Jump to content

Bboob: consult Mister Plovier :)

Recommended Posts

Hello,

Om de nieuwschierigheid van sommigen te stillen.... hierbij een nieuw topicje :46:

Ik blijf ontevreden over me boobs: grootte, geen decoleté en het famous verschil.

Daar het vertrouwen in mijn oorspronkelijke arts zoek is, heb ik al 2 consults achter de rug ivm een second opinion... Dr. Demeyere en Dr. Plovier.

Deze had ik beter al bezocht voor de laatste wissel, maar daar ik een herstel ook nodig had door me hoge tiet vond ik het makkelijker het samen te doen... NOT dus! Het resultaat is gekend....

Verslagje ivm Dr. Demeyere heb ik achtergelaten in het topic van BB, daar zij daar ook even langs zal huppelen. Heel goed consult gehad, super aangename en vooral eerlijke man. Maar in mijn geval zal t hem niet worden: hij stelde mij gewoon een groter aantal cc voor, opnieuw achter de spier waardoor mijn boobs breder zouden worden en er van het befaamde spleetje ook geen sprake zou zijn. Maar de lieve man was het met me eens dat het niet goed was....

Heb getwijfeld over een consult bij Dr. Plovier, daar er hier toch wat mensen niet echt pro zijn. Maar hey, niets mis met een consultje hé :44: En daar mijn voorkeur naar de hoge cc's gaat schieten er niet veel Belgische tietendokters meer over...

Here we go...

3 uur gereden, file file en nog eens file...

Kom ik daar half uur te laat aan en hij moest eigenlijk echt weg... ( was zijn laatste patientje van 17h30 tot 18h... )

Eerste indruk was 'snel snel, vooruit met die banaan'... fichetje ingevuld met mijn gegevens, heel zakelijk en zo...

En opeens dook hij op vanachter zijn blad: 'En wat kan ik voor u doen?'.... Leek er al meer op :106:

Na mijn verhaal, tieten bloot.... 'Maar u hebt geen decolleté! met 700 cc zou dat toch in orde moeten zijn!' The man reads my mind...

Onmiddellijk gaf hij aan de de ene spier niet ver genoeg naar t midden losgemaakt was waardoor ze langs de zijnkant wel groot en breed zijn maar in vooraanzicht niet... en het verschil komt ook hierdoor: te veel cc in een te kleine pocket... het befaamde opgeplakte bal effect....

Meetlintje, cijfertjes opschrijven,....

De conclusie volgens hem: hij kan mijn situatie volgens hem gewoon fixen...

Dualplane, niet verder rotzooien achter de spier die in mijn geval blijkbaar veel cc's doet smelten, spier verder losmaken naar binnen toe... en meer cc natuurlijk als ik dat wil...

UIteindelijk tot 18h30 aan de balie staan babbelen en met een fijn gevoel vertrokken.

Het befaamde charisma van de man ontgaat mij volledig, maar hij lijkt mij wel een heel kundige arts te zijn. Hij zocht in mijn geval dan toch echt naar een oplossing ( heb ook verschillende protheses gezien en zo, onder andere eentje van 1500 cc hahahaha, zo groot als me hoofd ) en is nog bezig soorten protheses voor me op te zoeken die binnen mijn diameter van 15 kunnen met de projectie en vorm die ik wil. Dit nog zonder een operatie vast te zetten, dus vind ik heel fijn van hem.

Als, en ik zeg ALS ik ga wisselen, zal het bij deze fijne mijnheer zijn....

ALS he dames... :)

Hopelijk zijn de nieuwschierigen nu even gerustgesteld,

Greetz,

Kaatje

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

hey Kaatje

Weet je wat ik zo grappig vind.... We zitten een beetje in hetzelfde schuitje.... Allebei ontevreden, allebei consulten aan het plannen, allebei op zoek naar het beste!! En allebei op zoek naar: Deze keer moet het WEL goed zijn!

Het enig verschil tussen ons is dat jij al voor de derde wissel gaat, ALS je gaat. En ik voor mijn eerste :D

Fijn dat het gesprek bij Plovier zo lekker ging en dat je met een goed gevoel naar buiten gekomen bent! Ik ben heel benieuwd wat uiteindelijk jouw beslissing gaat worden!!

