Ga naar inhoud

kliniek ATS in Vlijmen


mloes_x

Aanbevolen berichten

hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier en wil dolgraag nieuwe borsten!

Mijn eerste stap is gezet en heb al een eerste consult gehad bij de ATS kliniek in Vlijmen.

Alleen ben ik er nog niet zeker van of ik het hier wel wil doen omdat ik er hier NIEMAND over hoor

Is dit om een specifieke reden?

Ik twijfel tussen bergman, velthuis, ACCZ en ATS.

Zou ik mogen weten wat jullie doorslaggevende conclusie is geweest om voor een kliniek te kiezen?

(Bij ATS hebben ze gezegt dat ik Natrelle 295-310cc krijg. Onder de borstspier. Ronde vorm. Operatie via de borstplooi.

van een hele klein A naar een grote C.)

Liefs, Marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel bonfire voor je reactie!

maar ik vind het toch niet fijn dat ik er verder niemand over hoor, over de ATS kliniek..

ik zit nu al dagen het hele forum af te speuren en te lezen, en ik heb besloten om niet bij de ACCZ te gaan (ivm met 2 vrouwen die daar zijn overleden)

en ook niet bij bergman en veldhuis omdat ze daar niet altijd veel cc's willen gebruiken.

Eindconlusie: Be-Clinic bij Dr. Frank Plovier.

Zoveel goede en fijne verhalen gelezen. hij zou DE pc zijn.

Ik ga binnenkort een consult plannen, nu nog even sparen voor mijn borstvergroting. ik kan niet wachtte!!

Liefs, Marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een erg goed gevoel bij mijn arts gekregen, maar idd er is niet veel over te lezen.

Het geen wat ik erover kan vinden is dat ze hun werk goed doen, maar heel veel kan ik niet vinden.

Ik snap dat je dan voor een bekendere kliniek wil kiezen.

Maar je kan natuurlijk altijd meerdere consulten plannen en dan op je gevoel afgaan.

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Ik heb hier ook een consult gehad en ben via een vriendin hier terecht gekomen.

Ik heb 11 juni een operatie in Boxtel bij dr. Hermes.

Hoi Bonfire,

weet je zo de naam en/of de gegevens van de Kliniek in Boxtel, ik wordt daar waarschijnlijk geopereerd door Schiettecatte via ABC in Veldhoven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.