Ga naar inhoud

Wat is het verschil tussen high profiel en Extra high profiel


Aanbevolen berichten

Ik heb verleden jaar high profiel 415 cc gekregen, en had een leuke bolling bovenop de borst, maar die is nu behoorlijk gezakt.

Naar de onderkant en zijkant (richting armen). Heb totaal geen decoletee.

Nu ga ik 18 juni terug naar de PC, omdat ik hier niet tevreden mee ben.

Ik vind dat als dit binnen een jaar gebeurd, wel erg snel.

Nu is mijn vraag, stel dat ik EXTRA high zou nemen, is het dan zo dat mn borsten meer vooruit komen of is het zo, dat ze van boven boller worden. Of worden ze helemaal anders?

En moet ik dan hetzelfde aantal cc nemen of groter.

Er is vast wel iemand die dit weet.

Alvast bedankt

Liefs Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

hey hey diesel!

na wat ik heb gehoord en weet is dat je meer projectie krijgt dus meer naar voren volgens mij krijg je ook meer bolling idd.

ik heb nu de extra high profile maar ik kan het eind resultaat nog niet zien ben nu 3 dagen po maar ik zie overduidelijk wel

bij mij dat ze meer naar voren staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Er is zeker een verschil sterker nog ik heb ook spijt dat ik geen extra high profiel heb genomen, maar ja.

Je moet het zo zien bv:

High profiel: 335gr, diam 11, projectie 4.8 cm

Extr high: 400gr, dia 11, projectie 5.8 cm.

Vaak scheelt t een cm in projectie als je de zelfde diameter neemt, de cc's worden daarom vanzelf meer/hoger die die ene cm meer. Dus diameters blijven hetzelfe projectie hoger en cc's meer.

Kijk maar eens bij een merk dan moet je de diameters nemen die bij jou passen, dan zie je dat de cc's meer worden bij een extra high. Volgens mij heeft alleen Mentor geen extra high. Natrelle, Eurosilicone, Monobloc en Cereform wel. Echter zullen er wel kleine verschillen zijn maar ongeveer bij:

300cc = high profiel tussen de 4.5 t/m 4.9 cm

300cc = extra h tussen de 5.7 t/m 6.0 cm

Ik denk wel zeker dat je meer bolling krijgt. Maar uiteindelijk zullen deze ook weer zakken. Heeft ook met je huid te maken. Als je een heroperatie wil, krijg je t denk ik niet vergoedt? Omdat t eigen keuze is. Helaas.

Mijn pc heeft mij verteld dat in de projectie makkelijker te vergroten is dan in diameters betreft t litteken die dan naar boven kan komen.

Nou meis succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aa ik heb het bijvoorbeeld Natrelle:

High profiel:

415cc, dia 12.75, projectie 5.2 cm

Extra high:

495cc, dia 12.75, projectie 6.2 cm.

Bij de ronde dan.

Zie je dat de cc's meer worden maar projectie is 1cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Tiva, bedankt voor het opzoeken, ik snap het nu.

En ja, het is wel natuurlijker, maar het is al zo erg gezakt en aan de binnenkant van mijn borsten zie je geen gleuf/spleetje.

Kijk ik ben natuurlijk ook al 48, ik hoef ook geen ronde tennisballen, maar ik had dit gewoon nog niet zo snel verwacht.

Maar het ligt waarschijnlijk ook aan mn huid (door de leeftijd).

En als ik weer de volle pond moet betalen (4000 euro) dan doe ik het ook niet.

En met Bh aan vind ik het wel mooi. Maar ik vind het wel erg jammer, dit had ik pas over een jaar of 10 verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Geen dank, is mijn hobby :)

Aaa ik snap het. Begrijp mij niet verkeert, maar wat ik denk op t moment dat je nieuwe met extra high profiel plaatst dat ze na een tijd weer indalen. Ik denk ook op het moment dat er bewegingsmogelijkheid is en je zet meer cc's dan gaan ze ook eerder en meer hangen. Maar dat denk ik??

Maar jij moet je er ook happy bij voelen. Ga een gesprek aan, ben benieuwd wat hij zegt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel

Het antwoord dat Tiva gaf, had ik niet completer kunnen vertellen, en het klopt precies wat ze zegt ;)

Je hebt geen gleuf in de midden.... Dat is een ander verhaal, dat hoeft namelijk niet met de bolling van de prothese samen te hangen. Dit kan nog twee oorzaken hebben zover ik weet:

1. De plaatsing onder de spier, kan ervoor zorgen dat je borsten verder naar buiten staan, dus een bredere gleuf veroorzaken, dan wanneer ze op de spier geplaatst zijn. Dit komt doordat de spier ook nog op het borstbeen moet aanhechten en dat je daardoor wat ruimte nodig hebt. Als hier geen rekening mee gehouden zou worden, zou er Symnastia op kunnen treden (google maar eens ;) )

2. Misschien is het bij jou wel mogelijk om nog iets bredere prothesen te nemen, waardoor ze in het midden dichter bij elkaar komen, maar dat ligt aan je eigen borstbreedte en aan het eigen weefsel dat je hebt. Dit kan de pc wel beter zien natuurlijk, want is afhankelijk van je eigen situatie.

Succes met alles!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tiva, dat dacht ik zelf eigenlijk ook al hoor. Ze gaan door de zwaartekracht toch weer hangen.

