Ga naar inhoud

Gevoel eigen borst na bv?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames,

Ik heb toch nog even een vraagje over het gevoel van je eigen borst na een bv. Op dit moment heb ik een mooi handje vol, waar ik goed in kan knijpen en kneden en dat het lekker zacht is. Ik vraag mij of hoe dat gevoel na een bv zal zijn. Voel je dan nog gewoon je eigen borstweefsel of alleen nog maar de prothese?

In mijn beleving kan het als volgt:

- de prothese zit achter je eigen borstweefsel en duwt als het ware je eigen borstweefsel naar voren. In dat geval zal je na de bv je eigen borstweefsel voelen.

- je eigen borstweefsel zal worden uitgerekt/verspreid over de prothese en daardoor dunner worden omdat je borstweefsel verspreid moet worden over een groter oppervlak (als een ballon die wordt opgeblazen en daardoor uitrekt/dunner wordt) , waardoor je veel minder je eigen borstweefsel zal voelen en toch meer de prothese.

Ben toch een beetje bang dat het straks heel anders zal aanvoelen, dat ik niet meer mijn eigen borst voel maar alleen nog de prothese.

Heeft iemand een idee? Misschien mensen die ook van te voren al wat hadden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ,

Ik had ook een klein handje vol waar ik wel in kon kneden .....moet zeggen dat mn "nep" borsten zeker niet slecht aanvoelen en ze steeds zachter aan het worden zijn ...

Vind ze iniedergeval niet als ballen aanvoelen maar steeds natuurlijker .. ik heb ze dualplane en ben bijna 2 maanden po ze zeggen dat het met 3 maanden naar ongeveer 1 jaar steeds natuurlijker gaan vallen en aanvoelen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij kan je het verschil helemaal niet voelen. Ik ben nu een maand po en heb 260 low profile 85 procent gevuld op de spier gehad. Ik had hiervoor al een stevig handje vol. Mijn borsten voelen nu hetzelfde aan alleen dan groter. De hardheid van het vocht na de operatie is steeds zachter en zachter aan het worden. Moet ook zeggen dat ik vooralsnog geen randen kan voelen. Ook als ik in mijn borsten duw met een vinger voelt het niet anders aan. Alleen groter :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikheb een mini handje vol en nu na mijnbv(na bijna2 jaar)vind ik ze echt heel zacht! Het speelt wel mee de hoeveelheid weefsel dat je hebtmaar ik met mijn 70atje heb nu lekkere zachte boobies hoor:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.