Ga naar inhoud

Bbc : 7 mei 2012 : Dr. van Drunen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 7 mei jl geopereerd in de Bergman kliniek. Had een aa cup en hb 325 cc rond onder spier gekregen.

Nou weet ik dat zwelling normaal is maar vind ze echt giga!!!!! Ben er gewoon beetje depri van:(

Herkennnen jullie dit?

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa heel herkenbaar. Ze zijn af en toe zacht. Die van mij zwellen zo nu en dan op aan de bovenkant. Maar ik vond het idd mega, maar wel mooi. Ze gaan nog slinken hè. Geen zorgen. Net wanneer je aan de grote gewend bent geraakt, dan wordt t minder. En dan horen we je vast weer terug, omdat je ze eigenlijk wel een maatje groter had gewild hahah. Gaat alles goed voor de rest?

Ik ben 3-5 geholpen aan 320cc ruw onder de spier. en nog steeds heel moe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal dat je ze groot vind eh .

Er zat jaaaaaaaaaaren niks ;-)

Vond die van mij ook te groot en ben met 335cc van een kleine B naar grote C gegaan .

Dat went , ontzwelt en daalt in > véél geduld !

Tussen week 3 en 6 veranderen je bosrsten het snelst .

Je ziet het uiteindelijke rezultaat pas na een maand of 3 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh god, ik heb er sinds 27/04 375cc fm anatomisch!

Ik zit met hetzelfde probleem, en wacht net als jij af, ze zijn bij mij al wat geslonken, maar bekijk de pics eens, en dan zie je het zelf ook wel!! Veel geluk, en hou me op de hoogte ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Tja...te groot. Je moet het ook zo zien...het gaat heel snel zo een lichaamsverandering.

Eerst heel weinig op je borst...je gaat slapen en dan ineens volle borsten.

Het duurt even voor je er aan went. Normaal duren lichaamsveranderingen veel langer.... en dat gaat het geleidelijk.

Ze slinken inderdaad de eerste weken.

Ik heb zelf alleen de ervaring dat ik ze te groot bleef vinden. Niet schrikken hoor! Want het gebeurd zelden

dat vrouwen ze Te groot blijven vinden. Ik heb net een heroparatie achter de rug. Ik ben van 265CC naar 175CC gegaan.

Maar nogmaals, geef het tijd! Ze slinken en ze zakken iets.

Veel liefs en sterkte met je herstel,

Nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste week was ik dol gelukkig en daarna voelde het zo vreselijk groot ! heb echt 2 weken er tegen aan gehikt ......maar nu dol gelukkig ..heb gewoon ontzettend moeten wennen .

Zoals b cupje zegt je bent het al jaren gewent om ze niet te hebben .

Ik ben zelf ontzettend blij ermee nu alles staat mooi en voel me sexy en meer vrouw .

Vaak is het een kwestie van wennen .......maar kan ook anders zoals je hierboven bij nana leest .......en je kan dus terug ...dat moet ook wel een gerusttellend gevoel geven ..

Had ik meself ook voorgenomen ..ben ik nu echt over een maand niet happy dan ga ik terug!

Sucses en ben benieuwd wat je over een paar weken vind :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

om je toch ook nog even gerust te stellen....

wat miss sport al zegt,zodra je eindelijk vrede heb met je nieuwe size dan slinkt de zwelling en hoop dat dat het daarbij blijft want anders worden ze zo klein :20: voor jou gevoel dan he.... geef het een paar weken de tijd en je zal zien dat het goedkomt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

hey hallo,

fijn dat je nu zo blij bent...Over een paar weken ben je er helemaal aan gewend en denk je mss ; is dat alles?? :45:

Heb ik nl ook gehad, maar nu, na 7 maanden ben ik gewoon zo blij. Als ik mijn BH-tje van voor mijn BV tevoorschijn haal, denk ik wauw..wat een verschil. en te groot is volgens mij ook niet altijd handig. Nu, met mijn 75E kan ik nog in reguliere zaken leuke Bh's en bikini's kopen. Als het een F cup geworden zou zijn, word het al veel moeilijker.

Nou meid, nog effe geduld en dan mag je shoppen..dat gaat geld kosten

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

2 weken terug heb ik bv gehad en nu zag ik bij hema een soort bh zonder beugel maar gevoerd (geen vulling).

Leek op sport bh maar dan wat dikkere stof. Ik word namelijk beetje gek van stijve tepels die je overal doorheen ziet.

Vraag me af of dit mag.

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte met je nieuwe boobs. Ja dit mag wel, als ie maar de boel stevig bij elkaar houd. Idd geen beugel. Die bh wordt de lucht in geprezen. Ik ben er zelf er ook naar opzoek geweest, maar ik ben er geen fan van. Bij een geschikte bh kijk ik naar alles en die van de Hema had veel minpunten voor mij, zoals (zachte) brede band ivm litteken, schouderbandtjes niet snijdend zijn, sluiting en ingang, duurzaamheid, cupvorm enz. Veeleisend hè. Maar alles voor m'n boobs. Ik ben erg geslaagd in de speciaalzaken. Ietjes duurder maar wel superstevig, later na herstel om mee te sporten. Dus je hoeft niks te kopen voor niks. Kiesjejuistesportbh.nl, anamamelle.nl succes

Van harte met je nieuwe boobs. Ja dit mag wel, als ie maar de boel stevig bij elkaar houd. Idd geen beugel. Die bh wordt de lucht in geprezen. Ik ben er zelf er ook naar opzoek geweest, maar ik ben er geen fan van. Bij een geschikte bh kijk ik naar alles en die van de Hema had veel minpunten voor mij, zoals (zachte) brede band ivm litteken, schouderbandtjes niet snijdend zijn, sluiting en ingang, duurzaamheid, cupvorm enz. Veeleisend hè. Maar alles voor m'n boobs. Ik ben erg geslaagd in de speciaalzaken. Ietjes duurder maar wel superstevig, later na herstel om mee te sporten. Dus je hoeft niks te kopen voor niks. Kiesjejuistesportbh.nl, anamamelle.nl succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het een beetje verkeerd beschreven. De Hema bh had een paar minpuntjes. En de dingen waar ik op let bij een goede steun bh zijn...,zoals (zachte) de rest volgt wat hier boven staat.

Kortom zo ieder haar eigen smaak. Succes en misschien is het wel een topper voor jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.