Ga naar inhoud

Maattabel van een 'echte' lingeriezaak


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Sommige van ons willen hun bh maat opmeten. Op internet staan vele site's waar dat kan. Maar ik merk dat de 'gewone' winkels zoals Hema, Otto en Hunkemoller enz een heel andere maattabel aanhouden dan de 'betere' lingeriezaken. Onderstaand een maattabel van:

http://www.farfallina.nl/maattabel

Ik denk zelf dat deze wat nauwkeuriger is? Misschien hebben jullie hier wat aan?

PS: ze verkopen leuk spul :) + Farfallina levert ook halve cupmaat (cup DD, cup FF, cup GG, cup HH en cup JJ. Vooral bij de grotere cupmaten zitten veel vrouwen precies tussen twee maten in. Kies dan voor een tussenmaat. Leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo jullie hebben grote ... Hihi. Maar toch, ik denk dat de maten veranderen ook omdat de mens groter en zwaarder wordt. Ook bv bij de sportschool als vrouw mag je bmi niet hoger zijn dan 25 maar omdat ierdereen maar vreet worden die normen ook steeds hoger.

Dus wat vroeger groot of gemiddeld bv een B, is nu klein? Nu willen vrouwen minstens een C en is ook gemiddeld. Ik vind de maten bij de hunk en hema vrij standaard en je zal maar een tussenmaat hebben? Nou ja ik weet het ook niet meer. Ik heb daar een 70DD en bij de hunk en 75B??

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG, ik kan mn maat niet eens vinden..hij gaat "maar" tot cup L :98:

Nope...tabel definitief afgezworen :P

Jammer, was een leuke tabel.

Maar cijfers gelden niet voor protheseborsten denk ik :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahahah jaaaaa dat was cynisch bedoeld hè! hahahahaha uiteraard is cup L helemaal bizar :45:

Daar kan ik met mn boobs én mn hoofd in lijkt mij! Ach ik snap het al...dat is een undercoverbh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha maf! Haha gekke meiden :) maar t klopt ook niet. Stel je heb hele grote borsten maar ze hangen tot je navel dan is de projectie lager dan bij ons, maar je moet al dat vlees wel in een cup krijgen en dan heb je volgens die tabellen een 90aaaa? Ik denk dat het bij ons wel klopt omdat neppers meer rond zijn en vallen mooi in een cup. Och ik hou het bij 75C dan lijkt t toch nog iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik deze tabel 14 jaar geleden had gezien dat had ik er misschien niet eens aan hoeven beginnen!

Net bij Hunkemoller geweest, ze hadden welgeteld 1 bh in 70e, maar hij past wel perfect.

Het ziet er niet uit als een e, maar het staat toch mooi in het labeltje! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Ik heb bij Farfalina al een bikini besteld, van het engelse merk Panache. Was wel echt aan het twjfelen over de maat. Zal ik een 75E nemen of een 75DD. Heb toch voor de 75E gekozen en die past perfect. Ze "helpen" je ook goed daar. Heb meermaals contact per mail gehad over de maten, aangezien ik zo twijfelde. Persoonlijk vind ik zelf de voorgevormde modelletjes mij beter passen als de ongevormde. Had nl ook een ongevormde bikini besteld maar omdat een borst met protheses toch wat stugger is, hield ik vooraan op tepelhoogte nog wat ruimte over, terwijl de breedte wel goed pastte. Een natuurlijke borst valt dan toch beter in een los modelletje, daarom zweer ik bij voorgevormde modellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

dan kom ik uit op een 75E

Over 4 weken mag ik echt gaan shoppen en passen en zal ik het meemaken.

Dat gaat geld kosten k...tsjing! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobsie

Lucky toch door jou ging ik nog even naar de bikini's kijken nieuwsgierig als ik ben en jahoor heb er weer eentje gespot :( dit gaat met portomonee niet leuk vinden :45: hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Lucky toch door jou ging ik nog even naar de bikini's kijken nieuwsgierig als ik ben en jahoor heb er weer eentje gespot :( dit gaat met portomonee niet leuk vinden :45: hihi

Liefs

Hey Erika, portomonnee al leeg?? :141:

Nog iets besteld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.