Ga naar inhoud

incisie via de tepel


Aanbevolen berichten

Even een korte vraag, zijn er mensen op dit forum die de incisie via de tepel hebben gehad? Hoe is dit voor jou geweest? Had je het liever niet daar gehad achteraf?

De vraag komt omdat mijn dokter hier de beste resultaten mee haalt en dit 90% van de keren doet. Het mag van hem ook via de onderkant van de borst als ik dat liever wil, maar hijzelf heeft meer ervaring met de inbreng van de implantaat via de tepel. En ik denk dat hij moet doen waar hij goed in is!

Maar ik zou heel graag reacties willen lezen van jullie als jullie ook via de tepel geholpen zijn!

Zonnige groet van BCNmeid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bcn,

Ik wou zelf ook via de tepel maar mijn pc zei, dat het bij t liefst via de plooi doet omdat de donkere huid soms wormachtige litteken weefsel kan krijgen. Mocht ik dit krijgen, dan zou de borst over de plooi vallen. (heb ik niet gekregen gelukkig). Ook zou dit meer infectie gevoelig zijn. Hij zou wat extra bochten moeten maken langs klieren, (een soorts U bocht) terwijl als ie via de plooi doet meteen achter de spier zou zijn. Maar als ik het perse wou, dan had ie het wel gedaan, maar liever niet.

Overigens vind ik dit wel het mooiste resultaat qua incisie. Mocht t mooi genezen zonder enige complicaties, dan zie je er niks van. Dit risico wou ik ook niet nemen. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BCN-meid,

Ik heb de incisie alleen via de tepel gekregen. Ik kreeg overigens een borstlift met implantaat, met een kleine lift is het mogelijk om het alleen via de tepel te doen en zo wat overtollige huid weg te halen? Ik lees in jouw verhaal niet dat het om een lift gaat??

Ik zou er wel even over nadenken als ik jou was. Ik wilde perse geen ankervormig litteken (ook nog een loodrecht van tepel naar onder de borstplooi) omdat ik bang was dat ik me daar aan zou storen (ik maak nooit zulke mooie littekens). Verder ben ik nu 5 maanden PO maar het gevoel is nog steeds anders. Ze reageren wel weer op kou enzo, maar aanraken is nog steeds heel gevoelig en voelt nog lang niet als daarvoor. Dus als het niet perse hoeft, zou ik denk ik persoonlijk voor een litteken in de borstplooi gaan.

Succes met de keuzes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.