Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo Dames

Ik vroeg mij eens af vanaf hoeveel cc´s kunnen we spreken van groot ik denk zelf ongeveer vanaf 300cc maar ik ben niet zo thuis in dit alles. Misschien hebben jullie een idee of hebben jullie op consult van de arts te horen gekregen vanaf welke cc´s ze daadwerkelijk van GROOT spreken. Ik ben mij namelijk aan het oriënteren voor eem bv/lift want ben afgevallen en heb echt een hele lelijke hangende cup c lijken echt op oma borsten :102: . Maar ik wil ook alweer niet te groot heb namelijk gehoord op de tv van DE arts in Hollywood Dr 90201 dat grotere implantaten eerder gaan hangen en ik wil nu echt geen hangers meer. Dus dames brand maar los met de antwoorden.

Alvast bedankt

Gr 80 c

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

het is ook heel verschillend per persoon hoe het uitpakt kwa cc`s.

ik heb zelf 480 cc gekregenen die van mij hebben nu een natuurlijke vorm ( zie me fotos).

het ligt er denk ook aan of je rond of druppel neemt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

het is ook heel verschillend per persoon hoe het uitpakt kwa cc`s.

ik heb zelf 480 cc gekregenen die van mij hebben nu een natuurlijke vorm ( zie me fotos).

het ligt er denk ook aan of je rond of druppel neemt.

xx

En van welke cupmaat ben jij gegaan? Ze zien er trouwens prachtig uit! Ik zit zelf ook te hannesen met mijn cc's. Ik denk dat 450 net te weinig is van een B naar een E te willen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de chirurgenwereld wordt er over xl protheses gesproken als er meer dan 800cc ingaat.

Gemiddeld wordt er in ziekenhuizen bijvoorbeeld TOT 375cc ingekocht, daarna praten zij over 'grote hoeveelheden'.

Dit is een gemiddelde hè, mijn schoonzusje doet de inkoop en van haar weet ik dit.

Om het risico op hang zoveel mogelijk uit te sluiten lijkt me de combi : achter de borstspier plaatsen en een niet te grote hoeveelheid cc's ideaaaaaal!!!

Aan de andere kant.... over 12/15 jaar laat j ze toch weer verwisselen, mochten ze dan hangen ...dan gewoon wéér een lift ;) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Piepke

Maar ik vind die van jou toch wel erg mooi hoor. En je hebt gelijk je moet ze toch weer vervangen ; P. Ik zat er eerst over te denken om voor 500 cc te kiezen als ik besloten heb om het te laten doen. Maar door dat ik gehoord heb dat ze met veel cc´s binnen een paar maanden weer gaan hangen ben ik gaan twijfelen of ik het wil. Wil geen hang meer. Zijn er nog meer dames die hier iets over weten? En dames ik heb het niet over het uiteindelijke resultaat maar puur over de aantal cc´s.

Gr 80 C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.