Ga naar inhoud

mezelf even voorstellen...


tettie

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier en wil me graag voorstellen...

Al jaren dub ik over al dan niet een borstvergroting :mellow: nu heb ik al een paar dokters afgegaan, de laatste is me het beste bevallen en denk dat ik ervoor ga!!!

Had al een professor bezocht maar die stelde me echt niet gerust hoor.... die wou vet uit billen naar borsten spuiten en voor mijn spier de prothese plaatsen zelfs al heb ik daar bijna geen vetweefsel en zou de prothese zichtbaar zijn.... weer oplossen met vet van billen, en wat als je afvalt??? soit... deze direct afgeschreven dus :P

Normaal ga ik op 21 september binnen in prive kliniek van beaucare... is een vrouwelijke arts, DR Sara Ulens... heb al een idee van hoe ik mijn borsten wil, nu nog een lange periode van wachten... maar kan niet anders, zijn nog twee vakanties gepland en dat kan niet als je net geopereerd bent natuurlijk... en moest ook vakantie nemen van werk: dus 21 /09/2012 wordt de dag!! wel heb ik beetje angst...

Zo van wat als het misgaat enzo... hopelijk kunnen jullie me hier wat raad en verhalen vertellen...

Heb hier al hele mooie foto's gezien ook, en allemaal zo een mooie borsten nu!!!!

Echt jaloers ben ik erop :)

Ga zo blij zijn als ik er ook heb, mijn vriend zegt me ook dat ik dat gewoon moet doen, dat het nu voor de artsen gewoon operaties zijn die ze elke dag uitvoeren en er niet echt veel kan misgaan... toch heb ik nog schrik, beetje... maar wil doorgaan!

Wil mezelf weer vrouw voelen en borsten hebben :3:

alvast bedankt voor jullie reacties

Dikke knuffel Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ,

welkom hier en proficiat !

beucare staat alleen hier op het forum zeer slecht aangeschreven ...wil je niet demotiveren hoor juist totaal niet ,maar zou wel even goed alles doorlezen erover hier .

Ik zou zelf er voor geen goud naar toe durven na alle nare verhalen hier .....

Zijn ook andere hele goede klinieken in belgie zou er zeker even naar gaan kijken .

Ik zelf ben bij Be-clinic geholpen bij Dr.Plovier zoals heeeeel veeel andere vrouwen hier .

Mag gerust even naar mn foto's kijken ....

Heel veel sucses!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ga je in het topic volgen! vooral omdat we dicht bij elkaar zitten met de operaties.

Lees inderdaad even goed het hele topic door. heb je maar 1 consult gehad? of ben je ook bij meerdere chirurgen geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missboobymoon... ja, heb het gelezen... heb al meerdere klinieken afgegaan... bij deze een goed gevoel, ja die verhalen... gaan over pip en verloren dossiers, kan enkel zeggen dat ik daar goed ontvangen ben, er tijd genomen was voor mijn vragen enzo... had ook gevraagd of ik dan ook het certificaat van mijn implantaten direct mee kreeg na operatie en dat gaat gebeuren,.

er zijn overal positieve en negatieve ervaringen eh... en de negatieve lees je dan eerder, verder klagen die vrouwen niet over de dokter tijdens de operatie,of over de borsten maar gaat hier om een certificaat en uitleg... mij gaat het om de operatie en er me verzekerd dat ik mijn certificaat direct meeneem naar huis... volstaat voor me.

Ik ben al 2,5 jaar bezig met chirurgen bezoeken enzo... deze heeft me eindelijk het gevoel gegeven dat ik zocht... ga me nu niet van slag laten maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze zelf nu nog heel hoog zitten en zie ze nog niet erg zakken.

Het schijnt dat ze in de 5e en 6e week heel erg veranderen

Verder heeft het echt wel een half jaar tot een jaar nodig om de definitieve vorm te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.