Ga naar inhoud

Lilly19 : even voorstellen


Lilly19

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik zit al een tijdje te twijfelen over een borstvergroting .Maar nu weet ik het zeker, ik ga ervoor! Ik denk dat ik naar dr Plovlier ga!

Ik heb nu een volle B cup en wil denk ik naar een volle D. Hebben jullie tips? Ik wil graag weten wat voor vorm jullie hebben, hoe deze bevalt.

Daarnaast heb ik een vraag over de kosten van een bv, bij dr Plovlier. Ik kon het namelijk niet vinden op de site.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ,

Ik zal even in je eigen topicje reageren is mischien leuker .

Welkom eerst natuurlijk:)

Ik hheb 6 weken geleden een bv gehad bij plovier en ben erg tevreden over het resultaat .

Plovier werkt veel met foto's en niet met passesies altans denk dat als je erom vraagt geen punt moet zijn.

Inprincipe aan de hand van je foto's en wat meten aan je eigen borsten bepaald hij wat erin zou moeten.

Tijdens de operatie bekijkt hij dat ook nog.

Hij probeert je foto's ook zeker na te maken.

Ik wilde graag een D en heb dat ook gekregen .

Ik had 75 a en nu een 75 d .

Heb cereform 550 cc high profile gekregen .

En 50 voor consult betaald 2700 voor de rest en daar zit ook een kliniek bh met band voor boven je borsten bij .

Als je meer wilt weten vraag maar raak :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje!

Mooie foto's heb je! Erg mooi geworden! Ik vind de prijs ook erg meevallen! Als je kijkt naar klinieken in Nederland. Zelf zit ik ook nog te kijken naar kliniek BeauCare.

Nu is het nog even een kwestie van sparen, haha! Ik studeer nog en ga van t zomer veel werken. Ik wil ze waarschijnlijk rond oktober laten doen. Ligt er net even aan wanneer ik het geld bij elkaar heb, in iedergeval na de zomer.

Maar hih profile cereform zegt mij verder niets:P, welke keuzes zijn er nog meer? ik heb alleen gezien rond of (ben even de naam kwijt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lily19,

Weet je zeker dat je naar beau care wilt, want die staat niet al te best aangeschreven hoor. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou als ik jou was maar even een kijkje nemen op dit forum naar die kliniek.

G. Miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist niet dat deze slecht aan staat geschreven, had ik nog niet zo 123 op dit forum gezien. Want vind je van dr plovlier dan? Daar zie ik wel heel erg goede reacties over.

Ik zie hier vooral resultaten van ronde siliconen. Ik denk dat ik die ook wil. Maar daarnaast zag ik ook nog high profile etc, wat houdt dat in?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indd niet naar BeauCare gaan hoor, daar worden smerige spelletjes gespeeld..

Dr Plovier daarentegen.. Topper! Zou het zo weer bij hem laten doen.

Ik ben nu 3 weken po. Een hele fijne dokter die verstand van zaken heeft en meedenkt met zijn patiënt.

Je hebt low- medium en high profile. Dit houdt in hoeveel projectie naar voren je krijgt. Kijk eens op de website van cereform. Hier kun je een maten tabel vinden.

Dr Plovier werkt enkel met Cereform of Sebbin. Dit zijn gewoon de merken protheses.

Neem lekker de tijd om dit forum door te spitten, je kunt hier alles vinden!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lilly19,

Dr.Plovier heeft idd zijn eigen kliniek BECLINIC in Overijse(Belgie).

Ikzelf ben 7 mei bij hem op consult geweest en dit zeer goed bevallen waardoor ik gelijk een datum heb vastgelegd voor mijn Boob-job!!!!

Ik heb een cup 75A en wil een beetje zoals op mijn profiel foto,een volle 75C kleine D,hij adviseert mij om 350cc medium profile(natuurlijke ronde prothese),dual-plane(onder de borstspier).

Ik had trouwens deze foto ook mee genomen en nog andere foto's hoor.

Ik hoop na 8 juni ook bij de gelukkige te behoren die door Dr.Plovier zijn geholpen,die man maakt zulke mooie boobs!!!

Oh het consult is idd € 50,- en € 2700,- voor de operatie incl. kliniekbh en sedatie,voor de medicatie(pijnstillers etc.) moet je ongeveer 25 à 30 euro rekenen(die kunnen opgehaald worden in een apotheek iets verder op bij de kliniek.)

Maar spit idd nog lekker op het forum rond dan zal je nog heel veel info tegen komen hoor!!!

Ik heb er ook heel veel aan hoor!!

