Jump to content

Dr. Zaal

Guest Sann_
 Share

Recommended Posts

• 4 weeks later...

Hello!

Nou ik heb ondertussen zelf een consult gehad bij Dr. Zaal. Een mooie aardige vrouw! Ze gaat voor een zo natuurlijk ogende borst die bij het lichaam past. En daarmee bedoelde ze dat de borsten binnen de contouren van de zijkant van je lichaam blijven. Ook dat er 3 cm tussen de borsten blijven. De assistente vertelde dat Dr. Zaal heel perfectionistisch is. En dat vind ik alleen maar fijn. Nadat Dr. Zaal mijn borsten had bekeken en opgemeten was er een tabelletje waarin stond wat ik maximaal aan cc kon hebben wil ik nog natuurlijk ogende borsten krijgen. Daarnaast gaf ze mij hetzelfde advies als wat ik al 'n beetje in mijn hoofd had wat bij mij zou passen. Dus we zaten op één lijn. Ik had op zo'n formulier namelijk ingevuld dat ik liever hangende borsten had dan koplampen. Want, borsten hangen nu eenmaal. Ik bedoelde daarmee dat ik ze aflopend naar beneden wil hebben. En dat past in de visie van Dr. Zaal. Ik laat Dr. Zaal bepalen hoeveel cc ik in mn borsten krijg. Ik had de keuze uit 300 of 330, maar ik vind dat verschil niet zo groot dat ik me daar druk om ga maken. Ik vertrouw erop dat Dr. Zaal plaatst wat het meest natuurlijk en mooist bij mij staat. Daar heeft zij meer kijk op dan ik.

Voor het resultaat moet er nog even gewacht worden ;).

Groetjes!

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.