@BB,ik heb ze inderdaad onder de spier, maar als ze nog breder worden, zouden ze dan niet nog meer onder mn oksels gaan zitten.

Maar goed, dit zijn in ieder geval allemaal vragen die ik aan de PC ga stellen.

En misschien zegt hij wel, Nah, dit ziet er gewoon heel natuurlijk uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tiva, dat dacht ik zelf eigenlijk ook al hoor. Ze gaan door de zwaartekracht toch weer hangen.

@BB,ik heb ze inderdaad onder de spier, maar als ze nog breder worden, zouden ze dan niet nog meer onder mn oksels gaan zitten.

Maar goed, dit zijn in ieder geval allemaal vragen die ik aan de PC ga stellen.

En misschien zegt hij wel, Nah, dit ziet er gewoon heel natuurlijk uit.

Daarom dat ik al zei dat je arts wel naar je eigen borstbreedte moet kijken idd, want die van mij zijn te breed... Breder dan mijn eigen borstbreedte (dankzij die pc met een plank voor zijn kop van mij) en die springen dus echt onder mijn oksels uit.... Dat was dus ook niet wat ik gevraagd had, nu ben ik aangewezen op een hersteloperatie (waarschijnlijk bij iemand anders)

Maar het zijn idd wel dingen die je aan je arts kunt vragen :D

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingewikkeld allemaal. Idd wat best boobie zegt onder de spier kunnen ze breder worden. Wat je ook kan vragen: stel je plaatst ze boven de spier (dan drukt je spier de prothese niet plat) dan hoef je ook niet voor extra high te gaan + je oude prothese wordt gewoon gebruikt en je krijgt dan meer een gleufje? Heeee de oplossing haha. Successss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Tuurlijk ga ik voor je duimen. Mijn duimen zijn weer helemaal hersteld van al dat geduim dat ik hier al gedaan heb, dus, komt helemaal goed :)

Heb je op papier staan wat je gaat zeggen en vragen?? Dan vergeet je niks en ben je goed voorbereidt (bedoel dit niet betweterig he :) )

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben gisteravond bij mn PC geweest.

Op zich begreep hij mijn probleem wel, maar hij vond het er niet lelijk uit zien zei hij.

Wat hij mij voorstelde is om de Extra High profile te nemen met 545 cc .

Dat is dan een breedte van 13.25 en een projectie van 6.3.

En dan zouden ze iets meer naar elkaar toe komen. En er zou meer bolling komen.

Tja ik ben gewoon breed rug/borst maar dit zou het wel iets oplossen.

Maar ik krijg morgen een telefoontje over wat het mij gaat kosten, want er hangt wel een prijskaartje aan.

En dan ligt het eraan wat het mij gaat kosten, of ik het dan wel of niet doe. Ik wil het wel heel graag, maar niet tegen elke prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DIESEL!!! Dat vind ik niet normaal!!! Dit is meer dan alleen klagen over een esthetisch resultaat! Dat je de prothesen zou moeten betalen, oke, maar dat je een double bubble hebt, dat is een fout van je arts!! Dat had hij van te voren beter moeten inschatten!!

Die 545 kan wel echt prachtig worden, Yasje heeft deze, check haar foto's :D

Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt hoor! en als het je niet bevalt, zou ik er verder mee gaan en misschien (lees: zeker) ergens een second opinion vragen!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Hij heeft het woord Double bubble niet in zijn mond gehad hoor.

hij vond het er mooi uit zien, maar ik zei dat ik niet tevreden was, te weinig vulling, bolling is weg.

Hij zegt dat het door mn huid komt, dat die al zo is opgerekt.

Dus ik vraag aan hem: Kan dat dan zo snel, binnen 1 jaar. Hij zei JA. Tja dan ben je uitgelult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Diesel, dan ben je niet uitgelult!!!! Jouw arts probeert het op die manier en dat moet je NIET accepteren!! Je weet hoe het mij vergaan is he! Echt jij hebt echt een reden om terug te gaan en dat hij het er mooi uit vindt zien, interesseert me geen reet. Hij vindt het ook niet mooi! Ga daar maar vanuit. Als zijn vrouw dit had, zou hij wel anders praten! Je moet met feiten naar hem toe gaan en hem een schop onder zijn kont geven en ook praten met de directie, gewoon een klacht indienen. Ja, ik weet het, dat klinkt allemaal eng en zo, maar jij moet gewoon gehoord worden, en geholpen!! Dit heeft niets te maken met alleen maar jouw huid!

Jij moet het mooi vinden, en jij moet je gehoord voelen! Jij hebt heel veel geld betaald, maar niet voor dit resultaat!! Daar zal een directie, of klachtencomissie het helemaal mee eens zijn!

Als je hulp nodig hebt, stuur ff pb of zo, ik help je graag! Niet om arro over te komen, maar ik kan het niet hebben hoor, als mensen afgescheept worden!

Liefs :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel ,

Niet om de boel op te ruien maar BB heeft wel gelijk .

Dit voelt aan als een typisch gevalletje van afschepen .

Zeker een als je een double bouble hebt , fijn als iemand zn dominantie zo laat gelden zodat jij je woorden gaat inslikken .

BB is erg fisty ( engels voor lekker pittig :D)

En wet zich goed te verwoorden dat is een voordeel .

SUCSES!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.