Ga naar inhoud

Lienepiene : 2 juli 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

gefeliciteerd :116: ..

benieuwd hoe ht is gegaan ik word 13 aug geholpen door dr verdonck....

kuss kim 30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag operatie om 10 na 8 kwam ik er aan dan moet je je uitkleden en een badjas en slippers etc. aandoen die je van hen krijgt. Ook moet je een suppo steken, dat was minder prettig :P

en om 9uur werd ik geroepen voor de operatie.

Allemaal heel vriendelijk personeel vind ik!

Eenmaal op de operatie tafel ging het allemaal heel snel. Ik weet dat de dokter me 2 keer vroeg of het al begon te werken en dan was ik weg. Het was voor mij de eerste operatie ooit, en het viel allemaal reuze mee !

was wel een beetje duizelig tijdens het wakker worden, maar dat ging ook al weer snel over.

Eenmaal thuis begon de miserie. Maandag was de opratie, nu zijn we woensdag.

Gisteren kon ik de pijn op momenten echt niet meer aan. Vandaag gaat het al veel beter enkel wanneer ik van houding verander doen mijn borsten enorm pijn voor een paar minuten.

Hopelijk is dat morgen ook weer heel wat minder..

Dat was het voor vandaag, zal in de loop van de week nog een verslagje schrijven. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rustig aan wijfie, je moet maar zo denken dat de eerste week een ramp is en va de tweede week wordt alles veel dragelijker. T beste meid. Derde week kan je echt wel meer ervan genieten. Hou vol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid met je nieuwe aanwinst!!

Idd wat Miss Sport zegt, de eerste week is het ergste. Maar als je doet wat BB zegt, onze forum doc ;) dan komt het helemaal goed.

Geintje.. maar ze heeft wel gelijk.. als je volgens een vast schema pijnstilling slikt is het prima te doen. Vergeet je er eentje, dan koop je het af, want dan zul je weer pijn hebben.

Ik heb de eerste 2,5 week pijnstilling geslikt en in week drie kun je meestal zonder.

Goed rusten, al was ik daar zelf slecht in. Maar lekker heel de dag niets doen, bankhangen, filmpje kijken, forummen.. wel af en toe bewegen anders word alles zo stijf, maar jezelf zoveel mogelijk laten verwennen.

Probeer er van te genieten, voor mij was het moeilijk, ik begon er eind tweede week pas vrede mee te krijgen dat ik niets kon en mocht. :)

Succes meid en geloof ons.. het is snel weer voorbij.. ik ben nu 3wkn PO en mijn dagelijks ritme is weer zoals voorheen.

Ik kan nog niet alles, maar de pijn is sneller weg dan je in de gaten hebt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat alles al veel beter ! Alleen nog wat last van bewegingen met mijn armen en af en toe een steek in de borsten.

Ook jeukt dat steunverband enorm hard ! Hebben jullie het de volle 2 weken gedragen?

Maandag moet ik terug aan het werk. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi lienepiene,

zie dat je al geopereerd bent door dr. verdonck. Hoe is jou ervaring? Ik wordt 9 augustus geopereerd door hem en ben erg benieuwd naar andere ervaringen.

groetjes musje2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.