Ga naar inhoud

Ongevoelige borsten


Mari86

Aanbevolen berichten

Ik heb even een vraagje.. K ben nu 8wkn po en ik heb nog geen gevoel in me tepels en aan de onderkant van me borsten, k vroeg me af wanneer dit weer terug komt en of dit terug komt. Aan de bovenkant is het niet ongevoelig.. Soms wrijd of kietel ik erover om te kijkem vanaf waar t nou precies ongevoelig is.. En dan kom k uit rondom me tepels en aan de onderkant.. K hoop eigenlijk wel dat dit wat meer terug komt haha.. Ze zijn al wel n heel stuk soepeler aan t worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben 5 maanden po en het gevoel aan de onderkant van mijn borsten is nog steeds niet helemaal terug. Mijn tepels zijn wel heel gevoelig geworden na de ingreep. Dat is nog niet echt de oude geworden. Wie weet komt het nog!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

hey,

ik ben nu ruim 7 maanden po en de onderzijde van mijn borsten voelt nog steeds "doof". Mijn tepels en het gedeelte daarboven zijn super-gevoelig. Kan nog steeds de douche-stralen niet verdragen op mijn boobs, na al die maanden.

Weet niet of dit nu nog gaat veranderen bij mij. Misschien kunnen de dames die al langer po zijn hier iets over vertellen. Of het na zo'n lange tijd nog gaat veranderen? Ben daar ook wel benieuwd naar. Zo niet, jammer dan, hier kan ik mee leven, een slappe uitgezakte lege cup was voor mij veel erger. So be it!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ja, was ik ook even vergeten te vermelden, ook ik kan er echt mee leven.....hahaha! Zo blij ben ik er mee!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.