Ga naar inhoud

Yvonnedejong : 4 juni 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hey meiden zal mijn eigen even voorstellen.

mijn naam is yvonne de jong en ben 29 jaar oud, heb 2 kinderen (jongen 4.5 en een meisje net 2)

ben ongeveer 1.71 en 59 kilo

loop al zeker 10 jaar met te kleine borsten heb nu een kleine a

heb eindelijk de stap gezet omeen bv te laten doen( eindelijk) en heb 18 mei mijn eerste consult gehad.

daar had ik bedacht dat ik wilde gaan voor 450 cc

maar nu ben ik een dagje verder en twijfel ik echt super erg. :(

wil eigenlijk een volle c/ kleine d maar zit nu alles te lezen

en zie wel erg veel e cups voorbij komen.

ze zei wel in de kliniek dat ik brede schouders had maar weet het echt allemaal niet.

twijfel echt heel erg

wie kan me helpen??

thanks

yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

je kan altijd een extra consult aanvragen om je twijfels te bespreken en nogmaals te passen.

En iedereen heeft wel twijfels van te voren

Logisch ook want het is niet Nix.

Ik heb afgelopen maandag een bv gehad bij accz en ben erg tevreden.

Ik ben 1.71m en 64kg. Had een grote 75a/kleine b ook erg brede schouders en heupen en hen 405cc gekregen.

Ik moet zeggen, zover ik het nu kan zien met de kliniek bh aan vind ik dit heel natuurlijk tonen en absoluut niet groot. Ik was vooraf ook bang dat ik mega joekels van borsten zou krijgen met 405cc en dat is niet zo.

Ik heb nog niet opgemeten welke maat ik nu heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Met een 350cc high profiel krijg je al een D. Met een 450cc zit je echt op een E.

Ligt eraan hoe breed je bent want draag je een 70D komt overeen met een 75C. Maar ben je breder en draag je een 75D is het een 70E. En als je een bredere borstkas hebt krijg je meestel ook meer diameters en minder hoog profiel.

450cc van cereform laag profiel (daar werkt hij toch mee??) =

450

4,0

14,8

RLMV450

midden =

450

4,8

14,1

RMMV450

Dat is qua projectie niet zo hoog, dat is net zoveel projectie als een high profiel van Natrelle 335gr (heb ik) maar diameters weer meer. Dus die 450 is wel ok, maar ik denk wel dat je een E krijgt daarmee.

Ligt eraan of je low, midden of high profiel neemt dat scheelt in maat.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hoi Yvonne,

welkom hier!

Ikzelf ben 1,73 en 59 kilo en heb 350cc gekregen, dual plane. Ik kom van een hele lege c-cup, dus had voorheen (voor zwangerschappen) niets te klagen. nu kom ik op een 75e, maar dat oogt eerder als een d-cup. Ikzelf ben vrij smal van boven. Een E-cup klinkt mega, maar oogt toch iets kleiner.

Je hebt al een pas-sessie gehad? Als je twijfelt ga je toch nog eens op consult.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

welkom hier!!

Ik heb ook 450 cc en ben op een E uitgekomen.. maar niemand is hetzelfde he !!

Bij iedereen vallen CC's anders uit! en bovendien heb je een passessie gehad? Toen ben je uitgekomen op 450 cc dus niet twijfelen gewoon doen!

Kijk anders bij mijn foto's, ik heb een E maar zo zien ze er echt niet uit! Soms vind ik ze nog aan de kleine kant!!

Denk er goed overna want E klinkt groot maar valt reuze mee!

Succes

P.s ik heb je titel iets aangepast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden alvast bedankt voor de reacties!!!

wil echt geen e maar liever een c kleine d. vind e wel mooi bij andere maar ik ben hier gewoon te smal voor.

weet eigenlijk helemaal niet of dat low midden of high is

denk dat ik toch maar ga bellen voor een nieuw consult

moet ik alleen wel snel doen want 4 juni wordt ik al geoppereerd.

thanks meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik ook gedaan, die zakjes rijst en ik heb die toen de hele avond in mijn bh gehouden. gaf me wel een fijn gevoel en best een redelijk goed beeld van hoe het ongeveer gaat worden.

Kan je vast aan het gevoel wennen.