Misschien gaan we wel weer 'samen' onder het mes! :D

Uhm, ff een vraagje hè, Jij hebt ze nu volledig achter de spier en Demeyere wilde ze ook weer helemaal achter de spier plaatsen en Plovier dual plane..... Is de enige reden van het dual plane, omdat er dan minder cc gaan wegvallen?

liefs, BB

hey Kaatje

Weet je wat ik zo grappig vind.... We zitten een beetje in hetzelfde schuitje.... Allebei ontevreden, allebei consulten aan het plannen, allebei op zoek naar het beste!! En allebei op zoek naar: Deze keer moet het WEL goed zijn!

Het enig verschil tussen ons is dat jij al voor de derde wissel gaat, ALS je gaat. En ik voor mijn eerste :D

Fijn dat het gesprek bij Plovier zo lekker ging en dat je met een goed gevoel naar buiten gekomen bent! Ik ben heel benieuwd wat uiteindelijk jouw beslissing gaat worden!!

Misschien gaan we wel weer 'samen' onder het mes! :D

Uhm, ff een vraagje hè, Jij hebt ze nu volledig achter de spier en Demeyere wilde ze ook weer helemaal achter de spier plaatsen en Plovier dual plane..... Is de enige reden van het dual plane, omdat er dan minder cc gaan wegvallen?

liefs, BB

Het ging er hem vooral over dat t iets natuurlijker zou zijn ( als dat nog kan met het aantal cc's waar het over begint te gaan ), ze zouden ook normaler meebewegen.

En inderdaad, er zou iets minder cc wegvallen, logisch ook lijkt me als t grootste deel voor komt.

Bij achter is het volgens hem toch altijd afwachten hoe de spier de prothese gaat 'vervormen' zeg maar. ( denk dat ik super spieren heb :) )

Ben eigenlijk vooral blij dat toch beide artsen het met me eens waren dat t niet goed was en dat het volgens plovier op te lossen valt...

Stuff to think about

Ben echt héél blij dat je Plovier persoonlijk hebt kunnen ervaren, en daarmee tot de conclusie bent gekomen dat het een kundige man is.

Hij geeft je zo even op een presenteerblaadje aan waar het euvel hem in zit, en dat is toch wel ontzettend belangrijk. Zeker omdat je alle keren dit probleem (vorm) hebt gehad, en omdat het alle keren niet is opgelost...terwijl het zo 'simpel' lijkt.

Had inderdaad maar voor je 3e wissel naar Plovier gegaan, maarja.. als als.... dat is altijd achteraf he.

Heeeel fijn dat je nu in ieder geval een antwoord weet op je priemende vragen, en dat je ook zeker weet dat het goed kan komen, nu of in de toekomst.

En dat je dat charisma niet hebt kunnen ontdekken, dat vergeef ik je ;) Maar dat komt nog wel :P

Hey Piep,

Jij mag naar het charisma toe weldra... Laat nog beetje over he!

Het enige waar ik schrik voor heb is wat jij voor hebt!

Je bent tegelijk mijn voorbeeld en schrik :)

Ik heb nog geen enkele bv via de borstplooi gehad en om nu zo'n volume en dus druk op dat lidteken te gaan zetten... Pfff...

Moeilijk...

Jaaaaa ik ga weer richting charisma! hahahaha! Gelukkig is hij ook kundig genoeg om zijn charisma niet te misbruiken :P

Maarre, ik snap je angst wel ....

Anderzijds, als het risico te groot is, dan neemt hij het risico niet. Je kan van zijn advies uitgaan!

Dat ik een infectie kreeg had niemand kunnen voorzien, maar neemt niet weg dat hij een zéér gewaagd risico heeft gelopen door een lift uit te voeren met z'on grote hoeveelheid cc's.

En ik zeg er eerlijk bij : als ik vantevoren had geweten dat er 900cc in zou komen,had ik het NOOIT gedaan, dan had ikzelf nooit bewust dat risico willen lopen.

Maaaaar, ik ben ook fair genoeg om (nu achteraf gezien) toe te geven dat als hij zich aan de afspraak had gehouden, tussen de 500-700 cc..het resultaat me wel zou zijn tegengevallen!!

Ik had mijn voorbeeldfoto bij, en dat was met 500-700cc gewoon niet te bereiken.

Dan stel ik mezelf de vraag : had ik liever 500-700cc gehad...zonder complicaties? Of had ik liever wat ik nu heb mét complicaties en een weg van 1 jaar voor t 'goed' is?

Dan zeg ik heel eerlijk..dan zou ik deze weg wéér bewandelen!