Liefs Deb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Lilly,

Het is altijd moeilijk om over zoiets te beginnen.. Gelukkig heb ik het er al over sinds ik 15 ben met m'n moeder, dus voor mij was het 'heel makkelijk' om te vertellen dat ik een bv wou :)

Het beste advies wat ik je kan geven is om is rustig te gaan zitten met je moeder, en haar rustig vertel dat je ergens mee zit, waar je je heel erg voor schaamt/onzeker over ben:(

Vertel haar hoe je je voelt, en dat je wel is heb gekeken naar een bv, omdat je eigenlijk heel graag grotere/mooiere borsten zou willen :)

Ik denk dat je dan in elk geval een begin heb gemaakt :) en als ze niet helemaal reageert hoe jij zou willen.. Blijf dan vooral rustig, laat het even rusten en kom er later op terug :) niet gelijk boos worden als zij het er niet mee eens is :)

En duidelijk je gevoel en je schaamte uitleggen :) ik denk dat je moeder je dan echt wel begrijpt en je helpt naar een oplossing :)

Hoop dat je hier wat aan heb :)

Succes.. Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 22 dit jaar nu wel enkele jaren ouder maar, het

gevoel om zoiets tegen je moeder te gaan vertellen is niet fijn.

dat was ook niet voor mij...

Ik ben gewoon gaan vertellen hoe ik me voel bij het zien van men borsten.

Of hoe ik me voel als ik in bikini rondloop. :(

zij is na een lang gesprek gaan begrijpen dat ik me echt niet goed voelde in mijn vel..

Nu vroeg ze na mijn eerste afspaak of ik al wat meer wist..

Dus toonde intresse. :) wat heel fijn is!

Elke dochter kent haar moeder het best, en deze zijn op zich nooit dezelde dus..

jij moet aanvoelen hoe, wanneer en wat je zal zeggen.

Succes! ;) Groetjes Tessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lilly,

Ik kan je hierin niet adviseren, maar ik zag dat we dezelfde leeftijd hebben.

Toen ik mijn bv kreeg was ik ook bijna 20 jr.

Ik hoop dat je moeder je beslissing begrijpt en je steunt.

De mijne heeft het zelf ook gehad en riep zelf al een aantal jaar dat ik er voor moest beginnen met sparen.

We zijn gewoon heel open met elkaar en ze zag dat het me heel onzeker maakte.

Veel succes hiermee..

Groetjes Clarisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Hoi Lilly19,

Ehmm.. ja. Ik heb het er ook wel moeilijk mee gehad om het te vertellen.

Maar uiteindelijk dacht ik, come on het is je moeder!!

Het scheelt dat ik er een half jaar geleden al over was begonnen. En dat mijn moeder niet onbekend is met plastische chirurgie.

Dat wat ik heb met borsten, had zij met haar buik.

In ieder geval, half jaar later weer over gehad.

Ik zei: Mam, er is eigenlijk iets waar ik het met je over wil hebben.

Heb haar gewoon verteld wat ik voelde en dat het gewoon echt niet meer ging. Waarop zei zij: Meid, tuurlijk moet je doen.

Ze staat er volledig achter, ze is mee geweest op consult en gaat straks mee naar de operatie.

Vrouwen begrijpen elkaar! Wie wil als vrouw zijne geen mooie borsten.

Je moeder begrijpt het echt wel.

(zelfs mijn schoonmoeder doet dat.....) :105:

Groetjes,

Cynthia92

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Lilly,

Ik heb vandaag ook met mijn moeder 'het gesprek' gehad en ben ook 19 (bijna 20), dus ik weet hoe je je voelt.

Mijn moeder weet al langer dat ik me onzeker voel over mijn borsten, maar de term borstvergroting was nog niet voorbij gekomen. Mijn moeder zei altijd: "waarom snijden in een gezond lichaam?", niet de beste basis om over een borstvergroting te beginnen dus.

Ik was bang dat ze het niet goed zou keuren, maar we hebben er uitgebreid over gepraat. Ik had een lijstje gemaakt met voors- en tegens van een borstvergroting en een lijstje van klinieken en prijzen. Ook heb ik haar vandaag nadat we erover gepraat hebben en al de beslissing hadden genomen om naar een kliniek te stappen naar boven geroepen, omdat ik haar wilde laten zien waar ik me precies onzeker over voelde.

Het was erg heftig om in slechts een onderbroekje samen met mijn moeder voor de spiegel te staan. Ik werd erg emotioneel, evenals mijn moeder. Ze schrok van mijn borsten (ze zijn erg asymmetrisch, dit had ik haar al verteld maar ze had het nog nooit 'open en bloot' gezien, alleen maar met een BH eroverheen), en begreep waarom ik graag een borstvergroting wilde.

Het was even doorbijten om me zo kwetsbaar op te stellen, maar het heeft zich meer dan geloond en 8 augustus ga ik samen met mijn moeder naar de kliniek voor een consult. (ik zeg natuurlijk niet dat jij het ook zo moet doen, ik wilde je gewoon even vertellen dat je er niet alleen voor staat ;) )

Ik wens je heel veel sterkte, het is niet leuk om je moeder ervan te moeten 'overtuigen' dat je een borstvergroting wilt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho dat is echt niet zo gemakkelijk :)

Ik ben nu 21jaar, heb het enkele maanden geleden verteld.. Lang uitgesteld.. Lang alleen mee rondgelopen.

