Ga naar inhoud

cup maat bepalen


tjikkie

Aanbevolen berichten

hallo meiden,

misschien is het al wel eerder gevraagd maar kan er niet veel over vinden....

hoe bepalen jullie je cup maat?

doen jullie dat aan de hand van BH maten of aan de hand van maat tabellen?

als ik het via maat tabel doe heb ik een AA en als ik naar bh's(H&M) kijk heb ik een B(dan is het niet zo dat ik inkijk heb omdat ik graag groter wil ;) )

nou wil ik in januari ook een BV doen maar dan zou ik graag een D willen maar als ik nu AA heb is dat knetter groot ineens....

hoor graag jullie meningen erover

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bh de past...die maat heb je gewoon ;) Volgens de tabel heb ik cupmaat K....nou, dat denk ik dus echt van niet hoor!!!

Die tabelletjes zijn maar cijfers, en hoe ze het bedacht hebben..?? Geen idee, ik weet alleen dat het háást nooit klopt.

Anders pas je eens een AA? Dan weet je zeker of je die cupmaat wel/niet past.

En al zou die passen.. van een aa naar een d is best mogelijk hoor, maak je daarover geen zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn advies is gewoon passen!!

Ik heb al zoveel tabellen op gezocht en er klopt er geen 1. De pc heeft mijn maat opgenomen en is er zeker van dat ik 70C heb, maar ik kom in de praktijk toch echt uit op een 70E die zelfs vaak nog te klein is!!! Een behoorlijk verschil dus.

Volgens mij vallen nepborsten ook groter uit dan ze zijn. Ik heb een 70C bh mee genomen naar hem, maar ik kreeg mijn borsten er niet eens in : / Puilde aan alle kanten uit.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.