Jump to content

Recommended Posts

Posted

Even om te testen of het iets goed is

Een echte CHAT, real time ! en privé chat

Momenteel maar bruikbaar door 5 leden tegelijk.

Indien het iets goed is ipv de Shout waar je 1 minuut moet wachten op een refresh kunnen we misschien een aankoop doen

Het knops staat bovenaan

http://www.borstenforum.com/chat/

Posted

Wauw!! Mooi, ik hoop dat er veel gebruik van gemaakt gaat worden. Ik zal er in ieder geval regelmatig in te vinden zijn ;)

Posted

probleem is echter dat je ervoor moet betalen

het is gratis tot 5 personen.

20 personen = 20€ per jaar en 50 personen = 30€ per jaar

Posted

ik zie de chat nu niet staan maar vond het wel heel leuk!

Posted

Ik zag het net na bovenstaande post

Posted

Ik vind de chat erg leuk, ik denk alleen als de chatruimte groter wort, dat het onoverzichtelijk wordt. Je ziet nu soms al bepaalde regels niet meer omdat het zo snel gaat:)

• 3 weeks later...
Posted

Laten we dit topic nog eens bovenaan zetten :D

EN misschien een idee om hem te pinnen!! Als dit topic verdrongen wordt door andere topics, dan is het logisch dat er niemand op reageert... De titel is trouwens ook niet zoooo duidelijk, dat je zou zeggen: HÉ dat is een poll, daar moet ik een reactie in schrijven om de chat te behouden.....

Ik vind dat ie moet blijven, alleen dat paypal, is niet te vertrouwen, dus om te betalen zal er een andere manier gevonden moeten worden Admin ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.