Mijn partner was er natuurlijk wel van op de hoogte. Had mezelf voor genomen om te wachten tot ik het huis uit was :) Maar wilde het nu zo graag en het leek me ook gemakkelijker: nog geen eigen huishouden e.d., nog geen job om verlof te moeten nemen enzo.. mama die nog voor me zorgt :P hahaha

Eindelijk beslist het te zeggen, een deadline opgesteld :D natuurlijk niet gehaald.. Toen besloten om het gewoon aan tafel te zeggen.. Uiteindelijk moest papa het toch ook weten.. Ze waren best geschrokken, beetje verbaasd. Maar reageerden wel positief. Ze kunnen het begrijpen en ''tijden veranderen'' :) Gelukkig was hun reactie zo.. Mama kan het nog niet goed begrijpen, ze steunt me, gaat mee naar consultatie en zal er op DE dag ook bij zijn... Maar ze kan het moeilijk geloven :) achja, ouders zullen het nooit leuk vinden als hun kinderen zichzelf niet volledig kunnen aanvaarden zoals ze zijn :)

Vertel het gewoon, het zal er niet gemakkelijker op worden... En je zal opgelucht zijn !!

Succes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Dames,

Ik heb alles gelezen:) en ga zelf binnenkort op consult bij dr van onselen. Ik heb eerst voor dr plovier gekozen, maar omdat ik in nederland woon is het juridisch denk ik makkelijker om het in nederland te laten plaatsvinden. Zowieso de afstand voor wanneer en complicaties kunnen optreden is natuurlijk kleiner!

Maar ik hier nergens in de gallerij echt foto's vinden van resultaten van dr van onselen. Wat is nou precies het verschil tussen rond en anatomisch? ik heb al gezocht op internet maar echt verschil kan ik niet vinden.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik hier nergens in de gallerij echt foto's vinden van resultaten van dr van onselen. Wat is nou precies het verschil tussen rond en anatomisch? ik heb al gezocht op internet maar echt verschil kan ik niet vinden.

groetjes!

Dames die door v Onselen zijn geopereerd.. (er zijn er veel meer hoor..maar dan moet je even de zoekfunctie van de site gebruiken :35: )

Lady.gomes

Sophieee

Marissa87

Yvonnedejong

Nicoletje

Kirsten27

Essie80

Ronde prothese is rond, anatomische is druppelvormig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ergens gelezen dat anatomische protheses sneller gaan hangen ipv ronde, klopt dit?

Uhh.. nee.

Dit klopt niet. Wel zullen ze misschien iets natuurlijker ogen, omdat een anatomische prothese er ook uitziet als een zakje water wat je oppakt, en waarvan het volume dan onderin 'hangt'

Dus ik snap de gedachtengang er wel achter ;) Die 'druppelvorm' kan ook met ronde protheses bereikt worden als ze dual plane worden geplaatst. De spier drukt dan het bovendeel van de prothese platter, waardoor het ondergedeelte voller wordt.

Het gewicht, en de manier van plaatsen (ja, en je eigen zorgvuldigheid kwa dragen van stevige bh's in de periode nadien, en de elastisiteit van je eigen huid) bepalen hoe snel iets gaat hangen of niet.

300 cc rond, weegt net zo zwaar als 300cc anatomisch, dit kan dus geen verschil uitmaken kwa 'hangtempo'.

Wél is het zo, dat anatomische prothese meer kans op draaien geeft bij een niet precies goed op maat gemaakte pocket (holte).

Maar een chirurg, die dit perfect in zijn vingers heeft, zal ook geen draaiende prothese krijgen.

(Bij de style 510 van McGhan is in Nederland (na onderzoek) bewezen, dat deze silliconen door een verkeerd verdeelde volume, een verhoogde kans hebben op draaien. )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Piepke!

Deze dames hebben geloof ik allemaal anatomisch ? Weet jij ook nog een dame die ronde heeft laten plaatsen door dr van Onselen?

Groetjes!

Hoi. Naar mijn weten zet Dr.Onselen alleen druppel. Dat is zijn voorkeur en raad ie de meesten aan.

Uh.. nee, geen dames bij mij bekend met ronde prothesen van dr V Onselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag dames!

Even een update: ik ben afgelopen dinsdag op consult geweest bij dr van Onselen. Eerst met de consulente en daarna kwam hij zelf ook nog zijn oordeel geven.

Nu heb ik de behandelovereenkomst thuis ontvangen en doorgelezen, maar daarin staan ze eigenlijk nergens garant voor. Dit zit mij niet zo lekker. daarnaast heb ik in een topic bij complicaties gelezen over een double bubble bij dr van onselen. Hij schijnt dit vaak bij de linkerborst te hebben? en ook veel pijn steken ?

Zou iemand mij dit willen uitleggen :)? of dit ook bij andere plastische chirurgen vaak voorkomt ? Want mooie grote borsten wil ik graag maar geen pijn voor de rest van mijn leven.

Alvast bedankt!

Groetjes Lilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.