En ja... je loopt risico als je voor zoveel cc's gaat..maar als het je puur gaat om het 'niet dicht kunnen groeien' dan denk ik dat je risico aanwezig is, maar minder aanwezig dan bij een volledige borstlift! En nogmaals, als het te riskant is..dan doet hij t niet!! Hij heeft ook geen zin om daarna een kosteloze operatie, en gratis prothesen te plaatsen als het niet hoeft. Het herstel heb je zelf een beetje in de hand! Draag je bh non stop!!! en ga geen gekke dingen doen, ga niet tillen, ga niet springen enz enz. Zorg dat het in ieder geval de kans krijgt DICHT te groeien.

Maarja, komt tijd..komt raad. De toekomst zal het uitwijzen :D

Heel veel succes meid!

Maar ik vind je boobs eigenlijk super, mooi groot en wel degelijk decollete!

Ik kan nog steeds een hand tussen mn boobs leggen maar dit is gewoon de stand van mijn borsten kan ik wel een spleetje willen maar lukt gewoon niet ;)

Soms heb je een beeld in je hoofd wat je gewoon niet kan (hoeft niet bij jou te zijn!)

Toch heel veel succes en hoop dat je echt tevreden kunt zijn :D

Thnx Maris,

Volgens Plovier kan t dus heb goede hoop!

Nu kan t aan 1 kant als ik haar een duwtje geef, de andere zit echt breder. Nu klinkt t logisch als ik hem hoor en de ene niet genoeg maar binnen zou zitten!

Maar net zoals Piepke zegt, tijd brengt raad..

Ik hou jullie zeker op de hoogte als ik er uit ben, wil het aan de ene kant zooooo graag maar heb opeens de schrik te pakken ivm complicaties...

Complicaties kunnen helaas gebeuren, dat is met elke operatie zo. Dat betekend niet dat ze gebeuren natuurlijk. Piepke en ik hadden gewoon pech ;)

Ik moet zeggen dat ik dual-plane erg mee vind vallen, ik heb weinig last van 'Hardy' gehad, eigelijk helemaal niet...

Ik hoop dat je er uit komt meis!!

xxx

Thnx Rolling!

Heb ze al 3 keer achter gehad en dat viel reuze mee, dus dual overleef ik ook wel :)

En die complicaties, net wat je zegt, er overvalt mij gewoon opeens zo een stress!

En heb nog niet eens iets vastgelegd of zo...

Miss kun je met dit aantal cc dual wel het gewenste resultaat krijgen?

Dan dit de prothese niet geheel achter de spier en komt ie meer daan voren en binnen?

Miss niet logisch maar zou kunnen :D

Das wat Plovier denkt ja... Ander merk prothese, andere plaatsing en spier iets meer losmaken en hup: perfecte tieten!

Klinkt inderdaad heel simpel en logisch, maar is het oom zo he :)

Oom was ook :)

Hey Kaatje

Ik denk eigenlijk dat het met die complicaties wel zal meevallen, mits je je aan de voorschriften houdt... ;)

Niet tillen, de eerste twee weken ECHT rustig aan, idd wat piepke al zegt: nonstop bh aan. (misschien zelfs even stoppen met roken? :106: ) :D

Maar uiteraard blijft er dan een risico bestaan, al is het dan al kleiner....

Wat je uiteindelijk kiest, moet je kiezen voor je eigen geluk! Dat is het aller, allerbelangrijkste! Als jij op deze manier niet gelukkig bent, dan ben jij de enige die kan beslissen wat je doet en hoe je het doet!!

Heel veel succes met nadenken en het nemen van een beslissing! Misschien is het het waard om je af te vragen of het nemen van alle voorzorgsmaatregelen het je waard zijn om deze, waarschijnlijk definitieve, wissel te laten plaatsvinden, en daarmee de kans op mogelijke complicaties echt te minimaliseren. (En ja, ik weet hoe moeilijk het is om bijvoorbeeld te stoppen met roken, maar ach, voor een goed doel zou ik het wel weten :44: )

Liefs, BB

Jij bent echt zo een lieveke he :)

En ik hoop zoooooo dat t bij jou ook wordt zoals je wil, don't go my way BB :)

Ik zal goed luisteren hoor BB! :)

Tja dat wordt plannen in t najaar weer... Das echt t moeilijkste met de zaak, kan er echt geen 4-6 weken uit dus moet t in de kalmste periode gaan doen...

En geduld ja... Ik heb het gewoon niet vrees ik :)

Ja morgen naar Demeyere, hoop dat ik het red in een half uur... :44:

Zeg, die Avatar van jou? Waar kan ik die vinden.... Ik wil namelijk die tieten!! Dus die foto wil ik meenemen naar de pc's :D

Lijkt me extra high profile onder de spier? Of weet je toevallig de naam van die griet?

xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.