als of ik tegen een deur ben gelopen :102: .

Ik ga het er vanavond nog is goed met mn mannetje erover hebben, en kijken wat we doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Diesel, heb even je topic gelezen. Kan je foto's niet zien, maar begrijp dat je niet meer tevreden bent over de manier waarop je borsten eruit zien. Je PC zegt dat dat komt, doordat je weefsel niet sterk genoeg is..

Het eerste wat er bij mij op komt is: dat had hij (PC) dan toch moeten weten? Is dat niet de reden waarom een plastisch chirurg je borsten eerst onderzoekt voordat je geopereerd wordt? Daarom voelt 'ie toch ook enzo?

Jouw PC had moeten kunnen inschatten dat het beoogde resultaat misschien maar tijdelijk haalbaar was en dat je na een jaar dus met dit probleem zou kunnen zitten..

Natuurlijk, je kunt nooit precies voorspellen hoe het gaat worden, maar vind dat een PC wel moet kunnen inschatten of wat jij wil mogelijk is en ook mooi blijft.. En anders had hij je misschien moeten adviseren ze te laten liften..

Je hebt hier wel even 4000 euro voor betaald..

Even heel zwart wit: als je een jaar geleden een gloednieuwe auto had gekocht die na een jaar al volledig versleten was, was je er ook mee terug gegaan naar de garage om verhaal te halen, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

images?q=tbn:ANd9GcQPuzEDTwZTbBWtYylI4pS Kijk, dit is double bubble, en dat heb jij in extreme mate. Jouw tepel en eigen klierweefsel hangt nog verder onder je implantaat.....

Ik zoek nog even verder of ik nog wat vind....

Steek je armen eens in de lucht of trek je eigen klierweefsel eens naar boven, dus zeg maar tot op de hoogte van waar het eigenlijk hoort te zitten, zie je dan een rand aan de onderkant zoals op deze foto?

BTW het is NIET logisch dat de operatiekamer en anesthesist door JOU betaald moet worden. Wat logisch zou zijn is als jij de implantaten betaald en de rest door de kliniek vergoed wordt!! :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee BB dit heb ik echt niet hoor, ik denk dat je in de war bent met een ander.

Mijn tepels staan gewoon in het midden, en dat aan de onderkant heb ik ook niet.

En ik denk trouwens dat mijn PC die kamer zelf huurt in die kliniek, want hij werkt ook in het ziekenhuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik weet t ook niet meer zo heel goed, in mijn herinnering zijn ze zo'n beetje als die van Sporty, voor haar borstlift? Anders moet je eens ff bij haar foto's kijken! Zo wat plat aan de bovenkant zegmaar en vol alleen van onder de tepel?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey diesel,

zit net je topic ff verder te lezen.

man man... wat zul je balen!

als ik je goed begrepen heb (en gelezen heb...) had je een jaar geleden een bv ondergaan. de vorige implantaten eruit en nieuwe erin....

het zou toch heel raar zijn als je in 1 jaar dan zoveel veroudering (zoals jouw pc het noemt) hebt, omdat het "natuurlijk" is dat als je "ouder" wordt je borsten wat gaan zakken....

dan neem ik het woord "wat" niet aan dat het zoveel moet zijn.

vorige week had je je foto's nog op je profiel staan. Denk dat ik me die wel kan herinneren. heb er nog niet zo heel veel gezien omdat ik nog een "groentje" ben en niet zoveel foto's gezien heb.

jij was een van de eerste die reageerde op mijn voorstel topic. en een van de eerste die vriendjes werd.

een double bouble bij jou kan ik me niet herinneren.

Wel dat de bolling aan je bovenzijde weg is.... daar had ik toen, meen ik ook op gereageerd.

Vind wel dat een PC moet in kunnen schatten wat een borst gaat doen. daarvoor ik hij de PC en heeft hij ervaring. Kan me niet voorstellen dat hij nu ineens gaat vertellen dat na je bv van 415CC dit "normaal" is. Een vergoeding in de zin van een gratis heroperatie vind ik dan minimaal.

Sta er van te kijken dat hij je hiervoor wilt laten betalen.

en dan met de reden dat hij ook "huur" moet betalen voor de ruimte in de kliniek. Die "huur" heb jij al voldaan bij de vorige operatie. Jij bent duidelijk niet tevreden. Als compensatie mag hij je dan toch zeker een heroperatie aanbieden.

een ondernemer neemt risico. ze zeggen immers ondernemen is risico nemen. Een PC is ook een ondernemer als hij ruimte huurt bij een kliniek. toch??? of ben ik nu zo groen...???

ga ervoor. haal je recht. En betaal niets.... of als je grotere implantaten wilt dan de meerprijs van de extra cc...

maar goed, mijn mening.

EN ik ben een groentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Diesel

Wat een gedoe zeg, en wat een tegenvaller om zo'n reactie van hem te krijgen. Vraag me haast af of we door dezelfde van Selms geholpen zijn;)

Heeft hij destijds wel meegenomen dat je zoveel was afgevallen en je huid daardoor slapper was en dus sneller zou (kunnen) gaan hangen? Want dan had hij dat zeker mee moeten nemen in zijn 'plan van aanpak" . En vond hij toen een wissel + lift niet beter? Heeft hij bij een vriendin van mij namelijk ook zo geadviseerd (en gedaan), zij is vorig jaar juni door hem geholpen. Ze heeft nu ook wel weer wat hang, maar absoluut niet te vergelijken met wat jij nu hebt.

Als ik je foto's bekijk begrijp ik helemaal wat je bedoeld, dit hoort niet na een jaar, het is net alsof er niets in zit zeg maar. Ben je na je wissel nog meer afgevallen?

Ik zou het er zeker niet bij laten zitten, misschien advies van bb aannemen (zij is erg goed in bezwaarschriften!)

Vind het een prima pc, maar hij moet wel toegeven als hij een keer een fout maakt, want dat kan nou eenmaal helaas gebeuren, dat is wel heel slap van hem en valt me tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh dan was ik daarover met iemand anders in de war, sorry.

maaaaaaar in dat geval:

Dat was de enige reden die ik kon bedenken dat het resultaat bij jou zou was geworden. dussssss dan is het gewoon schandalig dat ie zegt dat het normaal is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Diesel, snel nog eens gaan kijken, en het is gewoon echt niet wat je wilt met prothese-borsten. Je wilt dan mooie ronde fiere borsten hebben, en dat zijn ze niet... ze zijn plat en erg ver uiteen ook vind ik. Heb jij een low-profile prothese? Want volgens mij moet je eigenlijk een high profile hebben, en dan de pocket wat meer naar t midden gemaakt zodat ze niet zo ver naar buiten staan. Echt meis, een stuk papier pakken, en desnoods samen met BB een lijst maken, die is daar supergoed in heb ik begrepen ;-)

Het is niet dat ze superlelijk zijn, maar je verwacht gewoon niet zulke borsten een jaar na je operatie. Het is idd alsof er niet veel inzit..

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.