Ga naar inhoud

Problemen BeClinic?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wou eens vragen of er dames waren die seriuese problemen hebben gehad met Be-clinic?

Ik heb binnekort een borstvergroting daar en heb er met mijn ouders over gesproken, ook al lijken ze er niet blij mee dat ik dit doe.

Nu kwam mijn moeder met het verhaal dat haar huisdokter dit zou afraden aangezien er '' blijkbaar '' veel problemen zijn met dit kliniek en dat ze je niet helpen als je een probleem hebt achteraf... :(

Wat ik raar vind na al de goede commentaar ik lees en ik ken Dr Plovier niet maar heb er een goed gevoel bij hem te vertrouwen, maar nu begin ik toch met twijfels te zitten :22:

En doet hij enkel zijn zin? Want ik wil echt niet meer dan een kleine of gewone C cup... :o

Iemand ervaringen?

Lieve groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai hai ,

Mag zonder problemen ook haha

Ik ben er heel tevreden over vooral het resultaat .

Lees al een tijdje mee op dit forum en volgens mij heeft hij tot nu toe het nog altijd opgelost als er iets mis was .

Na consulten zijn ook geen probleem alleen het rijden is wat verder.

Ik heb zelf ook bij mn huisarts gechekt omdat ik ook een beetje bang was dat in belgie mischien sneller mis kon gaan , maar mijn huisarts zei dat in belgie hele goeie artsen zijn als je het maar goed nachekt.

Al met al dus een prima ervaring gehad en kwa contakt ook niets te klagen .

Mijn enigste minpunt was dat het wat lang duurde met de zuster die kwam , maar kan dat nou niet echt zwaar negatief noemen.

Sucses!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook alles zonder problemen en volgens afspraak verlopen, en nadien een nacontrole gehad waarbij hij netjes nog even mn borsten bekeek en voelde om te kijken of alles in orde was. En ik ben tevreden met het resultaat :)

Ik ben alleen NIET duidelijk genoeg geweest over de maat! Ik had een foto laten zien (van Mii) als voorbeeld en aan de hand daarvan heeft hij toen 475cc geplaatst, terwijl hij op het consult zei 350-390cc te zou gaan plaatsen. Nu bekijkt hij tijdens de operatie wat nodig is om de borsten te bereiken die jij wilt, en dit doet hij vaker.

Ik heb er echter nooit duidelijk bij gezegd dat ik maximaal aantal cc of een max cupmaat wilde.. dus kan hem niets kwalijk nemen, hij had alleen de foto..

Dus als je echt een bepaalde maximale cup wilt, gewoon duidelijk zeggen tegen hem, en dan is er niets aan de hand. Hij doet wat jij wilt.

Wat wel beetje jammer was, was de franstalig zuster die ik kreeg... was niet heel handig.. hoop gebaren gebruikt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu kwam mijn moeder met het verhaal dat haar huisdokter dit zou afraden aangezien er '' blijkbaar '' veel problemen zijn met dit kliniek en dat ze je niet helpen als je een probleem hebt achteraf... :(

Ik denk dat BeClinic, en dan met name dr Plovier, met kop en schouders uitsteekt boven andere klinieken ivm de hulp bij problemen achteraf!

Ik heb nog nooit gelezen dat hij iemand terug heeft gestuurd met het verhaal "wacht nog maar even 6 mnd af"....dat lees je elders wel vaak.

Nee.... tenzij je huisarts heel veel patienten in zijn bestand heeft die verder geen internet hebben en hun ervaringen niet op internet delen...kan ik me werkelijk niet voorstellen dat er iemand is die niet tevreden is over de manier van 'problemen oplossen achteraf'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet gewoon heel duidelijk zeggen wat je wilt. Ik heb toen heel duidelijk gezegd, dat ik niet meer wilde dan 400cc en ik heb ook 400 cc gekregen. Hoewel ik het achteraf niet erg had gevonden om wat meer te hebben :) Als je goed naar zijn advies luistert en duidelijk vertelt wat je wilt komt het helemaal goed.

Ook op de nacontrole werd ik keurig geholpen. Ik heb nu 25 juni weer een afspraak voor nacontrole omdat ik bepaalde klachten heb. Dus ik ben benieuwd hoe ik dan geholpen wordt. Ik hoop goed, want ik moet er wel 3 uur voor rijden.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook alleen veel goede commentaar gelezen over hem en heb er nu alle vertrouwen in.

Enkel niet leuk als mijn moeder zo afkomt, mss is het enkel om mij schrik aan te jagen omdat ze dit niet wil, maar mijn besluit staat vast :44:

Bedankt voor jullie commentaar! :53:

Knuffels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.