Ik had daarna pas echt zoiets van; die 405cc valt best mee en blijft mooi natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yvonne,

Wat spannend allemaal! Hier ook bij het ACCZ geholpen. Ik heb 430cc gekregen. Ik had een hele lege c cup en heb 430cc gekregen, Ik zit nog in het herstel (4 weken PO) maar denk dat ik rond de 75 DD of E uit zal komen. Ik was ook erg bang dat het te groot zo ogen.....Maar, wat ben ik blij met de maat, het past echt mooi bij mijn lichaam en heel soms denk ik, het had wel een maatje groter gemogen :)

Ik zal dus ook veel waarde aan het advies van daar hechten, ze hebben er wat mij betreft een goede kijk op! Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yvonne,

ik had een b-tje als start 168 cm 56kg , ik had twee keuze, 295 ff natrelle op 375 fm natrelle, ik was zo overtuigd van mij 295 cc waar ik op een volle C zou uit komen, en op het laatste heb ik gewisseld, ik had hier zo vaak gelezen dat het kleiner uit zou vallen, en dat de dames het te vaak te klein vinden. Maar ik vind mijn resultaat nu te groot, vooral vooraanzicht vind ik ze te breed. Gisteren ben ik een bhtje gaan passen, en ik kwam uit op een 75 d, ff schrikken hoor. Ik wil je gewoon laten weten, dat heel veel dames advies geven voor wat groter dan wat kleiner, maar ik vind dat je goed moet nadenken, eens als ze op jou lijf staan is het heel andere koek als je er langs boven naar kijkt! Ik vind nu ook heel veel posts van dames die ze groot vinden, maar daar zoek je niet naar voor de operatie. Maar doet dat wel eens zodat je de andere kant eens hoort.

Wil je niet afschrikken, maar ik wil wel dat je goed moet nadenken.

Bekijk mijn pics eens, en dan nog ik vind mijn pics niet slecht behalve vooraan, maar ik het echt valt het anders uit.

Veel geluk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yvonne!

Welkom! Hier ook bij Accz geholpen. Ik heb 385 cc gekregen en kom uit op een E. Voorheen hadd ik een kleine b. Ik heb het helemaal aan van Onselen overgelaten. Heb uitgelegd hoe en wat ik wil en dat heeft hij gedaan. Ik vind het voor het zicht geen E trouwens. Je mag mijn foto's zien als je wilt.

Groetjes en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom !!!

Ook ik ben door Accz geholpen en voorzien van 385 cc, High Profile .

Met dit aantal cc ben ik van een 70B naar een 65 F soms G gegaan maar zo groot oogt het echter niet ( lijkt meer op een volle D )

Mijn advies is gewoon op Dhr van Onselen te vertrouwen .........

Succes met je uiteindelijke beslissing !

Groetjes Chantalle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en ik zou anders ook voorbeelden meenemen van wat je mooi vind en aangeven dat je het echt niet te groot wilt.

Hij luistert echt goed naar je wensen dus ik zou als je zoveel twijfels hebt het zeker bespreken zodat je met een tevreden gevoel je operatie in gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben ook geholpen door dr van onselen en nog erg tevreden maar de maat die je nu heb is ok belangrijk lees nergens je omvangmaat ik heb een omvang van 70 cm en ben met 380 cc ( high profiel) op een 70e uitgekomen maar dit oogt een mooie D

Voor de operatie was dit mijn A kant.

Omdat ik zelf erg ongelijk was heb ik met rechts hetzde bereikt met 340 cc ( medium profiel) dit was voor de operatie een B

Wat vooe maat bh draag je nu vanuit daar kan je mss een beter oordeel vellen en anders nogmaals gaan passen

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@greetje, dan ben je wel een van de uitzonderingen dnek ik ;) Meeste vinden ze al snel te klein na een tijdje!

75d is ook echt niet heel erg groot, maar goed ieder zijn mening :) Als ik naar die van mij kijk lijken ze eerder op een D als een E....

En ik vind dus soms dat ze wel iets groter hadden gemogen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met 400cc een 70E gekregen,en ben vrij klein en dun..

Mij was 300cc aangeraden,maar ben blij dat ik toch voor de 400cc ben gegaan.

Het ziet er echt niet uit als een E,eerder een C. En dat wilde ik ook.

Laat je goed informeren meis,en inderdaad neem desnoods een voorbeeld mee van wat je mooi vind.

Bij twijfel gewoon nogmaals gaan passen,het zou zonde zijn als je spijt krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Morning Yvonne,

Jij bent 04 juni geopereerd door Dr van Onselen.

Hoe gaat het nu met je herstel?

Ben benieuwd hoe je dat hebt gedaan met 2 kleine kinderen :)

ik kan wel wat tips gebruiken .

Ben al op consult geweest afgelopen donderdag , heel spannend en een goed gevoel aan overgehouden.

Heb nog geen datum, wil zo snel mogelijk maar tis bijna schoolvakantie.

Dus wat is wijsheid?

Heb jij tips??

x Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.